quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:07 schreef ScienceJapan het volgende:
[afbeelding]
Organisatoren van het eendengooi feest in Sagunto hebben gisteren aangekondigd dat zij door zullen gaan met het eendenwerp festiviteit ondanks het verbod dat onlangs is opgesteld door de overheid van Valencia op basis van klachten van dieren beschermings organisaties over dierenleed.
http://www.thinkspain.com/news/fotonoticia.asp?CodNoticia=11667&foto=foto11667.jpg
Stel je voor dat je een eend bent
Als jij betaaltquote:Op maandag 8 oktober 2007 11:14 schreef S1nn3rz het volgende:
je zou er godverdomme zelf heengaan en die dekselse kwajongen zelf aan hun nek rondzwaaien.
ik ga er heen als er nog 2 fokkers meegaan
ik dacht dat vrouwen tegenwoordig zo graag voor zichzelf wilden zorgen.quote:
Logisch, met zo'n quote in je fotoboek.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
hier ben ik gestopt met lezen
Ik ga ook mee. Te erg is dit.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:14 schreef S1nn3rz het volgende:
je zou er godverdomme zelf heengaan en die dekselse kwajongen zelf aan hun nek rondzwaaien.
ik ga er heen als er nog 2 fokkers meegaan
Ik niet. Heb ook maar één recht.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:25 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ik dacht dat vrouwen tegenwoordig zo graag voor zichzelf wilden zorgen.
Probleem, mijn werkgever vindt dat ik moet werken. Sorry.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:32 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
prima, dan hebben we er 3. wanneer gaan we?![]()
Noem eens wat zinvol dierengeweld svp.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:46 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Probleem, mijn werkgever vindt dat ik moet werken. Sorry.![]()
Maar alle gekheid op een stokje, dit soort dingen moeten echt gestopt worden door alle regeringen. Zinloos dierengeweld is zooo 1833.![]()
Koeien die geslacht worden voor mijn biefstuk.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:46 schreef Harajuku. het volgende:
Noem eens wat zinvol dierengeweld svp.
En het is okay om dat met geweld te doen? Pijnlijk? Dat is wel erg hypocriet.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:48 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Koeien die geslacht worden voor mijn biefstuk.
Je moet inderdaad een goddelijke afkomst hebben om te kunnen menen dat zuipen en frikandellen eten hetzelfde is als mishandelde eenden in de zee te gooien.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:17 schreef AlphaOmega het volgende:
Iedereen blaast het hardst dat het niet kan en mag. Maar volgend jaar zijn we weer massaal aan het zuipen en frikandellen vreten aan de Spaanse Costa's... daar is eigenlijk maar één woord voor. Het begint met een h en eindigt op ypocriet...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |