Ik moet er wel vreselijk om lachen, wat een expertquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:45 schreef mootie het volgende:
Damn wat kan die Brian toch dom lullen........ eindeloos dom geouwehoer over wat 'dames' fijn vinden....
Nou..... Luc lijkt me ook geen lampjequote:Op zondag 7 oktober 2007 22:45 schreef ashash het volgende:
luc lacht brian echt uit, van binnen hahahaha
Je piemel in haar mond proppen als ze ligt te slapen?quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:45 schreef mootie het volgende:
Damn wat kan die Brian toch dom lullen........ eindeloos dom geouwehoer over wat 'dames' fijn vinden....
Het erge is dat die waarschijnlijk nog gelijk heeft ook, in ieder geval bij Nadaquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:45 schreef mootie het volgende:
Dat dacht ik net ook. 'Nee, Luc is een lampie!'quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou..... Luc lijkt me ook geen lampje![]()
iddquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:47 schreef Meganog het volgende:
[..]
Je piemel in haar mond proppen als ze ligt te slapen?
Als hij zn best doet kan hij net zo dom lullen als Brian en het ook allemaal menen.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat dacht ik net ook. 'Nee, Luc is een lampie!'![]()
Hij mist alleen nog 2 tieten en een gatquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:46 schreef noekje het volgende:
Brian heeft een nieuw speeltje, Luc!! Luc luistert, praat niet door hem heen en doet wat Brian wil.
wat dan....??? gaat hij dan ijsblokjes kauwen???quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:49 schreef Lobasca het volgende:
nix tegen nada: o wee, als 'ie je aanraakt..
Laat hem maar ik wil hem wel eens echt zien vechten. Als die dat durft.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:49 schreef Lobasca het volgende:
nix tegen nada: o wee, als 'ie je aanraakt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |