quote:Op maandag 28 januari 2008 01:25 schreef alwaysthebest het volgende:
Carrie Underwood - Alone
Charlene Meulenberg - I Can't Stop Loving You
Jennifer Hudson - Circle of Life
Kelly Clarkson - A Moment Like This
Kelly Clarkson - Stuff Like That There
Natalia - Think
Natalia Druyts - Think
Nikki Kerkhof - Climb Every Mountain
Nikki Kerkhof - Keep Bleeding
Raffaëla Paton - Disco Inferno
Raffaëla Paton - Mijn Houten Hart
Raffaëla Paton - Think
Shayne Ward - I Believe In A Thing Called Love
Shayne Ward - That's My Goal
Nou inderdaad, net even bekeken maar hij doet het fantastisch jaquote:Op maandag 28 januari 2008 01:36 schreef Marble het volgende:
Toppertje, atb!.
Dit zijn mijn favorieten:
en I Believe In A Thing Called Love van Shayne het beste mannelijke.
Simpel advies: kwak het gewoon op Dailymotion, daar is het geen probleem.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:06 schreef jellyrose het volgende:
Ik baal d'r van dat ik 'm niet kan Youtuben (Prince met z'n copyright gezeik) , maar 1 van de beste optredens blijft toch Boris' versie van When doves cry
![]()
![]()
![]()
Jaaaaaaa die was echt zo tofquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jason Castro - What A Day For A Daydream.
Uit de top 24 van American Idol.
Ik vind het maar een schreeuwlelijkquote:Op maandag 28 januari 2008 22:22 schreef marky het volgende:
Deze mag toch echt niet ontbreken. Het is haast een schande om deze niet in de lijst te hebben
Bianca Ryan http://www.youtube.com/watch?v=ozDh4NQveJs
WOAH.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:42 schreef Marble het volgende:
Hey jongens ik heb me nu toch iets gevonden!!! http://www.youtube.com/watch?v=ozDh4NQveJs
Ze heet Bianca Ryan en het is echt het beste optreden ooit omg!!!11!!!
eh?quote:Op zondag 24 februari 2008 00:47 schreef Marble het volgende:
Kate Bush? Within Temptation bedoel je zeker?
pssst....Within Temptation coverde het van Kate Bushquote:Op zondag 24 februari 2008 00:47 schreef Marble het volgende:
Kate Bush? Within Temptation bedoel je zeker?
Mwah, haar uiterlijk en voorkomen maakt het gewoon niet geloofwaardig genoeg vind ik... fantastisch gezongen maar niet legendarisch kippenvelwerkquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:42 schreef Marble het volgende:
Hey jongens ik heb me nu toch iets gevonden!!! http://www.youtube.com/watch?v=ozDh4NQveJs
Ze heet Bianca Ryan en het is echt het beste optreden ooit omg!!!11!!!
Net even bekeken, maar dat was echt heel lekkerquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jason Castro - What A Day For A Daydream.
Uit de top 24 van American Idol.
Het leuke is dat er op youtube een hele battle is opgezet tussen de fans van Bianca vs Charice.quote:Op zondag 24 februari 2008 01:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah, haar uiterlijk en voorkomen maakt het gewoon niet geloofwaardig genoeg vind ik... fantastisch gezongen maar niet legendarisch kippenvelwerk
Ze hebben allebei hetzelfde probleem... hun uitstraling van een kind maakt dit geen geloofwaardige performancequote:Op zondag 24 februari 2008 11:24 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Het leuke is dat er op youtube een hele battle is opgezet tussen de fans van Bianca vs Charice.
Ellen Degeneres heeft beidenin haar show uitgenodigd en ze zingen hetzelfde liedje
Charice is voor het eerst in de USA. Zingt And I am telling you en I will always love you (vooral de laatste vind ik mooi)
Oordeel zelf
Charice Pempengco
Bianca Ryan
Ze schelen een jaar. Charice was 12 toen ze aan de Philippijnse versie deelnam, Bianca 11/12 bij de Amerikaanse versie.quote:Op zondag 24 februari 2008 11:47 schreef marky het volgende:
Het is een kwestie van smaak en verschil in cultuur. Bianca Ryan komt uit het land waar Ethel Merman een mega ster was. Dat is dus gewoon keihard en ongecompliceerd rechtuit zingen. Dat in amerika de laatste jaren door zangeressen als oa Witney Houston de focal gymnastics tot een standaard verheven zijn neemt niet weg dat Amerika vooral houdt van grote stemmen en dan vooral lekker hard. Bianca was 11/12 toen ze deelnam Charice is 15 en dan toch alweer een paar jaar ouder.
Charice Pempengco zingt erg op haar keel. dat gaat ze niet volhouden.
Ik vind Charice veel te veel gemaakt. Ze zingt te veel op haar keel. Dat is een teken van slechte techniek. De poliepen springen er bekant op zo. Ze maakt mi veel te veel riedels en en ravels erbij die het nummer niet ten goede komen. Daar waar Bianca meer uitgaat van het nummer zelf en de tekst ervan duidelijk begrijpt (opzich niet vreemd want Charice is engels niet haar moeder taal).quote:Op zondag 24 februari 2008 11:58 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ze schelen een jaar. Charice was 12 toen ze aan de Philippijnse versie deelnam, Bianca 11/12 bij de Amerikaanse versie.
Ik vind grote stemmen overigens geweldig, mits ze met gevoel gezongen worden. Charice heeft van nature een wat vollere stem, maar geef ze allebei nog een paar jaar en ik denk dat Bianca dan ook een heel stuk volwassener zal klinken.
Lijkt me echt geweldig als er zo'n 11 jarige rondliep in Nederland. Doet ze mee aan Idols. Jury helemaal uit hun dak, sprakeloos en dan heel droog zeggen 'helaas ben ik pas 11, dus ik mag niet meedoen'
Wowquote:Op zondag 24 februari 2008 00:46 schreef Knipoogje het volgende:
Australian Idol 2007: Natalie Gauci - Running up that hill
Nooit verwacht dat iemand in Idols ooit een Kate Bush song zou kunnen doen, maar zij doet het best goed
hmm, ik vind precies het omgekeerde...Bianca geforceerd belten en gemaakt. Let's just agree to disagreequote:Op zondag 24 februari 2008 12:04 schreef marky het volgende:
[..]
Ik vind Charice veel te veel gemaakt. Ze zingt te veel op haar keel. Dat is een teken van slechte techniek. De poliepen springen er bekant op zo. Ze maakt mi veel te veel riedels en en ravels erbij die het nummer niet ten goede komen. Daar waar Bianca meer uitgaat van het nummer zelf en de tekst ervan duidelijk begrijpt (opzich niet vreemd want Charice is engels niet haar moeder taal).
Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:20 schreef marky het volgende:
Ik vind ide Leona Lewis eigenlijk dramatisch slecht
Diana was ubertof. Ze had gewoon moeten winnen van Fanty in de finale.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:11 schreef Kworb het volgende:
Volgens mij is het beste optreden ooit nog niet genoemd... Don't Cry Out Loud van Diana DeGarmo!
http://youtube.com/watch?v=k0KZrBPIEPE
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |