abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53791412
Niet meer werken? Ik zou me dood vervelen. Ik zou wel minder werken en natuurlijk doe ik alleen de leuke ritten, maar ik blijf wel werken.
pi_53791471
Ik zou wel minder gaan werken, maar niet helemaal stoppen. Werken is ook een stukje zelf ontplooing en sociale contacten onderhouden.
pi_53791759
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 14:59 schreef Roellio het volgende:
Ik zou wel minder gaan werken, maar niet helemaal stoppen. Werken is ook een stukje zelf ontplooing en sociale contacten onderhouden.
Die sociale contacten kun je ergens anders toch ook opdoen? Of vind je het praatje bij de koffieautomaat zo boeiend dat je daar absoluut voor naar het werk moet komen? Je bijvoorbeeld kunt toch ook oldtimers gaan verzamelen en zo contacten opdoen met andere verzamelaars? Of op de duikclub gaan en daar je contacten opdoen? En zo zijn er nog legio voorbeelden van sociale contacten.
pi_53791890
18,4 miljoen... dat gaat elke dag een ander hoertje worden
  maandag 8 oktober 2007 @ 15:44:03 #55
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_53792540
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 15:11 schreef Bastardi het volgende:

[..]

Die sociale contacten kun je ergens anders toch ook opdoen? Of vind je het praatje bij de koffieautomaat zo boeiend dat je daar absoluut voor naar het werk moet komen? Je bijvoorbeeld kunt toch ook oldtimers gaan verzamelen en zo contacten opdoen met andere verzamelaars? Of op de duikclub gaan en daar je contacten opdoen? En zo zijn er nog legio voorbeelden van sociale contacten.
ben ik nou raar dat ik mijn werk gewoon echt leuk vind om te doen? En dat ik dat graag 3/4 dagen per week wil blijven doen? waarom opeens rijke-luis hobbies opzoeken als ik daar sowieso al niets mee had? Waarom opeens een astonmartin als mijn auto nu ook gewoon perfect is? Neuh, ik zou gewoon leuk reizen en waarschijnlijk met de rest gewoon niets doen. Misschien wat monumentale gebouwen die anders gesloopt zouden worden renoveren, meer niet.
pi_53792574
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 15:16 schreef lennart12 het volgende:
18,4 miljoen... dat gaat elke dag een ander hoertje worden
Ze neuken wel gratis met je in de hoop dat je geld nalaat aan die sletten
pi_53792630
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 15:44 schreef Grumpey het volgende:

[..]

ben ik nou raar dat ik mijn werk gewoon echt leuk vind om te doen? En dat ik dat graag 3/4 dagen per week wil blijven doen? waarom opeens rijke-luis hobbies opzoeken als ik daar sowieso al niets mee had? Waarom opeens een astonmartin als mijn auto nu ook gewoon perfect is? Neuh, ik zou gewoon leuk reizen en waarschijnlijk met de rest gewoon niets doen. Misschien wat monumentale gebouwen die anders gesloopt zouden worden renoveren, meer niet.
Ik vind mijn werk ook leuk en ga zoals ik in de OP al vermeld heb nog iedere dag fluitend naar mijn werk. Ik leid een gelukkig leven....MAAR. Er is een maar, want ik kan genoeg andere dingen verzinnen die ik verkies boven iedere dag werken. Die alleen waargemaakt kunnen worden met financiële vrijheid.
  maandag 8 oktober 2007 @ 15:51:52 #58
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_53792722
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 15:45 schreef DSS24 het volgende:

[..]

Ze neuken wel gratis met je in de hoop dat je geld nalaat aan die sletten
De kans is idd groot dat je grondig genaaid wordt.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 8 oktober 2007 @ 16:01:05 #59
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_53792900
Gewoon werk opzeggen en lekker genieten Af en toe wanneer je zin hebt werken
I have no rival, no man can be my equal. ♥
pi_53793111
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 16:01 schreef MaddoxX het volgende:
Gewoon werk opzeggen en lekker genieten Af en toe wanneer je zin hebt werken
Ik denk niet dat een werkgever daar op zit te wachten
  maandag 8 oktober 2007 @ 16:11:18 #61
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_53793137
Ieder diertje zijn pleziertje lijkt me.

Beetje jammer om dat meteen af te doen als laf .
Krekker is de bom!
pi_53793446
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 16:10 schreef Bastardi het volgende:

[..]

Wel als je gratis inzetbaar bent misschien.
  maandag 8 oktober 2007 @ 16:30:20 #63
45206 Pietverdriet
pi_53793554
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 16:10 schreef Bastardi het volgende:

[..]

Denk het wel, als je echt wat kan, neem je gewoon een nul uren afroepcontract.
Of je neemt een eigen zaak en gaat contractarbeid verrichten
pi_53793613
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 16:30 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Denk het wel, als je echt wat kan, neem je gewoon een nul uren afroepcontract.
Of je neemt een eigen zaak en gaat contractarbeid verrichten
Als freelancer zou wel moeten lukken inderdaad, kun je af en toe wat leuke klussen aannemen. Enig nadeel is dat je wel wat ervaring moet hebben. Dat heb ik zelf nog niet heel erg veel, dus het zal voor mij persoonlijk wat moeilijker worden.
  maandag 8 oktober 2007 @ 16:35:36 #65
45206 Pietverdriet
pi_53793656
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 16:33 schreef Bastardi het volgende:

[..]

Als freelancer zou wel moeten lukken inderdaad, kun je af en toe wat leuke klussen aannemen. Enig nadeel is dat je wel wat ervaring moet hebben. Dat heb ik zelf nog niet heel erg veel, dus het zal voor mij persoonlijk wat moeilijker worden.
Ga je een vak leren, met 18,4 miljoen moet je toch een degelijke opleiding kunnen krijgen. Als ik niet al tegen de 50 liep, maar een jaar of 20 was met bijna 20 miljoen op zak, zou ik voor nop in toprestaurants gaan werken in Frankrijk, Italie, Duitsland, VS, Japan...
  maandag 8 oktober 2007 @ 16:45:01 #66
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_53793879
Ik zou het ook doen, bijbaan en doorgaan met mijn studie, naar je bijbaantje van de mac in een fucking vette auto en al die mensen kijken
Because they will last that long.
pi_53794074
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 15:44 schreef Grumpey het volgende:
ben ik nou raar dat ik mijn werk gewoon echt leuk vind om te doen? En dat ik dat graag 3/4 dagen per week wil blijven doen?
Ja.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_53794148
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 11:44 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Hoe afgestompt wordt je als je alleen nog 'leuke dingen' kan doen?
Daarom dus.
weet je waarom ze het LEUKE dingen noemen? omdat het leuk is, als het je afstompt vindt je het niet leuk, en is het geen leuk ding. ga je iets anders doen
pi_53794193
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 16:45 schreef Pascal86 het volgende:
Ik zou het ook doen, bijbaan en doorgaan met mijn studie, naar je bijbaantje van de mac in een fucking vette auto en al die mensen kijken
'zo, die vader durft, dat ie zn auto durft mee te geven aan iemand die werkt bij de mac! '

Ik zou niet stoppen met werken, maar ik zou wel anders gaan werken.. Vliegopleiding volgen, eigen vliegtuig kopen, en dan daar iets leuks mee doen.. Luchtfotografie oid, of persoonlijke zakelijke reizen verzorgen.

En geile studentes meenemen op een date -> avondje eten london oid
  maandag 8 oktober 2007 @ 17:03:14 #70
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_53794200
Even zien... miljoenen winnen, stoppen met werken. Iedereen in de buurt wéét dat je niet werkt en toch heb je een koopwoning en een vakantiehuis in Zweden en Portugal.
Wat zullen ze denken....

- Criminele praktijken!
- Die is stinkend rijk.

Either way, je bent je leven niet veilig. En ik houd niet van pottenkijkers en andere nieuwsgierigen.
Werk ik liever halve dagen door. Zou me bovendien rot vervelen als ik dag in dag uit thuis zat te niksen.
Het idee dat ik niet hoef te werken voor de rekeningen is al genoeg om mij met plezier aan het werk te houden
(Un)masking for the greater good.
pi_53794247
het 1e wat ik zou doen is btw een paar auto's kopen voordat de complete autoindustrie verneukt is door de milieumafia
  maandag 8 oktober 2007 @ 17:13:19 #72
27699 Ravage
thinking about you
pi_53794361
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 11:52 schreef Heet-Styl0Wz het volgende:
Als ik een loterij win jongen, het eerste wat ik doe is naar St Tropez, dikke kleren kopen, dikke huis vette wagens, en me helen leven chillen met maten en familie !!!

Das toch de vetste wat er is !!!
In St Tropez is het hartstikke warm, dan heb je toch geen dikke kleren nodig?
i'm not living, i'm just killing time
pi_53794424
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 17:13 schreef Ravage het volgende:

[..]

In St Tropez is het hartstikke warm, dan heb je toch geen dikke kleren nodig?
  maandag 8 oktober 2007 @ 17:18:57 #74
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_53794457
Tuurlijk ga je niet stoppen met werken. Weet je hoe zinloos bestaan je dan hebt. Maar één ding is wel zeker. Ik ga dan zeker iets doen wat ik leuk vind. Een eigen bedrijf beginnen. Dan heb je tenminste nog iets om smorgens je bed voor uit te komen ipv. dat je op ten duur gewoon dagen lang in bed ligt te meuren met een dvdtje op repeat en een stapel pizzadozen naast je .

Een beetje uitdaging/zin in je leven is best lekker .
Voordeel van 18 miljoen euro is wel dat je zonder schuldgevoel af en toe kan zeggen dat je uitslaapt tot 12 uur voordat je naar de zaak gaat.
pi_53794508
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 11:47 schreef tequi3 het volgende:
Compleet kansloos inderdaad. En mensen die zeggen: "Hou je toch wat sociaal contact met je collega's", die goedemorgen/middag die je dagelijks tegen een collega zegt? En maximaal een half uur per dag praten, want langer is de pauze niet.

Mensen die vrijwilligerswerk gaan doen kan ik aan de andere kant wel weer begrijpen. In ieder geval kun je er lang of kort over lullen, maar ik acht de kans klein dat een Fok!ker 20 miljoen wint.
misschien wordt het tijd dat je een andere (fatsoenlijke) baan zoekt?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')