abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54193772
Kan ik begrijpen. Grootste overwinning voor Omniworld in het betaald voetbal.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  FOK!fotograaf zaterdag 27 oktober 2007 @ 00:15:31 #52
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_54193872
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 12:28 schreef Ronhui het volgende:

[..]

Ik vrees met grote vrezen voor jullie. Ik ben er niet bij en tot nu toe hebben wij alle thuiswedstrijden waar ik niet bij was gewonnen
en dan ook nog eens met 5-0!!!! echt klote! (voor mij dan... niet voor het team!!! hopelijk gaat het nu lopen!)
  FOK!fotograaf zaterdag 27 oktober 2007 @ 00:15:45 #53
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_54193878
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 00:11 schreef Suijk het volgende:
Kan ik begrijpen. Grootste overwinning voor Omniworld in het betaald voetbal.
competitie dan, De beker tegen Be Quick, dat was de grootste volgens mij, die 1-8
pi_54197757
Inderdaad ja. Maar wat mij betreft sla je vaker een wedstrijd over!
Klik dan als je durft
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 10:35:49 #55
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_54197790
Hoe doet good-old Yannis het?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_54198172
Prima hoor, wat mij betreft mag hij blijven. Er is toch wel enig ontzag voor hem bij de tegenstander.
Klik dan als je durft
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 11:10:07 #57
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_54198227
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 11:05 schreef Suijk het volgende:
Prima hoor, wat mij betreft mag hij blijven. Er is toch wel enig ontzag voor hem bij de tegenstander.
Vooral de ervaring wat hij meeneemt. Straks nog Wamberto misschien erbij. Heb je toch een zeer goede aanval in de Jup League.

De beste aanval die FC Omniworld ooit heeft gehad.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_54199019
Wel zonde, Ali B zal dan wel niet meer debuteren in het betaalde voetbal.

Trouwens, bij de Omniworld Amateurs lopen toch ook enkele grappige spelers. Houssaine Ouhsaine Ouichou bijvoorbeeld, wie kent hem nog? En Benito Kemble, 39 jaar oud!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 17:17:05 #59
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_54203857
Was gisteravond in Almere en wat een aanfluiting is AGOVV toch ook in uitwedstrijden. Omniworld speelde echt niet briljant ofzo, elke fatsoenlijke ploeg had daar gewoon van gewonnen
  FOK!fotograaf zaterdag 27 oktober 2007 @ 18:17:32 #60
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_54205041
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 10:33 schreef Suijk het volgende:
Inderdaad ja. Maar wat mij betreft sla je vaker een wedstrijd over!
wat mij betreft niet.... hahaha
  FOK!fotograaf zaterdag 27 oktober 2007 @ 18:19:13 #61
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_54205075
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 11:10 schreef DarkShine het volgende:

[..]

De beste aanval die FC Omniworld ooit heeft gehad.
Wij hebben regelmatig toppertjes in de aanval hoor, wat dacht je van Assaidi, Amrabat, Ars (toevallig met een A allemaal)
  FOK!fotograaf woensdag 31 oktober 2007 @ 09:51:25 #62
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_54278913
Omniworld was de eerste helft echt heer en meester. Heracles had niet in te brengen, Omniworld 5 of 6 100% kansen en heracles een halve. In de 40e minuut al een wissel en op slag van rust een doelpunt.

Helaas kwam Heracles wat beter uit de kleedkamer dan de schaapjes, de 2e helft was meer voor heracles, maar 3-0 is wel geflatteerd. Ik wou dat wij zo effectief waren

Wel zielig publiek die boeren uit Almelo zeg. Eerst hun club finaal uitfluiten en dan juichen alsof ze de beker al in hun hand hebben, beetje zielige gebaren maken richting het uitvak en zo... sukkeltjes.

Zelfs met flinke achterstand zongen wij meer dan de thuisclub en bleef de sfeer gewoon erg goed en gezellig. Soms wat liedjes over en tegen de plaatselijke Tokkie en Thomas Berger. Nog even in het vak wachten en een leuke begleiding naar de snelweg van een politie auto of 4 a 5, het mag wat kosten
pi_54279477
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 18:19 schreef Ronhui het volgende:

[..]

Wij hebben regelmatig toppertjes in de aanval hoor, wat dacht je van Assaidi, Amrabat, Ars (toevallig met een A allemaal)
Mihci vond ik toen ook een goede zet.

Jammer van de verloren wedstrijd tegen Heracles, toch die kansen meer afmaken...
Klik dan als je durft
  FOK!fotograaf woensdag 31 oktober 2007 @ 10:28:47 #64
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_54279640
volgens mij hadden we ook een penalty moeten hebben, was echt hands rond de 10e minuut!
Maar aan de andere kant, Heerkens had ook rood kunnen krijgen
  FOK!fotograaf donderdag 1 november 2007 @ 12:27:10 #65
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_54299409
quote:
Ousama Assaidi heeft zijn contract met 3 seizoenen verlengd. Hiermee heeft FC Omniworld de optie gelicht welke in zijn contract was opgenomen.

"Ousama is een groot talent, voor wie - als ik de geluiden uit de wandelgangen moet geloven - al veel interesse is. We zijn er nu in ieder geval van verzekerd dat we langer van zijn talent gebruik mogen maken", aldus technisch manager Jeffrey Kooistra tegen de VI.

De aanvaller is met zijn 19 jaar momenteel een van de smaakmakers bij FC Omniworld en wordt gezien als een groot talent. Onlangs maakte de aanvaller zijn debuut in het beloftenelftal van Oranje.
  FOK!fotograaf donderdag 1 november 2007 @ 12:35:01 #66
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_54299535
quote:
Afgelopen woensdag kwamen onze zuiderburen met goed nieuws voor Wamberto en FC Omniworld. De geboren Brazaliaan is namelijk vrijgegeven door de Belgische Voetbalbond. Dit houdt in dat Wamberto aankomende vrijdag tegen FC Zwolle zijn debuut in de Jupiler League zou kunnen maken.
pi_54301907
Goed nieuws over Assaidi! En Wamberto erbij zou ook leuk zijn!
Klik dan als je durft
pi_54302676
Met dit team moet er toch wel een periodetitel inzitten? Twee Ajacieden! .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  FOK!fotograaf vrijdag 2 november 2007 @ 07:41:46 #69
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_54308271
quote:
Op donderdag 1 november 2007 17:30 schreef Suijk het volgende:
Goed nieuws over Assaidi! En Wamberto erbij zou ook leuk zijn!
Momenteel vind ik van Toor en Duits de mannen in vorm bij Omni, Yannis probeert wel veel van zijn ervaring over te brengen.

Er gaat trouwens een bus naar helmond, kijk daarvoor op www.polderpride.nl
pi_54327742
Wampie.

Toch verloren.
Klik dan als je durft
pi_54374095
Volgende keer toch maar wel weer gaan. Eerste thuiswedstrijd die ik mis en meteen de slechtste wedstrijd dit seizoen lees ik...
Klik dan als je durft
  FOK!fotograaf maandag 5 november 2007 @ 11:22:08 #72
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_54375842
uitspraak van Ooijers:
quote:
Wat liep die wampie toch te lachen in het veld, maar dat kwam omdat de grassprietjes langs zijn balletjes kriebelden
Wedstrijd maar snel vergeten... was echt bagger. Heb de goal van Wamberto niet gezien. bespaarde mij eigenlijk de moeite om om te draaien, maar hij lag er toch in en via een kopbal nog wel.

Vrijdag lekker met de bus naar Helmond. Ben nog niet in dat stadion geweest.
pi_54486133
Spits FC Omniworld geselecteerd door Angola

Misschien een international erbij!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_54486239
Ja, in mij FM game wordt die ook al geselecteerd.
Klik dan als je durft
pi_54488158
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 09:51 schreef Ronhui het volgende:
Wel zielig publiek die boeren uit Almelo zeg. Eerst hun club finaal uitfluiten en dan juichen alsof ze de beker al in hun hand hebben, beetje zielige gebaren maken richting het uitvak en zo... sukkeltjes.
Wat wil je als je team zo slecht speelt? Slecht spelen mag trouwens, maar als er ook geen inzet bij zit dan is dat een heel kwalijke zaak. Tweede helft was het nog steeds slecht, maar er was wel inzet en toen ging het publiek er weer een heel klein beetje achterstaan. Maar goed, je weet blijkbaar niet hoe slecht Heracles speelt onder Brood. Er is nog geen 'echte' fansite op zwart geweest en tot die wedstrijd tegen Omniworld was er ook nog nooit massaal gefloten.

En van die gebaartjes, dat waren waarschijnlijk een paar pubers uit Vak J? Paar van die trieste figuren heb je overal rondlopen.

En over jullie sfeer, vond je die echt goed? Een uitvakje vol was er, maar er waren slechts 10 of 15 man die echt zongen. Het dieptepunt was nog toen jullie begonnen te zingen 'Ajax-publiek, Ajax-publiek' met 10 man ofzo.
quote:
Zelfs met flinke achterstand zongen wij meer dan de thuisclub en bleef de sfeer gewoon erg goed en gezellig. Soms wat liedjes over en tegen de plaatselijke Tokkie en Thomas Berger. Nog even in het vak wachten en een leuke begleiding naar de snelweg van een politie auto of 4 a 5, het mag wat kosten
Niet minachtend bedoelt, maar jullie spelen niet iedere week tegen een eredivisieclub. Voor ons was het niet meer dan (met alle respect voor Omniworld. Jullie waren de eerste helft inderdaad stukken beter.) een doordeweekse bekerwedstrijd die gewonnen zou moeten worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')