Ja dat viel mij ook al op, prachtig gemonteerd, lekker schelden op alles. Die Xander valt me tot nu toe het meest mee van de BN-ers (ik dacht dat hij een eikel was toen hij Wendy alleen liet) -- en Dennis klinkt qua stem heel erg als Peter R. de Vries, valt me op.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:27 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ik vond het trouwens wel grappig gemonteerd dat Kim opstond 's ochtends en zei: 'Kut Noordwegen, kut kou, kut weer, ik zie geen ene flikker' en gelijk daarna de reclame 'Wil jij kans maken op een leuke avontuurlijke reis naar Noorwegen, sms dan nu 3040'
Ik verwacht een ban vanwege wansmaak. Lucia is een van de tofste vrouwen van het Westelijk halfrond.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Had wel verwacht dat Lucia eruit zou gaan. Dennis is bijv ook competitief, maar niet zo duidelijk en irritant als haar. Hopelijk gaat ze er volgende week alsnog uit!
U gaat door voor de koelkast!!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:51 schreef BVO het volgende:
Lucia is een van de tofste vrouwen van het Westelijk halfrond.
De Belgen lopen met de uitzendingen zelfs een week voorquote:Op zondag 23 maart 2008 08:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Op RTLgemist komt ie pas rond dinsdag, vanwege de uitzending bij de Belgen pas in het weekend.
Ik neem aan dat die niet lang meer erin blijft...quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:44 schreef Jasza het volgende:
Wat een kneus die Herr Sele, moeilijk he die slee recht houden.
Haha, hij is een heldquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:44 schreef Jasza het volgende:
Wat een kneus die Herr Sele, moeilijk he die slee recht houden.
Lijkt me niet erg om tussen die 2 in een tentje te liggen hoorquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:24 schreef Remzz het volgende:
Wat een ongelofelijke kneuzen zijn Dennis en Xander toch.
Yepquote:Op dinsdag 1 april 2008 00:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ah, ik denk dat ik de afleveringen uit Belgie heb. Er zijn in totaal nu toch 3 afleveringen en een preview geweest? In de laatste aflevering werd Anne Marie er uitgestemd toch?
We zagen bij de preview van volgende week dat ze weer wilde blijven.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:36 schreef SigmundFreud het volgende:
Op iemand die er zelf graag uitwil moet je nooit stemmen, dat soort spelers vertrekt uiteindelijk toch wel. Met Lucia verdwijnt een sterke (en ook wel irritante) speler, tactisch veel slimmer. En ook leuk om die Kim nog een weekje te zien lijden (ze zullen haar volgende week wel verlossen).
Idd zeg, ik dacht even dat er deze week geen aflevering was omdat er hier 0 nieuwe posts warenquote:Op maandag 14 april 2008 00:04 schreef ItaloDancer het volgende:
Nog steeds een erg leuk programma, ook al lijken er hier niet veel "fans" te zitten
Ah ja ik lees het;quote:Op maandag 14 april 2008 00:34 schreef Emmetje37 het volgende:
Ooit gelezen dat Kim doof is of in ieder geval gehoorapparaten heeft. Dat zou mede het rare praten verklaren. ( ligt me bij dat ik dat een keer heb gelezen in een ander forum, HNTM )
Idd, De beklimming van de Galdhøpiggen van donderdag is maar een klein stukje verder dan waar ze vorige week donderdag waren. Het is niet echt een route die ze volgen, meer dat de opdracht-plaatsen steeds verder naar het Noorden liggen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:46 schreef SigmundFreud het volgende:
Ik was ook verbaasd, maar ik vond het wel jammer dat herr Seele weg moest. Een beetje kunstmatig zijn de beproevingen wel. Hoe ver ze richting de noordkaap zitten wordt niet echt duidelijk, ik dacht dat ze een route zouden afleggen maar dat thema lijkt wat ondergesneeuwd.
Die reacties daar.quote:Op maandag 14 april 2008 01:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ah ja ik lees het;
http://www.doof.nl/archief/2007/03/topmodel_kim_is.php
Dan is dat haar vergeven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |