Liever niet.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:06 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik hoop dat Ando een gave heeft
Haydenquote:Op maandag 8 oktober 2007 13:01 schreef Treveo het volgende:
Terug Vind Panettiere
<-- Ik ook! wat gaan die topics snel hey :/.quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:03 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
<-- Ik ook! wat gaan die topics snel hey :/.
Haha ik ging net al zoeken naar "heroes s02e03", geen hits. Ik denk hèh. Maar 't is morgen pas
.
Rond 05.00u... ik stap pas om 07.30u mijn bed uit en dan is ie er welquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:50 schreef EvilMarc het volgende:
Weet btw iemand hoelaat je hem ongeveer kunt downloaden? Niet welke site, dat weet ik welMaar hoelaat ongeveer?
Zodra het is uitgezonden. Dus als jij om 5 uur 's ochtends kijkt mag je meteen 'spoileren'.quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:17 schreef EvilMarc het volgende:
Een beetje SC tot de nieuwe aflevering morgen is toch niet erg
En hebben we een tijd vanaf wanneer er gespoilerd mag worden of is het morgen gewoon meteen los![]()
Ik kom hier gewoon niet zolang ik de aflevering zelf heb gezien....quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:27 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Zodra het is uitgezonden. Dus als jij om 5 uur 's ochtends kijkt mag je meteen 'spoileren'.
Mja ik ook maar tegen de tijd dat ik 'm zie morgen is 't 's avonds of laat in de middag en tegen die tijd hebben jullie al 4 pagina's volgespamd. Dusquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:48 schreef EvilMarc het volgende:
Maar ik vind het altijd zo leuk om te lullen terwijl ik zit te kijken..Pech gehad dan maar
![]()
Precies, same here.quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:33 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ik kom hier gewoon niet zolang ik de aflevering zelf heb gezien....
juist ja, me2quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:51 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Mja ik ook maar tegen de tijd dat ik 'm zie morgen is 't 's avonds of laat in de middag en tegen die tijd hebben jullie al 4 pagina's volgespamd. Dusmijden dit topic
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |