Ik ben tegen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:25 schreef staticdata het volgende:
[..]
je hebt de keuze uit de volgende discussies:
- het woord kanker gebruiken in topics
Onzin, al is roken een kneuzen-bezigheid.quote:- het afzeiken van mensen die roken
035 natuurlijk.quote:- 010 vs 020
Irrelevant.quote:- PS3 vs xbox 360
Je was zo dichtbij. Maak van die 3 een 5 en je bent geslaagdquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:51 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik ben tegen.
[..]
Onzin, al is roken een kneuzen-bezigheid.
[..]
035 natuurlijk.
[..]
Irrelevant.
V.
kut jezus tiefus, denk je alles gehad te hebben, krijgen we de meest irritante kut user van FOK! op bezoekquote:
AGOVVquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Je was zo dichtbij. Maak van die 3 een 5 en je bent geslaagd
Dit is dus onze bloedhondquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:56 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
kut jezus tiefus, denk je alles gehad te hebben, krijgen we de meest irritante kut user van FOK! op bezoek![]()
get a life man![]()
ey, V. is de meest uitgekotste user hier, op een paar nog grotere randdebielen naquote:
de volgende is baajguardian die zich hier aanmeldtquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:58 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ey, V. is de meest uitgekotste user hier, op een paar nog grotere randdebielen na![]()
Neemt niet weg dat jij wel onze bloedhond bent.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:58 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ey, V. is de meest uitgekotste user hier, op een paar nog grotere randdebielen na![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:59 schreef staticdata het volgende:
[..]
de volgende is baajguardian die zich hier aanmeldt![]()
Geen moffen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:03 schreef Verbal het volgende:
Ik ken trouwens de ins en outs van BF2 nog niet, laat staan de maps. Maar met 1942 heb ik ook gemerkt dat dat tijdens onlinen snel went. Ik ben een ervaren 1942-er, zijn er nog grote verschillen?
V.
Sprak het vleesgeworden hondenhok met de dieptreurige nick ENlarge_YourPenisNOWquote:
gelukkig hoef ik niet na 10-en te spelen omdat moeders de vrouw dan op bed ligtquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:06 schreef Verbal het volgende:
[..]
Sprak het vleesgeworden hondenhok met de dieptreurige nick ENlarge_YourPenisNOW
V.
....<grap> hier had een hele slechte inkopper kunnen staan </grap>quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:09 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
gelukkig hoef ik niet na 10-en te spelen omdat moeders de vrouw dan op bed ligt![]()
P.
Als er eentje is die zich morgen moet maken over het moeten verantwoorden van PC gebruik aan de vrouw dan ben jij dat wel IJsquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:09 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
gelukkig hoef ik niet na 10-en te spelen omdat moeders de vrouw dan op bed ligt![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Als er eentje is die zich morgen moet maken over het moeten verantwoorden van PC gebruik aan de vrouw dan ben jij dat wel IJs![]()
![]()
Misschien een cursusje gevolgtrekken volgen bij de Volksuniversiteitquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:09 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
PC-tje kopen voor vrouwlief, probleem opgelost..quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:52 schreef Verbal het volgende:
[..]
Misschien na tienen. Ik ben een getrouwd man, en casual gamer, hè?
V.
das waarquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:13 schreef Verbal het volgende:
[..]
Misschien een cursusje gevolgtrekken volgen bij de Volksuniversiteit
V.
kut, zul je zien, zit V. hier voor tienen te posten, na tienen te spelenquote:
daarom zei ik het ookquote:
Jij komt morgen toch ook wel?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:16 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
kut, zul je zien, zit V. hier voor tienen te posten, na tienen te spelen
maarja, plezier jongen![]()
wat is er morgen dan?quote:
Wat moet je in godsnaam met een exotische vogel?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:18 schreef jpjedi het volgende:
*pakt Indiase popcorn en een Kingfisher
Knallen op de servertquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:19 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
wat is er morgen dan?
heb ikw at gemist![]()
Wanneer ga je weer??quote:
quote:
Hoe kan ik daar ook aan twijfelenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:17 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
daarom zei ik het ook![]()
P.
aha, als V. er is kom ik misschien wel even kijkenquote:
Heb je Danny weer gepepen?quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Wat moet je in godsnaam met een exotische vogel?
Morgen na 10-en, BoF vs CO-OP + Verbal..quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:21 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
aha, als V. er is kom ik misschien wel even kijken![]()
Tsja, ik ben dan toch weer niet zo'n kut-user dat ze dat voor mij niet even hebben geautomatiseerdquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:22 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
kut man, moet echt nog ff wennen aan dat signeren, al weer bij 3 posts vergeten![]()
P.
lees eerst even het BF2 boekje door, anders gaat je dat niet lukkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:22 schreef Verbal het volgende:
[..]
Jij ook
Ik schiet je wel een keer voor je flikker op de server
V.
Dat kan ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |