Negen bewoners strijden om één luxe villa in Eemnes. Wie blijft er over, de treiteraar of degene met de dikste huid? De einddatum is onbekend. Wat we wél weten, is dat we allemaal weer ongezouten onze mening geven. Let the games begin!
SL door Nadia. Het ging over Nadia en Luc en weer zegt Nadia dat die verhaallijn van achter komt.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog! Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem. Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Op maandag 8 oktober 2007 14:30 schreef avonne het volgende: Nadia beweert dat ze het gezegd heeft omdat de redactie dat wil. En dat Dennis dat gewoon weet.
Gevolg, een streamlock en Naad naar achter.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.” ― Mark Twain 'Stupidity has become as common as common sense was before.'
Ongeloofelijk hoe slecht de FEBO Nadia en Dennis onder controle heeft. Nu zegt Nadia gewoon weer eens glashard dat ze bepaalde dingen moet.....Kunnen ze dat gedrag echt niet afstraffen? En Dennis doet gewoon helemaal niks? Uitgerekend de twee laatset personen , verneuken het hele concept. Straf ze toc h wat harder, Dennis mag echt ook wel een swat harder aangepakt worden hoor
Schitterend. Dennis gaat vragen wat Nadia tegen Luc gezegd heeft. Nadia weifelt. Jaap vertelt wat hij gehoord heeft: "Je weet dat ik je wil". Nadia zegt dat ze opdrachten heeft van achter om dingen te zeggen waar ze soms niet achter staat. Nadia wordt naar achter geroepen.
En voor zo'n een loser moesten Sylvia en Eric wijken? Zelfs de febo moet zich ermee bemoeien om er toch nog iets van verhaallijn in te krijgen. Te schandalig voor woorden.
_____________________ Русский военный корабль, иди нахуй!
Huub en Jaap geloven het hokjes verhaal niet. Wel dat er bepaalde coaching is maar dat men niks moet. En SL
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog! Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem. Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla