Verdomd mooi!quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:32 schreef DarkManta het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn serieuzere werk:
Originele grootte 3000x3000 pix, 300 dpi
145 layers
2 uur werk
Het design vind ik persoonlijk niet mooi. Wel gaaf dat de content in sql/php staat, moet ik nog steeds een keer leren...quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:17 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik heb d'r nog maar 1 kwartaal opzitten.
Ik heb xhtml gehad, beetje alles std, beetje, met de nadruk op beetje CSS, divjes enzo, en dat was het.
De content van de pagina's staan in een sql tabel, icm phpDat hebben we nog niet gehad, dus dat is al heel wat (heb wel een verleden met websites maken) en ik vond dit wel een leuk design, niet teveel fratsen.
Voor de rest heb ik ook nog een beetje standaard flash/actionscript gehad, dus dat is ook weinig fraais.
Voor de rest nog geen photoshop (kan ik wel aardig mee werken) gehad ofzo.
Dus die opleiding stelt tot nu toe niet zoveel voor.
En de opleiding is trouwens meer gericht op techniek en coderen.
Mooi voorbeeld om het concreet aan te geven is bijvoorbeeld een website, wat je ziet is grafisch, maar daarachter zit een stukje code
misschien als je in je post ook zet wat je precies wilt dat er dan mensen wel wat voor je gaan makenquote:Op zondag 18 november 2007 01:40 schreef Mss het volgende:
Heeft er hier iemand zin en tijd om een wallpaper voor mij te maken?
quote:Op zondag 18 november 2007 09:07 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je steelt zo van explodingdog.com de header
Formaat: 1280 x 800quote:Op zondag 18 november 2007 12:11 schreef Kamermans het volgende:
[..]
misschien als je in je post ook zet wat je precies wilt dat er dan mensen wel wat voor je gaan maken
maar op internet staan talloze wallpapers. als je een mooie hebt en hij is niet t goeie formaat wil ik em wel ff croppen of vergroten.quote:Op zondag 18 november 2007 21:21 schreef Mss het volgende:
[..]
Formaat: 1280 x 800
Onderwerp: Het hoeft niet echt een concreet onderwerp te zijn, als er maar veel vrolijke kleurtjes in zitten. Figuurtjes zoals bloemetjes zijn wel leuk, als het maar HEEL vrolijk is!
Ik moet nu voor school een website maken. in html en moet ook iets van php bij zitten. en als ik ergens slecht in benquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:04 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik ben juist meer van het coderen dan van het design
edit: maarja, het gaat dus sowieso meer om de techniek achter de website dan de inhoud/design zelf.
Mooiquote:
Ja dat vond ik zelf dus ookalquote:Op woensdag 21 november 2007 11:54 schreef donroyco het volgende:
[..]
MooiMaar is die schaduw van het grote kruis niet wat lang
![]()
Ah oké, de rots komt dan niet duidelijk naar voren... vind ik tenminstequote:Op woensdag 21 november 2007 13:57 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja dat vond ik zelf dus ookalmaar de schaduw doet dat progamma zelf, het enige wat ik daar aan kan veranderen is vanaf welke kant de zon komt.
Edit":: ik snap het al waarom dat is.. ik heb dat voorste kruis op een rots gezet. dus staat hoger dan de rest vandaar dat de schaduw stuk grotetr is
Het lijkt net of die modder (ik neem aan dat het dat is) modder stenen zijn:oquote:
ja ik g hem ook nog update. het gras vind ik ook niet mooi. En die rots komt niet zo goed naar voren neequote:Op woensdag 21 november 2007 14:29 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ah oké, de rots komt dan niet duidelijk naar voren... vind ik tenminstebeetje onduidelijk, met welk programma maak je het?
Netjes!! alleen ik zou een anderen render gebruiken. want deze is best lelijk.. Maar het model is echt mooi gedaan!quote:Op woensdag 21 november 2007 22:20 schreef DR878 het volgende:
Normaal :
[ afbeelding ]
Met bloed en foto effect:
[ afbeelding ]
ja het bloed is nog niet helemaal goed, maar daar werk ik nog aan
Ik wilde eigenlijk soort zwart wit foto en dan dat het bloed alleen kleur heeft a la max payne en hitman stijl, maar ik zal eens wat anders proberenquote:Op woensdag 21 november 2007 22:56 schreef mash_ het volgende:
[..]
Netjes!! alleen ik zou een anderen render gebruiken. want deze is best lelijk.. Maar het model is echt mooi gedaan!
Ja maar welk progamma heb je gebruikt? want je plaatje is een beetje korrelig als je snapt wat ik bedoel. Als je 3d max heb gebruik zou je eigelijk v ray moeten downloade dat is een helemooie render er voor. want je model is echt goedquote:Op woensdag 21 november 2007 23:22 schreef DR878 het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk soort zwart wit foto en dan dat het bloed alleen kleur heeft a la max payne en hitman stijl, maar ik zal eens wat anders proberen
Nice!quote:Op donderdag 22 november 2007 07:54 schreef Bellerophon het volgende:
Ben bezig een tekening over te tekenen met de pen tool in Photoshop, voor het eerst...
Dit is wat ik tot nu toe heb
[ link | afbeelding ]
Photoshop, pen tool en met de muis overtekenen.quote:Op donderdag 22 november 2007 12:17 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
Nice!Hoe krijg je die lijnen zo strak en welke technieken gebruik je?
Ah, ok, ik probeer mezelf dit ook aan te leren, ik heb een wacom maar als ik freehand teken krijg ik de lijnen niet goed strak. En dat inkleuren valt ook behoorlijk tegen.quote:Op donderdag 22 november 2007 12:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Photoshop, pen tool en met de muis overtekenen.
Denk er nog over om een Wacom te gaan aanschaffen
Probeer mijzelf nu ook aan het inkleuren te wagen
Qua inkleuren heb ik nu dit...quote:Op donderdag 22 november 2007 12:29 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
Ah, ok, ik probeer mezelf dit ook aan te leren, ik heb een wacom maar als ik freehand teken krijg ik de lijnen niet goed strak. En dat inkleuren valt ook behoorlijk tegen.![]()
Dat ziet er al behoorlijk goed uit, maar het lastigste zijn de schadows en de highlights, vind ik.quote:Op donderdag 22 november 2007 12:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Qua inkleuren heb ik nu dit...
[ link | afbeelding ]
Ben benieuwd wat je ervan maaktquote:Op donderdag 22 november 2007 13:26 schreef Bellerophon het volgende:
Ja dat ben ik ook met je eens, probeer daar nu een beetje mee te stoeien
Kwaliteit zal er zeker niet beter op worden met drukken..quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:52 schreef DaFrenk het volgende:
Hmm, ik gebruik, omdat ik geen ander beeld heb, een 100DPI afbeelding in een 300DPI document. Maar heb die afbeelding zelf al flink geblurred zodat hij niet afleidt van de tekst die eroverheen staat.
Wat voor gevolgen heeft het als je het laat drukken? Wordt die kwaliteit dan onwijs slecht? Of blurt het gewoon nog wat meer?
Well, heb besloten om maar een proefdruk te laten maken. Kost me wel weer geld, maar dan weet ik wel op voorhand hoe het eruit komt te zien. Als het echt té slecht is, dan moet ik een andere achtergrond zoeken. Al zal dat niet makkelijk worden vrees ik.quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:46 schreef SupaMario het volgende:
[..]
Kwaliteit zal er zeker niet beter op worden met drukken..
Leuk klein detail, dat zwart/grijze balkje, geeft een leuk effectquote:Op dinsdag 27 november 2007 03:40 schreef jordeeeh het volgende:
http://jordeeeh.awardspace.com/index.html
Aan de hand van een tutorial gemaakt. Natuurlijk wel op een heel andere wijze, maar weet alles nog niet uit mn hoofd.
Alleen als k m door de W3C validator haal geeft ie een en al fouten aan, kijk daar morgen wel even naar
Is trouwens mn 2e 'site'.
1. Iedereen moet het leren.quote:
Niet verkeerd! Vind alleen dat serif font niet zo mooi. Maar zo zal het logo wel zijn?quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:39 schreef mash_ het volgende:
ik ben zelf bezig met een kleine logo animatie in 3d max
Hier een render van het logo. de animatie is heel simpel. maar het filmpje post ik later nog wel.
[ afbeelding ][
Ja lettertype zat ik ookal over te twijvelen. Maar kan altijd nog verander worden want heb nog niet echt een logo wat ik altijd gebruik. en denk dat ik het bij grijs tinten laat, want daar hou ik wel van. De animatie is nu aan het renderen dus zal hem straks wel ff posten.quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:48 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Niet verkeerd! Vind alleen dat serif font niet zo mooi. Maar zo zal het logo wel zijn?
Blijven het grijstinten of ga je subtiel met kleur werken?
Ik werk met 3ds max 2008 en om een reden werkt die vray plugin nietquote:Op donderdag 22 november 2007 00:06 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja maar welk progamma heb je gebruikt? want je plaatje is een beetje korrelig als je snapt wat ik bedoel. Als je 3d max heb gebruik zou je eigelijk v ray moeten downloade dat is een helemooie render er voor. want je model is echt goed
Hmm apartquote:Op dinsdag 27 november 2007 17:36 schreef mash_ het volgende:
http://www.relderson.nl/test2.avi Ik heb de verkeerde compressie gebruikt vandaa die vaage zwarte blokjes er doorheen, maar het is ook nog maar een test fase(en daardoor is die ook 5mb)
Dat duurt best lang dan jaquote:Op donderdag 29 november 2007 17:37 schreef DaFrenk het volgende:
Heb zelf nog eens zo'n lightsaber filmpje gemaakt! Compleet met geluidseffecten!
Frame voor frame bewerktMaar resultaat was erg vet
Ik heb op internet nog geen enkele leuke gevonden eigenlijk, allemaal heel standaard.quote:Op maandag 19 november 2007 19:07 schreef ikJur het volgende:
[..]
maar op internet staan talloze wallpapers. als je een mooie hebt en hij is niet t goeie formaat wil ik em wel ff croppen of vergroten.
dit is een goeie wallpaper site: http://interfacelift.com/wallpaper/
Ziet er goed uit, goede verhoudingen qua lettergrootte, duidelijk lettertype en goed kleurenpalet...quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:32 schreef Litso het volgende:
Mijn eerste design voor een 'echte' opdracht
Doel: een strakke, simpele site maken die gewoon leesbaar en navigeerbaar is voor zoveel mogelijk doelgroepen. Logo van de twee bloemen + lettertype was aangeleverd, verder heb ik volledige vrijheid.
[ afbeelding ]
Dit is nog een concept, ik ga er nog een maken als kolom met volledige hoogte en wat smaller, en eentje die meer gebruik maakt van de breedte. Eens kijken wat daar voor leuks uit komt.
Suggesties/tips?
De verhouding header/inhoud is niet echt optimaal imho, maar ik wilde het logo ook weer niet te klein maken.
Ik heb 'm nog aangepast, was alleen maar voor een simpel voorkantje, maar vond het voor 5 minuten wel leukquote:Op zondag 2 december 2007 23:59 schreef Litso het volgende:
Oeh, leuk vak was dat Immersive
Leuk gedaan, dat water. Ik vind de letters er alleen niet zo goed bij passen, ik denk door die drop shadow maar ik kan niet zo goed uitleggen waarom
ik vind de kleuren niet zo mooi, maar zal wel huisstijl zijnquote:Op zaterdag 1 december 2007 16:32 schreef Litso het volgende:
Mijn eerste design voor een 'echte' opdracht
Doel: een strakke, simpele site maken die gewoon leesbaar en navigeerbaar is voor zoveel mogelijk doelgroepen. Logo van de twee bloemen + lettertype was aangeleverd, verder heb ik volledige vrijheid.
[ afbeelding ]
Dit is nog een concept, ik ga er nog een maken als kolom met volledige hoogte en wat smaller, en eentje die meer gebruik maakt van de breedte. Eens kijken wat daar voor leuks uit komt.
Suggesties/tips?
De verhouding header/inhoud is niet echt optimaal imho, maar ik wilde het logo ook weer niet te klein maken.
Is inderdaad huisstijl, maar ik heb wel overwegend veel wit gelaten, en vooral dat lichtblauw is overheersend met die balk. Tips zijn nogmaals altijd welkomquote:Op woensdag 5 december 2007 19:46 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik vind de kleuren niet zo mooi, maar zal wel huisstijl zijn
wel leuk gedaan, dat menu in die stengel
quote:Op zondag 9 december 2007 08:25 schreef DarkManta het volgende:
[ afbeelding ]
Met Photoshop maar weer eens een fractal gemaakt.
originele grootte is 2000x2000 pixs.
300ppi
+/- 75 layers
Nadat ik klaar was, vond ik het grappig dat ik inspiratie kreeg om een 3D fractal te gaan maken in Photoshop, dus dat wordt mijn volgende fractal.
hij is nice jaquote:Op zondag 9 december 2007 08:25 schreef DarkManta het volgende:
[ afbeelding ]
300ppi
+/- 75 layers
Nadat ik klaar was, vond ik het grappig dat ik inspiratie kreeg om een 3D fractal te gaan maken in Photoshop, dus dat wordt mijn volgende fractal.
Heb je al een keer een tutje gemaakt hoe je ongeveer zoiets maakt? De basis zeg maar?quote:Op zondag 9 december 2007 08:25 schreef DarkManta het volgende:
[ afbeelding ]
300ppi
+/- 75 layers
Er is er eentje te vinden jaquote:Op zondag 9 december 2007 13:22 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Heb je al een keer een tutje gemaakt hoe je ongeveer zoiets maakt? De basis zeg maar?
Of staat er ergens anders 1?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |