Tijd van het jaar denk ikquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:19 schreef mash_ het volgende:
dooddd
zou kunnen,quote:
Nice, hoe lang ben je daar nu mee bezig?quote:Op zondag 16 december 2007 19:11 schreef mash_ het volgende:
[..]
zou kunnen,
dan maar even het begin van de textures laten zienhet gata om de kast. die rechter kast is nog niet goed dus ook nog lelijk.
[ afbeelding ]
de textures van die kast duurt nog geen minuutquote:Op zondag 16 december 2007 19:56 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nice, hoe lang ben je daar nu mee bezig?
met wattus??quote:Op zondag 16 december 2007 20:22 schreef Kamermans het volgende:
is het met occlusion?. en de schaduw mag wel wat softer
occlusion is een effect wat een bepaald soort schaduw genereert.quote:
aah okquote:Op woensdag 19 december 2007 20:46 schreef Kamermans het volgende:
[..]
occlusion is een effect wat een bepaald soort schaduw genereert.
hier is een plaatje met occlusion:
http://www.antropus.com/p(...)mbient_occlusion.jpg
hij kijkt naar punten die dicht bij elkaar zitten ofzo en die omgevind maakt hij dan donkerder,.. ik weer het niet precies, maar zoiets is het.
Ziet er mooi uitquote:Op zondag 16 december 2007 19:11 schreef mash_ het volgende:
[..]
zou kunnen,
dan maar even het begin van de textures laten zienhet gata om de kast. die rechter kast is nog niet goed dus ook nog lelijk.
[ afbeelding ]
ik werk er nu ongeveer ander half jaar mee, vind het wel ene leuk progammaquote:Op donderdag 20 december 2007 00:34 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit, Ik heb op mijn school ook een keer met 3D max moeten werken. Heb ik een keuken gemaakt. Erg leuk om te doen maar niet mijn ding
* Crientj knuffelt dat lieve pluizebolletjequote:Op woensdag 19 december 2007 22:57 schreef mash_ het volgende:
[..]
aah okkende ik niet. maar ziet er wel goed uit
[ afbeelding ]
beter zp
Ik heb er dus meteen ff een tutorials van opgezochtquote:Op woensdag 19 december 2007 20:46 schreef Kamermans het volgende:
[..]
occlusion is een effect wat een bepaald soort schaduw genereert.
hier is een plaatje met occlusion:
http://www.antropus.com/p(...)mbient_occlusion.jpg
(niet door mij gemaakt)
hij kijkt naar punten die dicht bij elkaar zitten ofzo en die omgevind maakt hij dan donkerder,.. ik weer het niet precies, maar zoiets is het.
Om eerlijk te zijn, die heb ik niet zelf in elkaar geActionScript. Rest allemaal wel, maar ik wilde me de moeite besparen zelf zo'n boeksysteem in elkaar te gaan zitten kutten, terwijl er al genoeg voorhanden zijn.quote:Op vrijdag 21 december 2007 07:14 schreef Electro-Worm het volgende:
That is fucking awesome. Vooral die bladzijdes, super.
Gaaf!quote:Op donderdag 20 december 2007 19:25 schreef Toeps het volgende:
Mijn nieuwe saait:
http://foto.toeps.nl/
Hehe, ik wilde net zeggen. Je zou knap stom zijn geweest om dat zelf te gaan zitten scripten, zoiets kan je gewoon jattenquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:27 schreef Toeps het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, die heb ik niet zelf in elkaar geActionScript. Rest allemaal wel, maar ik wilde me de moeite besparen zelf zo'n boeksysteem in elkaar te gaan zitten kutten, terwijl er al genoeg voorhanden zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |