Ik blijf het toch elke week kijken.quote:Op maandag 14 april 2008 00:04 schreef ItaloDancer het volgende:
Nog steeds een erg leuk programma, ook al lijken er hier niet veel "fans" te zitten
Zeker een fanquote:Op donderdag 17 april 2008 21:56 schreef Bruce117 het volgende:
[..]Ik blijf het toch elke week kijken.
Het heeft gewoon iets.
Ben blij dat ze weg is, vond haar maar zwaar irritant. Vind het jammer dat Herr Seele weg is, om die vent kon je lachenquote:Op woensdag 23 april 2008 09:00 schreef t-x-m het volgende:
Jammer dat er hier niet veel wordt gediscussierd over die programma, vind het erg leuk! Jammer dat Kim weg is, met name de laatste paar afleveringen vond ik haar erg leuk
Herr Seele heeft 3 vrouwen: een belgische (in feite zijn ex), een oostblokding Sanda en één met een franse naam Berengere. Zoveel frustraties zal hij wel niet hebben dan.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:23 schreef Hertog_Martin het volgende:
Die ene belg, die striptekenaar ofzo, wat een kanslozeBordevol frustraties volgens mij wb het vrouwlijke geslacht
Stefan stemt niet op Stijnquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:56 schreef Breekfast het volgende:
Ben benieuwd wie er volgende week uit gaat. Kan zo niet bedenken wie er het zwakst in de groep ligt.
Waarschijnlijk kutkwaliteitquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:35 schreef Tourniquet het volgende:
Waarom zetten ze die filmpjes op de laptop niet even fullscreen?Nu zaten ze met z'n allen naar een postzegelformaat te staren.
Terwijl z'n theorie eigenlijk niet eens klopte volgens mij.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:56 schreef Breekfast het volgende:
Beetje zwak van Stijn als hij echt de groep van Xander en Dennis heeft laten winnen om in de finale te komen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |