Gevolg, een streamlock en Naad naar achter.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:30 schreef avonne het volgende:
Nadia beweert dat ze het gezegd heeft omdat de redactie dat wil.
En dat Dennis dat gewoon weet.
Het is toch eigenlijk van de Brians besnuffeld dat achter de bewoners met lokmiddelen (nieuwe tieten! Van drie navels naar één navel!) aanzet zich live te prostitueren. Nu doen ze dat natuurlijk al enigszins door aan het programma mee te doen, maar volgens mij was dit 'neukfestijn' aanvankelijk verre van de bedoeling.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:34 schreef BsJanssen het volgende:
Het is nu toch wel heel duidelijk dat Nadia van achter moet gaan rotzooien met Luc!
En dan hoor je Luc nog zeggen: "Ik heb het niet gezegd hoor"...
toneelhaak voor Luc!
Zo lijkt het dat Luc voor joker in het huis zit als gastspeler.... Het is dus Luc die geplayed wordt door achter, De grap daarvan ontgaat me te totaal.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:35 schreef avonne het volgende:
Nadia zegt dat ze het tegen Luc gezegd heeft omdat de redactie dat wil. ("je weet dat ik je wil")
Ja tuurlijk, en daarom is die verhaallijn compleet niet leuk meer om naar te kijken. Vooral omdat je weet dat Dennis ook weet dat het nep is.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:35 schreef avonne het volgende:
Nadia zegt dat ze het tegen Luc gezegd heeft omdat de redactie dat wil. ("je weet dat ik je wil")
Nee geloof ik ook niet maar die proberen er iig nog positief te draaien. H en J snappen het spel iig wel!quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:37 schreef beequeen het volgende:
En weer een SL als het gaat om het hokje en dingen moeten.
Huub zegt dat hij Naad niet gelooft dat ze dingen moet doen, zo werkt het niet.
Laat ik dat nu weer niet geloven.
Hoer is het.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:38 schreef Darklight het volgende:
maa vind het ook laag dat ze met Luc MOET rotzooien om naar die kliniek te gaan
Brian "Als hij nog op vakantie was geweest hadden we geen probleem".quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:40 schreef beequeen het volgende:
Brian heeft de foto's van Dennix moeten deleten van Kroelie, weer een plannetje down the drain.
Tegen wie?quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:41 schreef Varen het volgende:
sletje roept Dennis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |