abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54359611
Brood weer te zeuren: 'We stonden best goed en hij vond Heracles heel lang gelijkwaardig.' Dat gezeik altijd, je moet verdomme meer creëren en druk zetten. Anders verdien je helemaal niks.
  zondag 4 november 2007 @ 17:18:29 #77
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_54359697
Als hij nou eens gewoon zegt waar het op staat, in plaats van zich in bochten te wringen om altijd matige prestaties goed te praten.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_54361703
Ruud Brood vertelde tijdens de persconferentie dat de ploeg niet sterk genoeg was om FC Twente te verslaan: "We hebben hard gewerkt en bespeelden het middenveld op een behoorlijke manier. In de aanval waren we niet balvast. De 0-1 was het gevolg van te gretig verdedigen waardoor Denneboom kan wegdraaien. In de rust heb ik Rahim eraf gehaald omdat hij liesklachten had. In de tweede helft controleerde FC Twente het spel al hadden we nog kansen. Bij de 0-2 stonden we te slapen. Tegen FC Twente moet je top zijn en veel strijd leveren. Dat kwam er niet helemaal uit."

Ligt het nu aan mij of zijn er meer die vinden dat Gluscevic en vooral Everton niet uit de verf komen omdat er totaal geen aansluiting is van achteruit en het middenveld? Je kan met zijn 2en (1,5... Everton leek de eerste helft wel rechtshalf) toch niet eeuwig de bal blijven vasthouden als het middenveld niet (op tijd) aansluit.
  zondag 4 november 2007 @ 23:50:14 #79
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_54370214
Zonde. Maar tegen Twente mag je je ook geen illusies maken. Voor de spelers is dit ook maar een wedstrijd als alle anderen tegen een subtopper.
Desalniettemin erg jammer en er moet snel gewonnen worden...
  maandag 5 november 2007 @ 11:24:39 #80
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_54375912
Het is wachten op een persconferentie in Almelo, de trainer eruit is de enige oplossing om erger te voorkomen. Brood kán het gewoon niet, opstappen samen met Kruzen dus.
Wat is er trouwens met dat HAFC aan de hand?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_54376720
quote:
Op maandag 5 november 2007 11:24 schreef Zapper het volgende:
Het is wachten op een persconferentie in Almelo, de trainer eruit is de enige oplossing om erger te voorkomen. Brood kán het gewoon niet, opstappen samen met Kruzen dus.
Wat bedoel je met dat hafc?
pi_54376847
quote:
Op maandag 5 november 2007 11:24 schreef Zapper het volgende:
En wie zou er dan moeten komen? Zijn er veel betere alternatieven? Ik denk het niet.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
pi_54376916
quote:
Op zondag 4 november 2007 16:59 schreef Damzkieee het volgende:
Terecht verloren, maar ik heb me ontzettend kapot geërgerd aan de Twente 'supporters' op de lange zijde. Dat ze er zitten is al erg genoeg, maar hou dan alsjeblieft gewoon je bek en provoceer de boel niet. Terechte agressie van sommige Heraclieden.
Niet veel gebeurd daar toch?

Klotewedstrijd
pi_54376965
quote:
Op maandag 5 november 2007 12:04 schreef JanVanHalst het volgende:

[..]

En wie zou er dan moeten komen? Zijn er veel betere alternatieven? Ik denk het niet.
Slechter kan het niet toch?

Zelfs bij een achterstand met 11 man achteruit lopen en als je de bal hebt direct een lange trap naar voren zonder dat het middenveld aansluit. Je mag dat een trainer toch aanrekenen als hij 1,5 jaar met zo goed als dezelfde selectie werkt?
pi_54377048
quote:
Op maandag 5 november 2007 12:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Niet veel gebeurd daar toch?

Klotewedstrijd
Het viel uiteindelijk wel mee volgens mij ja, al heb ik het niet gezien omdat ik net wat eten kocht.

Maar het is wel schandalig dat de hoofdtribune vol zit met die rooien (waarvan er ook een aantal aan het provoceren waren) terwijl die plekken normaal verkocht worden aan mensen met een clubcard. Deze konden voor deze wedstrijd geen kaartje kopen (er was geen vrije verkoop) omdat daar nu van die rooien zaten.

Ik keur die agressie niet goed, maar in zo'n situatie is het vragen om moeilijkheden.
pi_54377156
Het is ook schandalig dat die twente supps daar zaten. Toch jammer dat ze niet van de tribune afgeslagen zijn.
pi_54378442
Hoe speelde Heracles eigenlijk?
pi_54379190
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:12 schreef Rumille het volgende:
Hoe speelde Heracles eigenlijk?
Fantastisch, werkelijk fenomenaal. Enorm veel kansen gecreëerd, maar helaas hadden Igor en Everton het vizier niet op scherp staan. Maar deze wedstrijd geeft vertrouwen voor de toekomst.

pi_54379508
het was een beetje een matte wedstrijd, niet zoals een derby kan zijn, het spatte er weinig van af, maar gezapig was het ook weer niet. publiek was ook erg stil merkte ik, niet alleen de lange kant, maar ook vak Q. tijdens die stiltes moeten zij juist schreeuwen.
Gluscevic is echt over de top, wat speelde die matig zeg, in de winterstop maar een extra spits bij halen.
2 goals kwamen door slechte dekking, de 3e zat er fraai in.
Everton was erg balvast vond ik wel, alleen erg weinig support van het middenveld, had constant 2 man om zich heen.
Looms was ijzersterk in de 16, alles kopte die weg.
  maandag 5 november 2007 @ 14:09:37 #90
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_54379805
Welja, dat kan er ook nog wel bij... Meteen verkopen Smit, goed voor de businessclub, kunnen we volgend jaar weer uitbreiden en vervolgens bij de derby tegen Go Ahead Egels alle stoeltjes aan Egelssupporters verkopen
quote:
Boakye in de belangstelling van PSV

Heraclied Emmanuel Boakye heeft de interesse gewekt van meerdere clubs met zijn goede spel. Onder andere PSV en meerdere clubs uit de Bundesliga volgen de Ghanees nauwlettend, zo weet Sportweek.

Boakye, die zowel in het bezit is van een Ghanees en een Nederlands paspoort, werd door Heracles dit seizoen definitief overgenomen van Ajax. Bij de Amsterdamse club mocht hij vertrekken nadat Jurgen Colin werd aangetrokken.

Boakye is tevens geselecteerd voor het Olympisch elftal van Ghana dat op 16 november een beslissende wedstrijd zal spelen tegen Nigeria. De inzet daarbij is één plaats op de Olympische spelen in 2008.
29.10 Novastar HMH
pi_54380284

Om het meer eens van de positieve kant te zien, we hebben hem nu zelf voor 3 jaar onder contract staan en kunnen eindelijk winst maken op een speler. Nu Klavan nog verlengen, al vrees ik dat het geen 1zijdige optie is, anders had het nooit zolang mogen duren dat zijn contract verlengd wordt. Hij zal wel gratis de deur uitlopen volgend seizoen.
  maandag 5 november 2007 @ 14:30:08 #92
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_54380328
quote:
Op maandag 5 november 2007 11:59 schreef Blawh het volgende:

[..]

Wat bedoel je met dat hafc?
Dat hafc.nl

Boakye gaat voorlopig niet weg.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_54380389
quote:
Op maandag 5 november 2007 14:30 schreef Zapper het volgende:

[..]

Dat hafc.nl

Boakye gaat voorlopig niet weg.
Daar is het vertrouwen dat bij ons al een tijd lang weg is nu ook verdwenen. 2 overwinningen en iedereen is daar weer blij met Brood.

Maar goed, die reacties bij hafc.nl zijn voor 90% toch niet van al te hoog niveau.
  maandag 5 november 2007 @ 15:19:43 #94
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_54381474
Laten we het maar hopen dat Boakye blijft. Tenzij er echt met de portomonnee getrokken gaat worden en Smit 'voor een voldongen feit' stond, om met Dhr. van Geel te spreken.
29.10 Novastar HMH
pi_54381707
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:19 schreef Damzkieee het volgende:
Laten we het maar hopen dat Boakye blijft. Tenzij er echt met de portomonnee getrokken gaat worden en Smit 'voor een voldongen feit' stond, om met Dhr. van Geel te spreken.
Zou niet best zijn als hij gaat inderdaad, onze enige rechtsback. Daarom kan ik me niet voorstellen dat ze hem in de winterstop laten gaan.
pi_54385313
Wat vinden jullie eigenlijk van die dwaas die de hele tijd met zijn vlag rond rent?
pi_54385343
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:30 schreef Blawh het volgende:

[..]

Zou niet best zijn als hij gaat inderdaad, onze enige rechtsback. Daarom kan ik me niet voorstellen dat ze hem in de winterstop laten gaan.
Jullie kunnen er bij ons weer één gratis en voor niets op halen.
  maandag 5 november 2007 @ 18:34:17 #98
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_54385764
quote:
Op maandag 5 november 2007 18:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van die dwaas die de hele tijd met zijn vlag rond rent?
Normaal gesproken erg leuk en goed voor de sfeer, maar gisteren had ie op de tribune moeten blijven.
pi_54385859
quote:
Op maandag 5 november 2007 18:34 schreef Zapper het volgende:

[..]

Normaal gesproken erg leuk en goed voor de sfeer, maar gisteren had ie op de tribune moeten blijven.
Gisteren was inderdaad niet echt leuk. Die dag ervoor op de training werd er trouwens (door Heracles zelf) gezegd dat er een rolstoel voor hem geregeld was en dat er alleen mensen gevonden moesten worden om hem te drukken.
quote:
Op maandag 5 november 2007 18:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Jullie kunnen er bij ons weer één gratis en voor niets op halen.
Ik zie liever een echt goede rechtsbenige centrale verdediger (schijnt dat ze in de zomer al rond waren met een Bulgaars international, hij was alleen te duur) en dan Rahim als rechtsback.
pi_54411246
quote:
Cruciale wedstrijden voor de boeg

De deceptie van de wedstrijd tegen aartsrivaal FC Twente dreunt hard na. Het doet pijn, je voelt je vernederd en sommigen zelfs in de steek gelaten... Het heeft een litteken achtergelaten bij alles en iedereen die Heracles een warm hart toedraagt. De komende weken staan er echter twee uiterst belangrijke wedstrijden op het programma...

De wedstrijden tegen NEC en VVV (op respectievelijk de 14e en 16e plaats) zouden weleens bepalend kunnen zijn voor het verdere verloop van de competitie. Worden die wedstrijden gewonnen, dan is Heracles voorlopig uit de zorgen. Worden er geen punten gepakt, dan heeft Heracles een heel groot probleem!!

Ook wij hebben onze bedenkingen bij het aankoopbeleid en ook wij hebben onze bedenkingen bij met wat voor opdrachten Ruud Brood zijn spelers het veld in stuurt. Momenteel hebben we er alleen niks aan. Laten we ons daarom bij deze nog even focussen op de komende twee wedstrijden. De spreekwoordelijke pleuris kan altijd nog uitbreken, maar met deze twee wedstrijden voor de boeg moeten we nog even ons hoofd koel houden. We zullen en móeten als één blok achter Heracles blijven staan!

www.hafc.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')