Nee joh, is niet belangrijkquote:Op maandag 8 oktober 2007 04:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Laat dat leraar gedeelte \'s achterwege![]()
En doe die url \'s PM\'en dan![]()
Mooi zo, want ik wil wel 's wat werk van jou zien.quote:Op maandag 8 oktober 2007 04:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee joh, is niet belangrijkMaar ik hoop dat je slaagt in wat je wilt
![]()
Echt hoor, je hebt veel meer kans van slagen als je onbevangen aan de studie gaatquote:Op maandag 8 oktober 2007 04:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mooi zo, want ik wil wel 's wat werk van jou zien.
Dus help me 's slagen![]()
Je weet helemaal niet wat ik wil gaan doen...quote:Op maandag 8 oktober 2007 04:21 schreef Soury het volgende:
Oef Ian is lastig .. Ik heb het een jaar volgehouden . De opleiding en na mijn eerste stage ben ik afgehaakt
Nee heb een jaar op de SOL in Utrecht gezeten. Deed Frans en Engels . Ik wilde me hele leven al lerares worden . Maar knapte af. En ben nu nog maar es een strengequote:Op maandag 8 oktober 2007 04:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je weet helemaal niet wat ik wil gaan doen...![]()
Wat heb jij gedaan dan?
Opleiding voor lerares Basisschool?
Frans en Engels!?quote:Op maandag 8 oktober 2007 04:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee heb een jaar op de SOL in Utrecht gezeten. Deed Frans en Engels . Ik wilde me hele leven al lerares worden . Maar knapte af. En ben nu nog maar es een strenge![]()
parlequote:Op maandag 8 oktober 2007 04:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Frans en Engels!?
Respect voor het Frans gedeelte.
Je ne parlais pas Francais![]()
Nah.. was achteraf niks voor me .. Ben een andere weg ingeslagenquote:Op maandag 8 oktober 2007 04:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Frans en Engels!?
Respect voor het Frans gedeelte.
Je ne parlais pas Francais![]()
En, betaald het een beetje?quote:Op maandag 8 oktober 2007 04:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah.. was achteraf niks voor me .. Ben een andere weg ingeslagen![]()
Welterusten Slaapmuisquote:Op maandag 8 oktober 2007 04:32 schreef Soury het volgende:
Achter het CS ging het beterTruste SCers ... ga ook maar ff liggen
![]()
Kom op!quote:Op maandag 8 oktober 2007 04:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt hoor, je hebt veel meer kans van slagen als je onbevangen aan de studie gaat![]()
Zie onderquote:
Je bent als de bank, maar toch: vergeet het gewoon johquote:Op maandag 8 oktober 2007 04:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kom op!
Niet zo flauw...
Ik zal het niemand doorvertellen![]()
Waarom!quote:Op maandag 8 oktober 2007 04:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bent als de bank, maar toch: vergeet het gewoon joh![]()
Oh gut, goed dat je het zegt. Dat copyright gedoe ookquote:Op maandag 8 oktober 2007 04:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Btw, de link in je sig werkt al tijden niet meer.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |