Zeg, wanneer ga jij semesters volgen? Mensen als jij wil ik in m'n projectgroep, ik kan zelf namelijk niet designenquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:19 schreef donroyco het volgende:
Voor school moeten maken, inmiddels ingeleverd en beoordeeld met een goed. De bedoeling was om een brochure te maken met daarin jouw 'merk-ik' en hoe je uitlegt hoe je te werk gaat bij het maken van een (potentiële) website...
[ afbeelding ]
clickable
Ik ben net met de propedeuse begonnen, dit was een onderdeel van de hele brochure.. maar daar staan adressen op etc.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:47 schreef Litso het volgende:
[..]
Zeg, wanneer ga jij semesters volgen? Mensen als jij wil ik in m'n projectgroep, ik kan zelf namelijk niet designen
Ik vind dit voorbeeld nog een beetje rommelig, maar ik zie leuke dingen langskomen in dit topic
het is wel handig om dat tegenwoordig ook in 1280x1024 en 1600x1200 te maken en wat breedbeeld resoluties.. ik heb zelf een 22"inch CRT bak @ 1792x1344 maar dat komt niet echt vaak voor..quote:Op woensdag 7 november 2007 08:11 schreef Bellerophon het volgende:
Nee, origineel is 1024x768
preciesquote:Op woensdag 7 november 2007 14:25 schreef Sapstengel het volgende:
Breedbeeld is trouwens vaak 16:10, dus 1280*800 of 1680*1050.
Vind het nogal op Fantasy Island van celsojunior lijkenquote:Op woensdag 7 november 2007 07:33 schreef Bellerophon het volgende:
Heb een wallpaper gemaakt, is het wat?
[ link | afbeelding ]
Ik vind hem erg mooi geworden. Heb ooit al een soortgelijk iets gezien, maar kan het nu niet meer terugvinden, uiteraard.quote:Op woensdag 7 november 2007 07:33 schreef Bellerophon het volgende:
Heb een wallpaper gemaakt, is het wat?
[ link | afbeelding ]
Heb meerdere van die dingen al voorbij zien komen, dus tjah... wat is origineel?quote:Op woensdag 7 november 2007 15:17 schreef DiaperJuice het volgende:
[..]
Vind het nogal op Fantasy Island van celsojunior lijken![]()
[ link | afbeelding ]
Hoe heb je die "bloem" dan gedaan?quote:Op zondag 11 november 2007 19:19 schreef Crientj het volgende:
[ link | afbeelding ]
*klikbaar voor vergroting.
Simpel dingetje, Orb is gemaakt met de tutorial van DarkManta !
Maar, ga hem nog wel uitbreiden.
Lijkt op een standaard plaatje, geeft het kleur, copieert hem tich keer en dan elke kopie steeds wat draaien en dan kleiner maken..quote:Op maandag 12 november 2007 10:21 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
Hoe heb je die "bloem" dan gedaan?![]()
Ah, ok, ziet er goed uit.quote:Op maandag 12 november 2007 10:30 schreef Crientj het volgende:
Het is oorspronkelijk een ster brush, maar hiervan heb ik een fractile gemaakt.
Ook dit komt voort uit een van de tutorials van DarkManta, maar hieraan zit ook een groot deel van mezelf in.
Mooie achtergrond, maar ik vind het silhouette er niet bij passen...quote:Op maandag 12 november 2007 10:44 schreef Bellerophon het volgende:
Heb weer een soort gelijk wallpaper gemaakt, mijn vriendin wilde er graag 1
[ link | afbeelding ]
Ja, groter is misschien nog wel beter. Het gaat een onderdeel worden van een sitetje, maar daarvoor ben ik ook nog bezig met andere dingetjes eraan toevoegen.quote:Op maandag 12 november 2007 10:36 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
Ah, ok, ziet er goed uit.De pic op zich ook, trouwens, maar zou je niet beter wat groter kunnen werken? Dat geeft een pic vaak veel meer "impact"...
Ok, als het voor een site is, is de grootte misschien niet zo van belang. Maar de pic zelf zou er beter uitzien als ie minstens twee keer zo groot is, volgens mij.quote:Op maandag 12 november 2007 11:03 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ja, groter is misschien nog wel beter. Het gaat een onderdeel worden van een sitetje, maar daarvoor ben ik ook nog bezig met andere dingetjes eraan toevoegen.
Voor mij is 700*700 best wel groot, maargoed. Misschien dat ik hem later nog flink uitbreid.
Het is until niet untillquote:Op maandag 12 november 2007 10:44 schreef Bellerophon het volgende:
Heb weer een soort gelijk wallpaper gemaakt, mijn vriendin wilde er graag 1
[ link | afbeelding ]
niet zo jammeren.quote:Op maandag 12 november 2007 15:46 schreef mash_ het volgende:
ik zal nog is wat posten...
Beetje veel van hetzelfde, variatie in de karakters zelf, zijn minimaal.quote:Op zondag 11 november 2007 01:36 schreef mash_ het volgende:
ja ben ik weerik heb vandaag paar cartoons gemaakt in 3d
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De 1e is ivm de voetbal wedstrijd van morgen. de anderen 3 naar aanleiding van nieuwsberichten
Leuk en erg mooi gedaan!quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:16 schreef Mr_Moon het volgende:
Deze middag in een flauwe bui (en na een culinaire debat met m'n Franse collega's) gemaakt:
[ afbeelding ]
Captain Gouda: to free the world of smelly cheese!
En natuurlijk z'n aartsvijand:
[ afbeelding ]
quote:Mr_Moon wacht op het telefoontje van Stan Lee
Komt door de compressie van Tinypic.com, files zijn gemaakt in Illustrator dus geen kartel randen in mijn bronfile...quote:Op woensdag 14 november 2007 12:00 schreef Mardoek50 het volgende:
Leuk en erg mooi gedaan!Alleen jammer dat de randen wat kartelig zijn...
Beide lettertypes zijn imo niet fraai, check www.dafont.com voor fraaie lettertypes. Het is natuurlijk kwestie van smaak, maar "tribal" motieven voor een autoimport bedrijf? Het geeft als snel aan dat dit bedrijf in een bepaald soort auto's handeld (F&F bolides)...quote:Op woensdag 14 november 2007 13:50 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
gemaakt op verzoek voor een startende import bedrijf van auto's
[ afbeelding ]
hmzzz zie nu dat de achtergrond waar importeur instaat een beetje gelig is en niet wit :S how weird dat is niet zo in mijn psd.
Ik vind die tribal brushes maar storen eigenlijk. Het is totaal geen geheel en de kleuren zou ik ook nog eens goed over nadenken.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:59 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
het blijkt achteraf een fictief bedrijf te wezen ...... woeptie.... :S
maar moest een hot rod achtige uitstraling hebben, vond dat wel leuk er bij passen die tribal flames dingenen fonts ja dat is altijd aanpasbaar dat is meer voor het opvullen ff.
Hot Rod achtig... dan denk ik toch wat meer aan een beetje Californian Surf stijl... Momentje, slinger ff Illustrator aan...quote:Op woensdag 14 november 2007 16:59 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
het blijkt achteraf een fictief bedrijf te wezen ...... woeptie.... :S
maar moest een hot rod achtige uitstraling hebben, vond dat wel leuk er bij passen die tribal flames dingenen fonts ja dat is altijd aanpasbaar dat is meer voor het opvullen ff.
Niet slecht, al kun je misschien wat meer het metrostel gebruiken in je ontwerpquote:Op woensdag 14 november 2007 19:05 schreef Mirel het volgende:
Verveelde me op stage
[ afbeelding ]
--->
[ afbeelding ]
Dat ziet er idd heel wat beter uitquote:Op woensdag 14 november 2007 12:24 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Komt door de compressie van Tinypic.com, files zijn gemaakt in Illustrator dus geen kartel randen in mijn bronfile...
[ afbeelding ]
effe klikken, want ook het forum "kartelt" ook wat...
Ik vind de stijl van het "bord" en die van de tribal dingen niet zo goed bij elkaar passen.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:50 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
gemaakt op verzoek voor een startende import bedrijf van auto's
[ afbeelding ]
hmzzz zie nu dat de achtergrond waar importeur instaat een beetje gelig is en niet wit :S how weird dat is niet zo in mijn psd.
Cool!quote:Op woensdag 14 november 2007 18:26 schreef Mr_Moon het volgende:
Ben ik weer; even tussen de reguliere werkzaamheden door wat in elkaar gezet.
[ afbeelding ]
DIe marquee tekst (scroltext) zou ik even breed maken als die balk er boven.quote:Op donderdag 15 november 2007 12:51 schreef Gutz het volgende:
Simpel ontwerpje en "schets" nieuwe website: www.rbcnet.nl/nieuw
Ben er nog niet geheel tevreden over, er kloppen een paar dingen niet naar mijn mening...
Niet iedereen is zo goed als jij bentquote:Op donderdag 15 november 2007 18:42 schreef ikJur het volgende:
http://www.angel-webdesign.nl/ is van een fokker![]()
En het ook nog trots in je sig zetten
quote:Op donderdag 15 november 2007 20:45 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo goed als jij bent![]()
[Centraal] Photoshop - Vragen, tips, tuts, problemen #14quote:Op donderdag 15 november 2007 21:19 schreef MOD het volgende:
Damn er staat hier echt vette shit, waarom is dit topic mij nog niet eerder opgevallen.
Die fractals in Photoshop kende ik nog niet, ziet er zeer mooi psychedelisch uit, heeft iemand daar een tutorial van misschien?
Hier mijn ontwerp van mn portofolio.
[ afbeelding ]
zo even hier ook nog maarquote:Op donderdag 15 november 2007 21:44 schreef mash_ het volgende:
[ afbeelding ]
begin van me portfoliohet idee komt van een anderen site. verder wel zelf gemaakt
De bloemen zijn erg mooi, maar de rest eromheen vind ik er persoonlijk niet bij passenquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:32 schreef DarkManta het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn serieuzere werk:
Originele grootte 3000x3000 pix, 300 dpi
145 layers
2 uur werk
Opleidingenquote:
Ik heb d'r nog maar 1 kwartaal opzitten.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:09 schreef mash_ het volgende:
[..]
Opleidingen
2007-heden: HBO GrafiMedia Technologie in Rotterdam
Dan kan je toch wel wat mooiers maken![]()
Ah okquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:17 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik heb d'r nog maar 1 kwartaal opzitten.
Ik heb xhtml gehad, beetje alles std, beetje, met de nadruk op beetje CSS, divjes enzo, en dat was het.
De content van de pagina's staan in een sql tabel, icm phpDat hebben we nog niet gehad, dus dat is al heel wat (heb wel een verleden met websites maken) en ik vond dit wel een leuk design, niet teveel fratsen.
Voor de rest heb ik ook nog een beetje standaard flash/actionscript gehad, dus dat is ook weinig fraais.
Voor de rest nog geen photoshop (kan ik wel aardig mee werken) gehad ofzo.
Dus die opleiding stelt tot nu toe niet zoveel voor.
En de opleiding is trouwens meer gericht op techniek en coderen.
Mooi voorbeeld om het concreet aan te geven is bijvoorbeeld een website, wat je ziet is grafisch, maar daarachter zit een stukje code
Ik ben juist meer van het coderen dan van het designquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:52 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ah okmet die uitleg vind ik het een goede site
ik doe zelf Multi media dus dat is juist meer het desgin zelf
we leren wel codering maar dat vind ik echt saai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |