quote:
Op zondag 4 november 2007 16:56 schreef Zapper het volgende:Knap hoe Brood toch telkens de verkeerde elf aan de aftrap laat verschijnen. Deze nederlaag mag hij volledig voor zijn rekening nemen, matige, matige coach.
Terechte overwinning van FC Twente.
Zo, of niet dan. Wat een bagger beginopstelling. Waarom weer Bridji? Ok Michalke viel matig in maar is op zich gewoon een veel betere voetballer. Waarom geen De Vries? Daarvan weet je dat hij het gras opvreet. Waarom zelfs na de 0-1 met 11 man achteruitlopen zonder dat je teruggedrongen wordt door Twente?
Men zei dat er weinig verschuivingen plaats zouden vinden in de selectie omdat ze dan goed op elkaar ingespeeld zouden zijn, we hebben verdomme het hele seizoen nog geen goed voetbal gezien (op AZ thuis na). Verliezen kan gebeuren, maar de manier waarop daar kan ik me zo godsgruwelijk kwaad over maken. Altijd die laffe hap en dat gelul dat de organisatie goed moet staan, zet in thuiswedstrijden gewoon druk op je tegenstander, dan gaat het publiek er vanzelf wel achterstaan.
En kan iemand mij uitleggen waar die besloten training goed voor was? Ik had een grote verrassing verwacht, maar ik heb vandaag geen moment gezien waar vrijdag op getraind zou moeten zijn.

Zit mezelf op te vreten hier en moet mijn best doen om kalm te blijven, wat een knaken trainer hebben we zeg. Wanneer komt er vanuit de spelersgroep een keer initiatief waardoor ze zeker in thuiswedstrijden een keer weer strijdend en met druk op de tegenstander gaan spelen?
Over de lange zijde wil ik al helemaal niks zeggen.