quote:Weet jij hoeveel ze precies kosten? En bij welke winkel ze te koop zijn?
Dat is bijna net zoveel al die edwin van jequote:Op zondag 7 oktober 2007 23:18 schreef De_Brandweer het volgende:
bedankt Rutger, als ik genoeg geld heb ga ik daar wel even kijken.
Ook jeans.quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:40 schreef kookie_monster het volgende:
En verkopen ze daar dan ook jeans, of alleen maar normale broeken?
volgens mij steel jij dit idd gewoon van een website maar als je dit wel echt bent wil ik met je trouwenquote:Op maandag 8 oktober 2007 12:06 schreef klark het volgende:
[ afbeelding ]
gebreide trui en 'casual' gezicht![]()
trek dat vest eens niet zo geforceerd naar benedenquote:Op maandag 8 oktober 2007 17:44 schreef Ventilator het volgende:
[ afbeelding ]
Skinny's + nieuw vestje van de H&M + grijs t-shirt. Simple.
Heuj! Dat vest heb ik ook!quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:44 schreef Ventilator het volgende:
[ afbeelding ]
Skinny's + nieuw vestje van de H&M + grijs t-shirt. Simple.
Dat ik helaas je sneakers niet echt kan zienquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:12 schreef GasTurbine het volgende:
Heeft niemand dan ook commentaar op mijn manier van kleden? =D
(Behalve de bewogen foto)
Welke kleuren en waar?quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:39 schreef zwahiel het volgende:
vandaag toch stiekem ff twee van die d.a.n.c.e. shirts gescoord
wáaaaar?!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Welke kleuren en waar?
Heb vrijdag een witte gehaald maar bedenk nu ineens dat ik toch een zwarte wil. Moet ik weer terug in de hoop dat ze ze nog hebben in die kleur
.
Nice, alleen zou ik er geen wit t-shirt onder dragen. M'n vriendin zegt altijd dat dat écht niet kan, al vind ik het zelf wel meevallenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:02 schreef jovink het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
leuk! ook met dat shirt eronder, maakt het wat minder stijf.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:02 schreef jovink het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Echte emo's heb ik weleens gezien, dan schrik ik me echt kapot inderdaadquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:18 schreef birdydontfly het volgende:
want gut ja ik ben zo emovolgens mij schrik jij je kapot als je een echte emo ziet
en nee geen photoshop nee alleen gecropt.
Apart valt wel mee, ik heb ongeveer jouw stijl. Ik ben zelf alleen meer fan van dat meditteriaanse (overhemd met daarover een longsleeve of v-trui), maar verder wel jouw smaak.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:35 schreef Rutgerr het volgende:
Ik zeg ook dat het niet kanWit t-shirt mag, maar dan een V-hals die je niet ziet. Zo ben ik ook geen voorstander van de borstzak. Maar ik heb al gemerkt dat ik een geval apart ben, dus advies van mij is niet echt interessant
Dat ligt natuurlijk maar net aan de schoenen, de broek, het overhemd en de trui. Als je asics, diesel, RL en TH draagt in het dagelijks leven is het inderdaad niet echt de moeite waard maar er zijn genoeg merken/kledingstukken die van jouw combinatie alsnog iets maken wat de moeite waard is om te posten.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:32 schreef Rutgerr het volgende:
Eigenlijk draag ik 9/10 keer sneakers + jeans + een overhemd met daarover een diepe V-hals trui , heb ik volgens mij ook weleens gepost. Vind het alleen niet de moeite waard om te posten, want het is redelijk standaard/studentikoos verder.
mensen praten hier nou eenmaal over kleding, het is niet voor niets het lifestyle forum.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:19 schreef Dirkmaat het volgende:
Wat zijn jullie toch bezig met suffe details. Geen borstzakje?!?! boeiend man en ojee toch geen wit t-shirt eronder?! DOE EENS GEK!
Leuk.. beetje dat je die riem er zo extreem uit laat komen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:37 schreef Jeltos het volgende:
Today
[ afbeelding ]
Hoody: american apparel
Broek: H&M Zwarte Sliq jeans![]()
Sneakers: Vintage adidasjes![]()
Dankje!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:53 schreef birdydontfly het volgende:
ah nee je hebt schattige wangetjes!
Ziet er leuk uit. Alleen andere schoenen en houding. En dat David Bowie kapsel wtf?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:37 schreef Jeltos het volgende:
Today
[ afbeelding ]
Welke maat is die hoody en welke maat heb je normaal? Ben namelijk ook van plan om zo'n AA-hoody te bestellen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:37 schreef Jeltos het volgende:
Today
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:44 schreef Huppelei het volgende:
Vandaag even heel anders! Polo, trui, jeans en sneakers.
En ik weet dat ik dikke wangen heb! Daar ben ik mee geboren..
[ afbeelding ]
Whehe, die zijn ook al 2 jaar oud ja.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:36 schreef Provincie het volgende:
[..]
Whehehe koop is nieuwe schoenen_!
Wat jovink zegt.quote:
En doen dacht je: Laat ik gelijk maar geen broek meer aan doen?quote:
Small is het maar vergeleken met H&M vallen ze 100000x beter uit kwa fit ze vallen dus wat kleiner maar je moet gewoon naar AA in rotterdam gaanquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:46 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Welke maat is die hoody en welke maat heb je normaal? Ben namelijk ook van plan om zo'n AA-hoody te bestellen.
ze zijn wel inderdaad dunner en duurder maar ik vind de fit en kwalitiet 100x beterquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:14 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik vind AA hoodies maar kut, te dun en te duur in vergelijking met die van de HM
Die post heb ik eerder gezienquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:55 schreef Cloud_SB het volgende:
Rugzak is voor die eckte eckte. doe ik ook.
Wiet, tip, vloei, cd's, platen, spuitbussen (graffiti geen mooiboi gel spuitbussen), schrijfblok.
Laat dat maar is allemaal in je broekzakken.
Heb je dan een handtasje?quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:21 schreef De_Brandweer het volgende:
ik heb echt een hekel aan rugtassen.
Kloptquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:27 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Die post heb ik eerder gezien
Proest, ik wilde net zeggen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:26 schreef jovink het volgende:
loop je hele dag met rugzak door de keet?
Ja, eigenlijk wel.quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:26 schreef jovink het volgende:
loop je hele dag met rugzak door de keet?
je hebt gelijk ik zie er nog steeds moddervet uitquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:11 schreef Rutgerr het volgende:
@parselmouth, koning! Alleen vind ik die beenwarmers ook niks, gewoon bikkelen wat die kou betreft.
@Miss_S, bij jouw fitnesscentrum hebben ze vast wel een zonnebank, slaap daar eens een nachtje onder. En je was toch zoveel afgevallen? Waarom zie ik dat deze keer ook weer niet?
Ook zou je ik je kapsel veranderen, probeer eens een pony i.c.m. een ander, minder depressief kleurtje! Nu heb je zo'n nietszeggend ei-hoofd.
tja zo ziet er gewoon iemand uit met een gezond gewichtquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:19 schreef Rutgerr het volgende:
Oh, nou ja, het kan zijn dat ik geen foto's heb gezien van de oude toestand, maar dit doet me nog steeds denken aan maatje L of XL. Ik loop nu rond in een bruine Mabitex ribbroek en een roze Boss polo, denk niet dat mijn brakpak het maken van een foto waard is
Ik zie niet zoveel in de media maargoed. Of de foto geeft een verkeerd beeld of ik heb inderdaad een ander beeld. Ik vind je ook niet dik ofzo hoor, ik dacht alleen dat je net zo'n mager scharminkel als ik was gewordenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
tja zo ziet er gewoon iemand uit met een gezond gewicht
maar misschien ben jij dan toch een van die mensen die alles geloven wat ze in de media zien
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:14 schreef grasmat het volgende:
[..]
alles h&m?
zo ja, dan weet je het heel goed te combineren![]()
Omg, wat een 40+ outfit. En die panty's werken op de lachspieren bij je voeten, eerlijk gezegd.quote:
Het geheel oogt een beetje truttig / middelbare schooljuf-achtig, maar dat is puur mijn mening.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:35 schreef Rutgerr het volgende:
40+? Misschien een beetje formeel, maar zo verschrikkelijk is dat toch niet? Ik weet niet waar ze naartoe ging, maar het kan toch best bij een serieuze aangelegenheid?
gelukkig maar daar zijn er al te veel vanquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:51 schreef parselmouth het volgende:
Precies wat ik wilde bereiken
En ik ben gewoon naar college geweest vandaag. Ik hou niet van gewone spijkerbroekmeteenshirtje-outfits
Milfquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:46 schreef Boyce het volgende:
[..]
Het geheel oogt een beetje truttig / middelbare schooljuf-achtig, maar dat is puur mijn mening.
Idem. Sexy secretaresse-achtig, heel mooi Parselmouthquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:49 schreef Rutgerr het volgende:
Ja, heb je ook wel gelijk in, ware het niet dat ik dat juist mooi vind.
Ik heb jou hier nog geen outfit zien posten.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:33 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Idem. Sexy secretaresse-achtig, heel mooi Parselmouth(en dat zeg ik dan over iemand met 'n complete H&M outfit, nooit van mezelf verwacht)
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
tja zo ziet er gewoon iemand uit met een gezond gewicht
Hahaha sjembek. Het zouden maar Nudies zijn die je zogenaamd niet mag wassen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:55 schreef jovink het volgende:
EN NEE HET IS NIET MN OVERAL
nouhou dat had ik dus ook een keerquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:48 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Hahaha sjembek. Het zouden maar Nudies zijn die je zogenaamd niet mag wassen.
Ik ben dan ook heel lelijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:57 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Ik heb jou hier nog geen outfit zien posten.
ik zeg alleen maar dat het zo isquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:29 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik bedoel hier trouwens niet mee dat ik je moddervet vind, maar sowieso, mensen die dit van zichzelf zeggen...![]()
Miss_S ik vind je niet verkeerd, misschien iets te dik maar zeker niet lelijk dik, maar ga mij niet voorschrijven hoe ik mijn gedachtengang 'zou gaan' want wat je nu zegt zeggen alleen dikke mensen....quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik zeg alleen maar dat het zo is
mensen tegenwoordig hebben volgens mij geen idee meer wanneer iets gezond is als je meer dan een maatje 32 hebt
Volgens mij doet de kleding die je op die foto aanhebt 't vooral geen goed.. die bloes flubbert naar mijn idee teveel bij je schouders, en het rokje toont heel breed, waardoor je heupen breder lijken. En omdat de kleding donker is en de foto ook toont 't ook anders. Als mensen jou over straat zien lopen zal niemand die een normale gedachtengang heeft denken dat jij dik bent!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
mensen tegenwoordig hebben volgens mij geen idee meer wanneer iets gezond is als je meer dan een maatje 32 hebt
liegebeest, welles!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:55 schreef jovink het volgende:
EN NEE HET IS NIET MN OVERAL
Ja dat heb ik normaal ookquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:19 schreef De_Brandweer het volgende:
zo die schoenen zijn tan2 spang je moet wel je broek achter je lip doen zoals je bij je linker schoen (voor de kijkers thuis rechts) hebt. ik wou ze ook halen maar ze hadden mijn maat niet![]()
Regular?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:06 schreef Erotica_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met mijn nieuwe Cheap Monday broek![]()
Ai! Nou succes er maar mee danquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:11 schreef De_Brandweer het volgende:
je nu maakt het niet uit kzit tot me nek in de schulden dus dat word een paar maanden zonder schoenen voor mij whehehehe.
404 swaquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:02 schreef Pie.cr het volgende:
[ afbeelding ]\
Adidas Firebird TT1|Underground Resistance x AA|Skull 5010XX|NikeAM1|The North Face
nicequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:02 schreef Pie.cr het volgende:
[ afbeelding ]
Adidas Firebird TT1|Underground Resistance x AA|Skull 5010XX|NikeAM1|The North Face
Volgens mij is het skinny. Ik heb maat 29 maar het zit niet zo strak als mijn Nudies dus hij is perfectquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:15 schreef Jeltos het volgende:
[..]
Regular?
Skinny?
kan niet echt goed zien op foto's ik heb 2 cheap monday regular (naja regular loopt wel slimmer af) maar zijn echt super vette broeken en cheap enige nadeel ik had ze uit zweden laten komenomdat ze hier zo weinig verschillende hebben
![]()
Toffe outfit alleen laat het je er dik uitzien, terwijl je dat toch niet echt bent toch?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:19 schreef parselmouth het volgende:
[ afbeelding ]
Vest - H&M trend, wit groot shirt - H&M trend, glitterrokje- H&M Trend, panty - AA, pumps - vintetsj.
op 1 of adnere manier is het het net nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:42 schreef Erotica_ het volgende:
[ afbeelding ]
Non Grada
Diesel Revicks
Adidas ZX
zijn ook meisjes schoenen fuerwehrquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:19 schreef De_Brandweer het volgende:
zo die schoenen zijn tan2 spang je moet wel je broek achter je lip doen zoals je bij je linker schoen (voor de kijkers thuis rechts) hebt. ik wou ze ook halen maar ze hadden mijn maat niet![]()
vertelquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:56 schreef jovink het volgende:
[..]
op 1 of adnere manier is het het net niet
Dope schoenen. Maar de broek heeft niet niet de goede fit, iig op de foto niet, en het t-shirt is gewoon dodgyquote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:04 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
Dope schoenen. Maar de broek heeft niet niet de goede fit, iig op de foto niet, en het t-shirt is gewoon dodgy.
moddervetquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:58 schreef parselmouth het volgende:
Neuh. Vest maakt inderdaad dik, komt door het model.
En verder kleedt het rokje en het gepofte shirt ook niet echt af natuurlijk
kijkikbenechtnietdikhoorjatoch?
Ik heb gewoon zware botten ok?!?!? En dat zijn trouwens allemaal spieren!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:14 schreef jovink het volgende:
[..]
moddervet
beter regel je een sportschool kuurtje
![]()
Chubby bunny het gaat om je innerlijk!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:21 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Ik heb gewoon zware botten ok?!?!? En dat zijn trouwens allemaal spieren!
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:22 schreef jovink het volgende:
[..]
Chubby bunny het gaat om je innerlijk!
ach je bent gewoon een beetje "mollig"quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:38 schreef parselmouth het volgende:
Ik vind dit echt niet leuk hoor jongens.
takes one to know one hé ouwe boerquote:
nou... ik durf te wedden dat jouw conditie niet egt goed is, en een goede conditie = pwnquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Zegt iemand met een ajax-avatarquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:58 schreef De_Brandweer het volgende:
wat heb jij nou weer voor belachelijke avatar parselt
ja die zijn echt wel vetquote:Op zondag 21 oktober 2007 14:49 schreef revolutionx het volgende:
Kerel, ik weet niet of je het door heb maar je heb puntschoenen aan.
wel een gave jack, waar hebbie 'm weggehaald?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:18 schreef sombogywogy het volgende:
Mn camera is gerepareerd en heb hem even snel getest.
dus plaats ik t fototje maar even hier.
[ afbeelding ]
Petje uit Australie
tweedehands leren jas
nieuwe broek
nike's
Gast je loopt erbij als elke electrohouse luisterende student aan een hbo instelling. Ga alsjeblieft niet de mode-snob uithangen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:54 schreef JAY-T het volgende:
Kom op zeg, dit zijn helemaal niet van die extreme punt schoenen? Zulk model schoenen zou je bijv. ook onder een pak kunnen dragen (al draagt de gemiddelde Nederlander daar gewoon lompe zwarte schoenen met dikke rubberen zolen onder)
Maja, als je verstand niet verder rijkt dan skinny jeans en lompe sneakers, kan ik het begrijpen..
Over mijn outfits wordt lekker helemala niks gezegdquote:Op zondag 21 oktober 2007 16:54 schreef Pie.cr het volgende:
Alles wordt hier afgekraakt. Dat is het risico van je outfit posten in een topic voornamelijk bezocht door oldskool Hollandse zeikjongeren.
jezus wat een schuitenquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:35 schreef JAY-T het volgende:
Dit zijn ze overigens, zo puntig zijn de punten van deze "punt"schoenen toch niet?..
[ afbeelding ]
*zoekt alvast dekking voor al het commentaar*
gekkewerk juist onder skinny jeansquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:35 schreef JAY-T het volgende:
Dit zijn ze overigens, zo puntig zijn de punten van deze "punt"schoenen toch niet?..
[ afbeelding ]
koopn? :pquote:Op zondag 21 oktober 2007 19:40 schreef De_Brandweer het volgende:
zo kenkers dat adidas jassie is kankerstylz joh. lekkere mooiboy van me
ik heb op vakantie nog een soewart tjikkie gefixt had overal piercings! gekkewerk!quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:00 schreef parselmouth het volgende:
Ik zou de bruine riem alleen wel vervangen voor een soewarrrteh (zwarte).
mijn outfit was ook prima volgens jullie.quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:23 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Over mijn outfits wordt lekker helemala niks gezegd.
Overigens zijn Swears wel toffe puntschoenen, maar van die Van Bommels achtige dingen niet![]()
fucking nice gozer, jij hebt tenminste stijl.quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:35 schreef JAY-T het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ook helemaal geen commentaar gehad op mijn outfitquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:07 schreef zwahiel het volgende:
[..]
mijn outfit was ook prima volgens jullie.
zo jij ziet der lekker uit heb je msn?quote:
omdat je juist je foto post omdat je wilt weten hoe anderen er van denken lijkt mij?quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:46 schreef JAY-T het volgende:
Lekker belangrijk dat ik erbij loop als de gemiddelde blablabla?
En waarom wordt hier (op een enkele reactie na) alles afgekraakt als het hier niet in het rijtje past? En dan bedoel ik dus skinny jeans, sneakers en t-shirts/hoodies?
witte riem en witte le coqs schoenen en je loopt er stukken beter bij. Mooie tshirt trouwens!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:15 schreef birdydontfly het volgende:
[ afbeelding ]
Niks boeiends maar om maar even actief te doen.
als we iemand zagen met een le coq jas (we kwamen zo vaak zon jochie tegen met zon jas) deden we zon beweging met onze voet en zeiden we: le coq sportifquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:56 schreef jovink het volgende:
onthoud ons dat grapje niet brandweertje
Ik ben zo blij dat je het toch wel met ons deeltquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:11 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
als we iemand zagen met een le coq jas (we kwamen zo vaak zon jochie tegen met zon jas) deden we zon beweging met onze voet en zeiden we: le coq sportif
nou lachen gieren brullen hoor.![]()
![]()
![]()
hahha sukkelquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:43 schreef Stinkywinky het volgende:
[..]
witte riem en witte le coqs schoenen en je loopt er stukken beter bij. Mooie tshirt trouwens!
Eensch. Al die lelijke paarse nikies en oranje adidasjes, komen er een keer echte schoenen langs kijkt iedereen raar opquote:Op zondag 21 oktober 2007 15:54 schreef JAY-T het volgende:
Kom op zeg, dit zijn helemaal niet van die extreme punt schoenen? Zulk model schoenen zou je bijv. ook onder een pak kunnen dragen (al draagt de gemiddelde Nederlander daar gewoon lompe zwarte schoenen met dikke rubberen zolen onder)
Maja, als je verstand niet verder rijkt dan skinny jeans en lompe sneakers, kan ik het begrijpen..
hoe bedoel je? bang dat je er mooier van wordt? sommige vrouwen weten gewoon wat mooi is en dragen het daarom ook, al zijn er dan meer mensen die hun gaan na-apen omdat het mooi is. Maar als het je stijl niet is heb ik daar begrip voor. Er is echt niemand die staat te wachten op een riem met studs om te zeggen dat ie je mooi staat of uberlelijke schoenen waar mss wel niemand in rondloopt zodat je exclusief bent ook al wordt je er niet mooier op. Maar als het je stijl is ga er dan ook voor.quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:33 schreef Stinkywinky het volgende:
[..]
hoe bedoel je? bang dat je er mooier van wordt? sommige vrouwen weten gewoon wat mooi is en dragen het daarom ook, al zijn er dan meer mensen die hun gaan na-apen omdat het mooi is. Maar als het je stijl niet is heb ik daar begrip voor. Er is echt niemand die staat te wachten op een riem met studs om te zeggen dat ie je mooi staat of uberlelijke schoenen waar mss wel niemand in rondloopt zodat je exclusief bent ook al wordt je er niet mooier op. Maar als het je stijl is ga er dan ook voor.
zal ik wel eens doen van zodra de canon powershot a650 IS te koop is in mediamarkt in oostakker. Vorige week zeiden ze mij dat hij deze week of volgende week ging binnenkomen. Gisteren zeiden ze dat hij zelfs niet in de database stond. Het wordt dus wachten ...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:36 schreef De_Brandweer het volgende:
post jij eens een foto van jezelf stinkywinky. ik wil nu wel eens zien hoe jij der bijloopt.
en het is gewoon birdy der stijl volgens mij maarja ze heeft niet voor niets de reputatie van neukbare emo op fok
Dankjewelquote:
*rofl*quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:11 schreef De_Brandweer het volgende:
whehehe hij kraakt iedereen dag en loopt zelf in gstar shirts en cars broeken en geox schoenen dus hij moet nu snel normale kelren kopen voordat hij de foto kan maken omdat ie anders uitgelachten word.
jou geheime plan is mislukt
[ afbeelding ]
stinkywinky toerk?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:21 schreef Stinkywinky het volgende:
*rofl*:D:D
btw nette tshirt toch?
ies dieskriminasie!!!1111quote:
Hey kun je misschien vertellen van welk merk dat shirt is? Ziet er echt mooi uit namelijkquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:20 schreef De_Brandweer het volgende:
sorry ts maarja ik heb ff je pc gehaczr0rzzxt en je fotos gestolen dus nu kan ik ze bekend maken ana het grote publiek:
[ afbeelding ]
ben je nu serieus? staat er namelijk opquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:03 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Hey kun je misschien vertellen van welk merk dat shirt is? Ziet er echt mooi uit namelijk
quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:23 schreef Stinkywinky het volgende:
[..]
ben je nu serieus? staat er namelijk op
Liefste Birdy. Verklaart schrijf je zo. geen dankquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:45 schreef birdydontfly het volgende:
oh je bent belg! dat verklaarddan heb ik niks gezegd, menneke.
had trouwens niks te maken met je kleding stijl maar met je suffe spelfouten
quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:37 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
Liefste Birdy. Verklaart schrijf je zo. geen dank
Een andere Belg
wauw jovink tochquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:49 schreef jovink het volgende:
hahah gekkenwerk brandweer je bent aardig op dreef je hebt bijna het gekkenwerkers keurmerk te pakken keep up tehte good work
Verander je naam maar snel.. Slecht zeg!quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:05 schreef jovink het volgende:
ja eigenlijk wel he maar ik heb tentamens, en die wil ik bijzonder graag met succes afronden : Phet is ook al een hele tijd geleden dat ik er een keer ben geweest eignelijk ben ik gewoon 1 grote nep fan gekkewerk
wauw beetje de mooiboy uithangen jij met je stylz kleren. en whehehe ja toen jij het poste dacht ik: whehehe. dus ik nam die als onderschriftquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:55 schreef jovink het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
beat this mofos
@ brandweer heb je dat al lang in je ondershcrift ?gekkewerk!!]
quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:23 schreef Stinkywinky het volgende:
[..]
ben je nu serieus? staat er namelijk op
Keek in de spiegel en vond mezelf zo sexy!quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:32 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Je kijkt alsof je je afvraagt wie dat is op dat kleine schermpje
k zit er ook al aan te denkenquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:52 schreef De_Brandweer het volgende:
freedom je hebt een maikuuul gezicht.
staat goed hoor dat witte shirtquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:48 schreef jovink het volgende:
ik zou nog even inhoudelijk bekritiseren.
stijn dat witte shirt staat er niet onder.
whf freedom. tja standaard shit moet je van houden.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:20 schreef De_Brandweer het volgende:
JA JOH JOVINK ZEGT VAN NIET DUS IS HET ZO.
gekkewerk
respect brother respect!quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:20 schreef De_Brandweer het volgende:
JA JOH JOVINK ZEGT VAN NIET DUS IS HET ZO.
gekkewerk
van jou moet er vast een overhemd onderquote:Op maandag 29 oktober 2007 08:20 schreef Rutgerr het volgende:
*eens met jovink.
tik m aaaanquote:Op maandag 29 oktober 2007 08:20 schreef Rutgerr het volgende:
*eens met jovink.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |