en dan ook nog eens met 5-0!!!! echt klote! (voor mij dan... niet voor het team!!! hopelijk gaat het nu lopen!)quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:28 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Ik vrees met grote vrezen voor jullie. Ik ben er niet bij en tot nu toe hebben wij alle thuiswedstrijden waar ik niet bij was gewonnen
competitie dan, De beker tegen Be Quick, dat was de grootste volgens mij, die 1-8quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:11 schreef Suijk het volgende:
Kan ik begrijpen. Grootste overwinning voor Omniworld in het betaald voetbal.
Vooral de ervaring wat hij meeneemt. Straks nog Wamberto misschien erbij. Heb je toch een zeer goede aanval in de Jup League.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:05 schreef Suijk het volgende:
Prima hoor, wat mij betreft mag hij blijven. Er is toch wel enig ontzag voor hem bij de tegenstander.
wat mij betreft niet.... hahahaquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:33 schreef Suijk het volgende:
Inderdaad ja. Maar wat mij betreft sla je vaker een wedstrijd over!
Wij hebben regelmatig toppertjes in de aanval hoor, wat dacht je van Assaidi, Amrabat, Ars (toevallig met een A allemaal)quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:10 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De beste aanval die FC Omniworld ooit heeft gehad.
Mihci vond ik toen ook een goede zet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:19 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Wij hebben regelmatig toppertjes in de aanval hoor, wat dacht je van Assaidi, Amrabat, Ars (toevallig met een A allemaal)
quote:Ousama Assaidi heeft zijn contract met 3 seizoenen verlengd. Hiermee heeft FC Omniworld de optie gelicht welke in zijn contract was opgenomen.
"Ousama is een groot talent, voor wie - als ik de geluiden uit de wandelgangen moet geloven - al veel interesse is. We zijn er nu in ieder geval van verzekerd dat we langer van zijn talent gebruik mogen maken", aldus technisch manager Jeffrey Kooistra tegen de VI.
De aanvaller is met zijn 19 jaar momenteel een van de smaakmakers bij FC Omniworld en wordt gezien als een groot talent. Onlangs maakte de aanvaller zijn debuut in het beloftenelftal van Oranje.
quote:Afgelopen woensdag kwamen onze zuiderburen met goed nieuws voor Wamberto en FC Omniworld. De geboren Brazaliaan is namelijk vrijgegeven door de Belgische Voetbalbond. Dit houdt in dat Wamberto aankomende vrijdag tegen FC Zwolle zijn debuut in de Jupiler League zou kunnen maken.
Momenteel vind ik van Toor en Duits de mannen in vorm bij Omni, Yannis probeert wel veel van zijn ervaring over te brengen.quote:Op donderdag 1 november 2007 17:30 schreef Suijk het volgende:
Goed nieuws over Assaidi!En Wamberto erbij zou ook leuk zijn!
Wedstrijd maar snel vergeten... was echt bagger. Heb de goal van Wamberto niet gezien. bespaarde mij eigenlijk de moeite om om te draaien, maar hij lag er toch in en via een kopbal nog wel.quote:Wat liep die wampie toch te lachen in het veld, maar dat kwam omdat de grassprietjes langs zijn balletjes kriebelden
Wat wil je als je team zo slecht speelt? Slecht spelen mag trouwens, maar als er ook geen inzet bij zit dan is dat een heel kwalijke zaak. Tweede helft was het nog steeds slecht, maar er was wel inzet en toen ging het publiek er weer een heel klein beetje achterstaan. Maar goed, je weet blijkbaar niet hoe slecht Heracles speelt onder Brood. Er is nog geen 'echte' fansite op zwart geweest en tot die wedstrijd tegen Omniworld was er ook nog nooit massaal gefloten.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:51 schreef Ronhui het volgende:
Wel zielig publiek die boeren uit Almelo zeg. Eerst hun club finaal uitfluiten en dan juichen alsof ze de beker al in hun hand hebben, beetje zielige gebaren maken richting het uitvak en zo... sukkeltjes.
Niet minachtend bedoelt, maar jullie spelen niet iedere week tegen een eredivisieclub. Voor ons was het niet meer dan (met alle respect voor Omniworld. Jullie waren de eerste helft inderdaad stukken beter.) een doordeweekse bekerwedstrijd die gewonnen zou moeten worden.quote:Zelfs met flinke achterstand zongen wij meer dan de thuisclub en bleef de sfeer gewoon erg goed en gezellig. Soms wat liedjes over en tegen de plaatselijke Tokkie en Thomas Berger. Nog even in het vak wachten en een leuke begleiding naar de snelweg van een politie auto of 4 a 5, het mag wat kosten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |