abonnement Unibet Coolblue
  FOK!fotograaf woensdag 18 februari 2009 @ 15:23:53 #251
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_66200429
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:39 schreef methodmich het volgende:
Wisman was al op televisie afgelopen vrijdag. Dat accent en dan weer die droge teksten. Hij dekt zich alweer lekker in door te stellen dat ie er de komende maanden weinig van zal kunnen maken.
Vind dat een logische opstelling. Hij wil vooral kijken naar volgend seizoen. Hoop dat hij wel qua speelstijl iets anders gaat spelen en dat ie iets in de hoofden van de jongens kan laten veranderen, want dat scheelt een boel...

Afgelopen vrijdag huilen met de pet op, mede doordat de Dames uit Oss meteen gingen liggen als iemand boos naar ze keek en de scheids daar maar in bleef trappen... maar de felheid ontbrak totaal...
pi_66415575
Ik zie het probleem niet als de dames meteen gaan liggen...
  dinsdag 24 februari 2009 @ 18:20:30 #253
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_66416527
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:39 schreef methodmich het volgende:
Wisman was al op televisie afgelopen vrijdag. Dat accent en dan weer die droge teksten. Hij dekt zich alweer lekker in door te stellen dat ie er de komende maanden weinig van zal kunnen maken.
Ik snap echt niet waarom ze Boeve inruilen voor iemand als Wisman. Kun je Boeve beter laten zitten, dit is lood om oud ijzer als je het mij vraagt.
pi_66425773
Zo, na 18x uitgesteld te zijn, eindelijk doorgegaan en nog gewonnen ook!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  FOK!fotograaf woensdag 25 februari 2009 @ 00:44:28 #255
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_66430394
net terut uit Veendam, toch nog met 9 man in het uitvak

Ook nog even bloemetje aangeboden aan Barry Ditewig, namens vak-e2
  woensdag 25 februari 2009 @ 06:54:54 #256
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_66433049
Succus met jullie club hoor maar wat is het toch doodzonde dat jullie "Omniworld" heten terwijl het "De Zwarte Schapen" had kunnen zijn.

Het is een actie waard eigenlijk. Omniworld... Je schaamt je dan toch gewoon kapot of zie ik dat verkeerd?
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
pi_66433690
Als het een beetje meezit, is die naam volgend jaar veranderd.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  FOK!fotograaf woensdag 25 februari 2009 @ 09:31:55 #258
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_66434708
Het is bewust geen zwarte schapen geworden, deels door gedoe door de gemeente en deels door dubieuze feiten uit het verleden... En daarbij, zwarte schapen wordt als geuzennaam gebruikt...
pi_66536431
Was er niet bij, maar kunnen we spreken van een Henk Wisman effect?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  FOK!fotograaf vrijdag 27 februari 2009 @ 23:20:20 #260
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_66539763
ja, denk het wel. Eerste helft was Bagger... echt slecht, had zo 0-2 of 0-3 kunnen zijn. In de rust is ie boos geworden en daarna stond er een ander team.

Hij heeft ook een flinke sneer gemaakt richting Fortuna, zet dat vanvond of morgen op www.fcomniworld.org

Vanmiddag ook nog een interview met de algemeen directeur Rien Timmer gehad, komt in het nieuwe polderpride magazine.
pi_66584569
Hij begint voor zijn doen wel erg goed ja.... Sneer naar Fortuna is weer typisch Henk. Volgend jaar maar ASWH - Omniworld in de KNVB-beker haha
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  FOK!fotograaf zondag 1 maart 2009 @ 22:59:29 #262
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_66599934
heb t stukkie er nog niet opgezet, maar het ging over de beloftes van Fortuna die nog niet zijn nagekomen, lees die 80.000 euro die hij nog moet krijgen.

Voetbaltechnisch heeft hij in ieder geval een andere wind laten waaien, nu al 2 spelers laten debuteren en hij kreeg het voor elkaar na een helft slecht voetballen de koppies weer omhoog te laten gaan staan...
  FOK!fotograaf maandag 2 maart 2009 @ 08:39:59 #263
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_66606234
quote:
Wisman haalt uit richting Fortuna
De nieuwe FC Omniworld trainer Henk Wisman heeft na de met 4-1 gewonnen wedstrijd tegen Fortuna Sittard flink uitgehaald richting het bestuur van deze club, alwaar hij eind 2007 werd ontslagen. wisman heeft de redenen achter het ontslag altijd bekritiseerd en als onwaar bestempeld. De toenmallig aanvoerder Mels van Driel heeft zich in de pers achter de uitlatingen van Wisman geschaard waarna hij door het bestuur van Fortuna tijdelijk uit de selectie is gezet.


Tijdens de persconferentie afgelopen vrijdag sloot Wisman af met de volgende woorden. "Het is altijd prettig om zo een wedstrijd winnend af te sluiten als je op een hele onprettige manier bij zo een club weg bent gegaan, dat ze nog steeds moeite hebben om de afspraken na te komen, dat doet pijn. Maar gelukkig doet deze overwinning de club pijn."

Met de niet nagekomen afspraken doelt Henk Wisman onder andere op het achterstallig salaris welke nog steeds niet door Fortuna is voldaan.
bron: www.fcomnwiorld.org
pi_66624093
Ach, Henk is ook geen man van snel en netjes zaken afhandelen, want hij heeft nog een paar maanden met de sleutels van ons hek rondgewandeld en die vervolgens via iemand anders laten bezorgen...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_66624506
Oei, een dis van ASWH!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  FOK!fotograaf maandag 2 maart 2009 @ 18:10:18 #266
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_66624867
Ach, hij heeft het team weer aan het voetballen gekregen... ik geef hem de voorkeur van de twijfel...
pi_67453953
quote:
Hij heeft weliswaar nog niet het doelputengemiddelde van Klaas-Jan Huntelaar toen die door PSV op jonge leeftijd aan AGOVV Apeldoorn werd verhuurd, maar Género Zeefuik gaat zijn eigen weg. De aan FC Omniworld verhuurde aanvaller vindt de laatste weken weer het net en hoopt binnenkort duidelijkheid te krijgen vanuit Eindhoven. "Uiteindelijk wil ik de spits van PSV worden", benadrukt de jongeling.

Twee jaar geleden beleefde Zeefuik een opvallende entree in de Eredivisie. De oud-jeugdspeler van Ajax en FC Omniworld speelde bij de A1-junioren van PSV, toen de toenmalige trainer Ronald Koeman hem voor het duel met NAC Breda bij de eerste selectie haalde. De nu achttienjarige Amsterdammer werd, na Stanley Bish en Wilfred Bouma, de op twee na jongste debutant in de hoofdmacht van PSV ooit.

"Op maandag kwam ik terug met Nederland onder-17", blikt Zeefuik terug. "Dinsdag trainde ik nog met de A1 en toen hoorde ik dat ik donderdag zou meetrainen met het eerste. Ik dacht dat het een grap was." Hij maakte eveneens de voorbereiding van de kwartfinale tegen Liverpool mee, al zat hij tijdens de wedstrijd op de tribune. Zeefuik: "Ik mocht helaas niet meedoen, want ik was niet ingeschreven."

Daarna nam zijn rol bij de regerend landskampioen zienderogen af. In het seizoen 2006/07 mocht hij verder nog vier keer invallen, maar het seizoen daarna bleef zijn inbreng beperkt tot twee optredens. Een tijdelijk verblijf in Almere biedt momenteel uitkomst voor Zeefuik, die tot dusver in de Jupiler League zeven keer heeft gescoord. Drie treffers van zijn doelpuntentotaal kwamen in de afgelopen weken tot stand.

"De laatste weken gaat het lekker", vervolgt Zeefuik zijn relaas in AD/Sportwereld. "Tegen FC Eindhoven speelden we redelijk tot goed. Als we de lijn doortrekken, kunnen we misschien nog iets in de zesde periode." Zeefuik weet nog niet waar hij volgend seizoen speelt. "Ik denk dat PSV wil wachten totdat duidelijk is wie de nieuwe trainer wordt", denkt de voormalig A1-junior.

Tot die tijd hoopt Zeefuik, die nog tot medio 2011 op de loonlijst, verhuurd te worden. "Het liefst aan een middenmoter uit de Eredivisie, in ieder geval een club waar ik net als nu veel aan spelen toekom. Deze week is er contact tussen mijn zaakwaarnemer en PSV over mijn toekomst. Over een paar weken heb ik zelf een gesprek met de club."
Die wil niet nog een jaartje in de kelder van de eerste divisie verhuurd worden. Verder hoor ik nog niet veel van nieuwe spelers, Kappenberg heeft verlengd, er gaan er een hoop weg, financieel gaat het ook allemaal niet zo heel best geloof ik...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_67472861
De eerste nieuwe speler is dan binnen: FC Omniworld neemt Hoefdraad over van RKC

Afwachten wat het wordt. Dordt had hem eerder op proef, maar ging er niet mee in zee.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_67473440
Jouw held Arana Barantes gaat ook weer terug naar de amateurs he.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_67473501
Terecht. Matige speler. Maar heeft wel een fantastische schwalbe in de benen. Zal ie bij Spakenburg weer uit de kast kunnen halen denk ik, hij hoeft daar niet meer te backen, maar mag rechtsbuiten gaan spelen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_67525563
Nieuws over de amateurtak:
quote:
Toekomst FC Omniworld ongewis

Het is de vraag of het eerste elftal van de amateurtak van FC Omniworld volgend seizoen nog in de hoofdklasse uitkomt. De club kent financiële problemen, die nog zijn verergerd door het afhaken van de belangrijkste investeerder.

Op de website maakt het bestuur van de club melding van de problemen. "Het huidige seizoen zal normaal worden afgemaakt, maar de toekomst van het Hoofdklasse voetbal is voor het seizoen 2009-2010 bijzonder onzeker geworden. Binnenkort zal het bestuur zich over deze kwestie buigen, een aantal oplossingen bespreken daarna nadere informatie verschaffen."

Veel amateurclubs die eveneens in het betaald voetbal uitkomen hebben dezelfde problematiek als FC Omniworld. De proftak trekt potentiële sponsors en toeschouwers weg. Zo speelt het amateurteam van Omniworld haar wedstrijden doorgaans voor nagenoeg lege tribunes in het stadion.

Verschillende spelers hebben hun afscheid bij de club al aangekondigd. Houssain Ouhsaine en Jeroen Hessing gaan naar VVSB en Dwight Eind en Stefan Vlietstra vertrekken nagenoeg zeker ook bij de Almeerders.
www.zondaghoofdklasse.nl
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_67889017
quote:
Op zondag 29 maart 2009 19:20 schreef methodmich het volgende:
Nieuws over de amateurtak:
[..]

www.zondaghoofdklasse.nl
Logisch. Even zwart-wit bekeken. Wat heb je er aan om een team in de JL te hebben en een team in de hoofdklasse? Doe dan 1 team goed en de rest hobby ofzo.
  vrijdag 10 april 2009 @ 12:04:09 #273
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_67891880
Wanneer wordt de nieuwe naam bekend gemaakt?
><(({°>
pi_67920161
toch wel apart dat wij gisteravond voor 90 minuten sfeer moesten zorgen. vanuit omniworld zijde was het op 3 of 4 gilletjes na doodstil. heb het daar wel eens anders meegemaakt. overigens dik verdiende overwinning, AGOVV was een klasse beter
Hooray for boobies!
pi_70281741
quote:
Zeefuik sluit FC Omniworld niet uit

Spits Género Zeefuik sluit niet langer uit dat hij in het nieuwe seizoen bij FC Omniworld speelt. Eerder liet de aanvaller nog weten dat hij graag weg wilde bij de Almeerse Jupiler Leagueclub.

De Amsterdamse voetballer staat nog altijd onder contract bij PSV, maar hij heeft van de nieuwe trainer Fred Rutten te horen gekregen dat hij komend seizoen weer verhuurd gaat worden.

,,Dat vind ik best jammer. Het liefst was ik namelijk weer bij PSV aan de slag gegaan, maar het is niet anders. Aan de andere kant ben ik blij dat ze nog niet van me af willen. Dat zegt ook wel iets'', reageert de negentienjarige spits. Afgelopen seizoen, waarin FC Omniworld als laatste eindigde, maakte hij acht doelpunten voor de Almeerders. Mede doordat FC Omniworld op die laatste plaats eindigde had hij aangegeven dat hij weg wilde. ,,Ik heb deze week een gesprek met mijn zaakwaarnemer. Ik ben net terug van vakantie en weet dus ook niet of er belangstelling is. Ik heb wel gevolgd dat er bij FC Omniworld inmiddels andere spelers zijn aangetrokken. Dat ziet er goed uit, dus daarom zet ik nog geen streep door een langer verblijf in Almere, maar ik wil het liefst toch hogerop.''

Technisch manager Jeffrey Kooistra laat in een reactie weten verheugd te zijn met dit bericht. Hij wil best nieuwe gesprekken voeren met Zeefuik. ,,Ik ga het er in ieder geval over hebben met trainer Henk Wisman. Ik vind het goed dat hij ons als optie houdt.'' Overigens is gisteren bekend geworden dat FC Omniworld de comeptitie op 7 augustus begint bij FC Den Bosch.
pi_70282126
Van de aankopen die er zijn gedaan word je nog niet echt vrolijk. Voornamelijk afdankertjes van Telstar enzo.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_70282191
Ga je ze dit jaar wel weer af en toe steunen? Eventuele degradatie zou wel een enorme afgang betekenen.
pi_70282719
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 10:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ga je ze dit jaar wel weer af en toe steunen? Eventuele degradatie zou wel een enorme afgang betekenen.
Ik zal geen seizoenskaart nemen, maar misschien als ik eens in de buurt ben. Om nou op m'n vrije vrijdagavond 2 uur in de file te staan om naar Almere te rijden voor een erbarmelijke pot voetbal... Zo veel heb ik er nou ook weer niet mee.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_70535003
quote:
Haemhouts achtste versterking van FC Omniworld
Gepubliceerd op: 30 juni 2009 21:40

Robbie Haemhouts blijft in Nederland voetballen. De Belg vertrok bij FC Emmen, maar ziet volop ambitie bij zijn nieuwe werkgever FC Omniworld.

De 25-jarige middenvelder speelde twee seizoenen in Emmen. Daarvoor kwam hij uit voor FC Den Bosch en NAC Breda. In Emmen kende hij -mede door blessureleed- een ongelukkig laatste jaar.

Haemhouts is al de achtste versterking van FC Omniworld. Eerder haalde de clubleiding al Touvarno Pinas, Mark Bevaart, Richard van Heulen, Marvin Hasselbaink, Marien Willemse, Jerge Hoefdraad en Rafael Uiterloo.
pi_70537551
Zeefuik gaat naar Dordrecht, toch wel een stapje omhoog natuurlijk.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_70557565
In de laatste editie van Dordt - Omniworld was hij erg goed bezig, toen is de interesse aangewakkerd denk ik. Boogers noemt hem in de Dordtenaar, met enig gevoel voor dramatiek, de beste aankoop van Dordt sinds jaren. Aardig stempel dus meteen, hoewel ik hem toen ook erg goed vond spelen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_70557978
heeft ook een aardig aantal wedstrijden gehad dat hij weinig tot niks heeft laten zien, maar z'n team was natuurlijk ook niet al te best. En hij is nog jong. Ik hoop dat hij het goed gaat doen maar of hij psv gaat halen... Ik weet het niet.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_72345347
quote:
FC Omniworld heeft zich in de laatste week van de transferperiode nog weten te versterken met een extra spits. De 21-jarige Serdar Ozturk tekent een contract voor twee seizoenen in Almere.

Ozturk speelde eerder bij FC Groningen en Veendam en had inmiddels een contract getekend bij het Turkse Konyaspor. Toen Omniworld aanklopte besloot de aanvaller alsnog om in Nederland te blijven.

"Ozturk is een 1.92 meter lange spits die in aanvallend opzicht van toegevoegde waarde is voor onze selectie", vertelt technisch directeur Jeffrey Kooistra. "Hij bezit de kwaliteiten waar wij naar op zoek waren. Het is een echte targetman. We hopen aanstaande maandag het papierwerk af te ronden, zodat hij volgende week inzetbaar is."
Komen daar nog problemen van? Geen idee trouwens of de speler een beetje ok is.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_72345404
Volgens mij had hij slechts een aanbieding van de Turken en was hij op weg te gaan tekenen, toen Omniworld met een voorstel kwam.

Was bij Jong Groningen iemand die makkelijk scoorde. Twee jaar terug ofzo zelfs topscorer van de voorbereiding van de Eredivisieclubs, toen hij met Groningen 1 steeds mocht spelen tegen amateurs.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 21:28:14 #285
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_85526017
zijn er nog almere city fans hier? :P
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 21:28:44 #286
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_85526038
11-0 :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 21:29:37 #287
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_85526072
Als die eerste kans van Almere erin was gevlogen, dan was het een hele andere wedstrijd geworden.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 20 augustus 2010 @ 21:30:59 #288
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_85526130
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 21:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Als die eerste kans van Almere erin was gevlogen, dan was het een hele andere wedstrijd geworden.
Als als als.. :')
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 21:33:23 #289
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_85526230
Au.... En dan ga je volgende week ook al geen punten halen.
pi_85526240
12-0! Ik volg de club omdat ik opgegroeid ben in Almere maar woon nu ver weg dus kan ik er niets van zien, maar wat is er aan de hand vandaag?!
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 21:43:09 #291
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_85526704
12-1 ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^

kampioenen!
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 21:50:34 #292
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_85526997
Almere City FC :N

Met zo'n naam verdien je het ook om met 12-1 op je flikker te krijgen.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 22:01:40 #293
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_85527405
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 21:50 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Almere City FC :N

Met zo'n naam verdien je het ook om met 12-1 op je flikker te krijgen.
En wat te denken van de naam van het stadion.
pi_85527428
hahaha _O-
  FOK!fotograaf zaterdag 21 augustus 2010 @ 01:39:20 #295
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_85534413
heerlijk die leuke makkelijke reacties van mensen die de wedstrijd niet gezien hebben :')

Ja, we zijn genaaid,
Ja, Sparta keeper had rood moeten hebben
Ja, we hadden het geluk niet
Ja, Sparta was twee klasses beter
Ja, Sparta wordt kampioen
Nee, Sparta hoort niet thuis in de JL
Ja, we beide ploegen bleven doorspelen
Ja, meeste goals vielen uit counters
Ja, die counters waren wel goed uitgespeeld :)
Ja, Almere City heeft een leuke aanval, maar de verdediging is niet zo heel prima

Met andere woorden, vediend verloren, maar beetje geflatteerd. Complimenten aan beide ploegen. Almere ging niet hangen, Sparta speelde zonder rem er op en ging door met scoren. Denk een hele leuke wedstrijd voor de Sparta supporter en voor de neutrale supporter. Almere bleef op jacht gaan naar die ene treffer, maar echt geluk hadden we niet. Rood voor Almere scheen discutabel te zijn (hoorde ik van Sparta supporters aan de andere kant) Scheids had rood moeten geven voor de Sparta Keeper, die die Penalty uitstekend pakte.

Je ziet in ieder geval het verschil in ervaring en slimheid tussen een Jupiler League ploeg en een ere divisie ploeg. Denk dat een groot deel van de Almere spelers nog nooit voor zoveel publiek hebben gespeeld en natuurlijk is de naam Sparta en het Kasteel ook voor die jonge jongens wat imponerend.

En leuk gebaar van het bestuur van Sparta. doekje voor het bloeden in de vorm van een drankje namens Sparta. En leuke reacties van het Sparta publiek na de wedstrijd. Hoop volgende week weer een "normale" wedstrijd.
  vrijdag 12 november 2010 @ 20:37:16 #296
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_88647435
quote:
Ajacied weg na dreigen met pistool
Ajacied Rene Kofi Osei is per direct prof-af, nadat hij bij Almere City een ploeggenoot heeft bedreigd met een vuurwapen. Dat melden diverse bronnen aan RTL Nieuws.

De 18-jarige Kofi Osei werd door Ajax verhuurd aan Almere City. Het incident vond woensdagochtend plaats vlak voor de training in de kleedkamer van Almere City, dat uitkomt in de Jupiler League.

Hoogoplopende ruzie
Bij een hoogoplopende ruzie met ploeggenoot Christian Ghandu zou Kofi Osei een pistool uit zijn auto gehaald hebben en het tegen het hoofd van Ghandu hebben gezet. Het incident vond plaats voor de ogen van een flink aantal spelers.

Contracten onmiddellijk beëindigd
Zowel Ajax als Almere City willen geen officiële mededelingen doen over het voorval. Wel laten de clubs weten dat het huurcontract bij Almere City en het profcontract bij Ajax met onmiddellijke ingang zijn beëindigd. Kofi Osei was niet bereikbaar voor commentaar. De hele ploeg van Almere City hult zich in stilzwijgen.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
  vrijdag 12 november 2010 @ 20:42:29 #297
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_88647675
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 augustus 2010 01:39 schreef Ronhui het volgende:
heerlijk die leuke makkelijke reacties van mensen die de wedstrijd niet gezien hebben :')

...
Ja, Sparta wordt kampioen
Nee, Sparta hoort niet thuis in de JL

...
Dat valt tot nu toe nog vies tegen!
pi_88665033
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 20:37 schreef Ragboer het volgende:

[..]

Hebben ze n speler die n goed schot in huis heeft, sturen ze hem weg...
pi_88669102
Ik heb Omniworld altijd al een ongelofelijke kutclub gevonden, maar ik hoop wel dat ze het wat beter gaan doen. Puur omdat ik in Almere woon..
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
  zaterdag 13 november 2010 @ 15:07:20 #300
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_88671686
Ik heb meer respect voor mensen die in Almere wonen en voor Omniworld zijn, dan dat ze voor Ajax zijn. Support your locals!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')