abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 28 oktober 2007 @ 08:16:34 #201
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54217347
Oh en goedemorgen iedereen
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zondag 28 oktober 2007 @ 12:47:08 #202
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54220573
Ook goedemorgen
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zondag 28 oktober 2007 @ 13:15:27 #203
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54221102
0800 was ik wakker en toen weer blijven liggen en in slaap gevallen, had beter kunnen opstaan want dat doorslapen word ik niet bepaald fitter van.
pi_54221144
aaaaaaaargh, ik ben in de war.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_54222070
what's new?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_54222135
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 14:02 schreef nokwanda het volgende:
what's new?
gisteren zei ik nog dat ik yvonne wil vergeten maar daar ben ik niet meer zo zeker van.
Werewolf
  zondag 28 oktober 2007 @ 14:07:26 #207
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54222202
Hormonen die op tilt slaan lijkt het wel eens op bij Sara.

Ik sla op tilt als ik niets weet te doen en dat ben ik zelf schuld als ik niets weet te doen. Er valt altijd wat te doen alleen is het dan een kwestie van interesse tonen en zin krijgen in iets om te doen.

Merk overigens niets van de klok die terug is gezet, dat ene uurtje verschil lijkt me ook iets minimaals, dat het straks eerder donker is vind ik positief omdat het afwisseling is. Moet er niet aan denken dat het altijd lang licht is.
pi_54222277
ik heb nog niet alles verteld
Werewolf
  zondag 28 oktober 2007 @ 14:12:36 #209
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54222289
Over vergeten, vergeten is een kwestie van verder gaan zodat het achter gelaten kan worden, niet bezig blijven ermee. Iets anders dat aandacht krijgt zodat het ene op de achtergrond verdwijnt.
pi_54222463
komt yvonne hier nog eigenlijk?

dan nog een keer speciaal voor yvonne:

ik droomde vannacht van haar

but hey, het kan niks betekenen
Werewolf
pi_54222536
Diepe diepe diepe zucht. Ja.... dan ben je echt echt heel erg in de war. Haal jezelf in godsnaam uit de war en hou hiermee op.
Ik wil zoooo graag geduld met je hebben maar dat maak je zo wel erg lastig
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 28 oktober 2007 @ 14:25:07 #212
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54222555
Ik zou afgelopen jaren willen vergeten maar van de andere kant denk ik dat ik gevormd ben geworden door afgelopen jaren en dat ik geleerd heb om een aantal stappen terug te doen. Spijt hebben van wat gebeurt is dat is iets wat ik maar beter niet kan hebben, sowieso omdat het een samenloop van omstandigheden was waar niet altijd invloed op uit te oefenen was.

Heb nu wel het idee dat ik veel beter invloed kan uitoefenen omdat ik niet in de sneltrein zit in een bestaan wat constant doorgaat zonder af en toe te remmen. Meer invloed is mogelijk maar dan moet ook invloed worden uitgeoefend meer. Meer aansturen zodat het balletje meer gaat rollen en dat heeft hier dan weer te maken met constante stemming.

Bij de stemming heb ik het idee dat het een natuurlijk proces is als het ware, de stemming wisselt eerst heftig en dan opeens gaat het steeds vlakker worden alsof de stemming een eigen wil heeft en zelf vlakker wilt zijn en dan ikzelf natuurlijk die gewoon constant wil zijn zonder die wisselingen.

Een huis bouw je ook op een vlakke ondergrond, zo zie ik het leven ook, als het niet vlak is dan valt er vrij weinig op te bouwen omdat het constant op instorten staat.
  zondag 28 oktober 2007 @ 14:26:01 #213
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54222582
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 14:24 schreef nokwanda het volgende:
Diepe diepe diepe zucht. Ja.... dan ben je echt echt heel erg in de war. Haal jezelf in godsnaam uit de war en hou hiermee op.

Soms denk ik dat Sara niet bewust is van haar eigen gedrag en dat ze niet ziet dat ze er helemaal niets aan heeft waardoor ze steeds blijft hangen in hetzelfde schuitje. En soms het idee dat ze zelf niet echt een relatie wilt en dat ze daarom steeds iets zoekt wat toch niet haalbaar is.

Maar goed ik weet natuurlijk niet hoe het zit. Eenzaamheid doorbreken kan het ook zijn, bang zijn om een relatie aan te gaan en die eenzaamheid die daardoor ontstaat doorbreken op de manier waarop Sara vaak bezig is.

Over mijn eigen foute aanpak weet ik alleen te zeggen dat ik het steeds zoek in uitleggen van mijn eigen gebrek aan activiteiten, steeds proberen uit te zoeken waarom het zo moeilijk is om de muren te breken van mijn denken en dan niet overgaan op echte actie. Kan jaren lang proberen te analyseren waar het aan ligt, en dan nog steeds niets hebben eraan. Soms is de stap zetten beter, eens zonder stil te staan beginnen met iets.

Een boek pakken of een wandeling maken zonder eens te denken of het wel leuk is om te doen, eens afspreken met vrienden zonder stil te staan of het wel zo gezellig gaat worden. Eens niet kijken naar mijn stemming want dan blijf ik bezig ermee. Stemming die wisselt door ermee bezig te zijn als het ware, aanvoelen hoe ik me voel en vervolgens de stemming die naar beneden zakt omdat de stemming teveel aandacht krijgt.
pi_54222680
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 14:24 schreef nokwanda het volgende:
mensen verliezen altijd hun geduld als ik iets doe dus wat is nieuw
(yvonne is gewoon lekker, dat neem je me toch niet kwalijk hé)

ik ben ook minder op het forum omdat ik nog andere activiteiten heb

heb vannacht de maan door m'n telescoop gezien ondanks de bewolking

douchen en dan naar Tierlantijn want m'n ouders weten niet waar ik blijf
Werewolf
  zondag 28 oktober 2007 @ 14:34:59 #215
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54222818
Hoe voel je je nu

En dan sta je stil bij het gevoel en dan zegt het gevoel dat het beter kan, maar niet stil staan erbij dan gebeurt het vanzelf dat het gevoel geen indicatie geeft en dus geen bevestiging geeft dat het niet in orde is. Het gevoel is niet in orde en dan is het denk ik beter om eens niet te kijken hoe het gevoel is, is het gevoel dan goed dan is het wellicht ook maar beter om het zo te nemen zoals het is want bij een goed gevoel bekijken kan het ook weer zo zijn dat het gaat twijfelen.

Negeren van slecht voelen zodat het vanzelf beter gaat. Aandacht op een slechte stemming houdt een slechte stemming in stand of niet?
pi_54223071
op dit moment voel ik me best goed ondanks weinig slaap

kon wilde niet gaan slapen omdat de maan zo mooi was

yvonne heeft gevoelens losgemaakt die er eigenlijk niet moeten zijn maar genoeg over yvonne

nah
Werewolf
  Moderator zondag 28 oktober 2007 @ 14:46:20 #217
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54223164
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 14:26 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Soms denk ik dat Sara niet bewust is van haar eigen gedrag en dat ze niet ziet dat ze er helemaal niets aan heeft waardoor ze steeds blijft hangen in hetzelfde schuitje. En soms het idee dat ze zelf niet echt een relatie wilt en dat ze daarom steeds iets zoekt wat toch niet haalbaar is.

Maar goed ik weet natuurlijk niet hoe het zit. Eenzaamheid doorbreken kan het ook zijn, bang zijn om een relatie aan te gaan en die eenzaamheid die daardoor ontstaat doorbreken op de manier waarop Sara vaak bezig is.

Over mijn eigen foute aanpak weet ik alleen te zeggen dat ik het steeds zoek in uitleggen van mijn eigen gebrek aan activiteiten, steeds proberen uit te zoeken waarom het zo moeilijk is om de muren te breken van mijn denken en dan niet overgaan op echte actie. Kan jaren lang proberen te analyseren waar het aan ligt, en dan nog steeds niets hebben eraan. Soms is de stap zetten beter, eens zonder stil te staan beginnen met iets.

Een boek pakken of een wandeling maken zonder eens te denken of het wel leuk is om te doen, eens afspreken met vrienden zonder stil te staan of het wel zo gezellig gaat worden. Eens niet kijken naar mijn stemming want dan blijf ik bezig ermee. Stemming die wisselt door ermee bezig te zijn als het ware, aanvoelen hoe ik me voel en vervolgens de stemming die naar beneden zakt omdat de stemming teveel aandacht krijgt.

Had ik al eens gezegd dat ik je echt een schat vind, dromenvanger?

Maar Sara, het is niet zo dat iedereen zich aan je irriteert, of aan alles wat je doet.
Je komt al een hele tijd in TRU ouwehoer en je bent net zo welkom als iedereen.
Maar ik stuur je even een PM
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_54223319
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 14:29 schreef sararaats het volgende:

[..]

mensen verliezen altijd hun geduld als ik iets doe dus wat is nieuw
(yvonne is gewoon lekker, dat neem je me toch niet kwalijk hé)

ik ben ook minder op het forum omdat ik nog andere activiteiten heb

heb vannacht de maan door m'n telescoop gezien ondanks de bewolking

douchen en dan naar Tierlantijn want m'n ouders weten niet waar ik blijf
Ik neem het je niet kwalijk dat je die gevoelens hebt.
Maar wel dat je er maar over blijft doorgaan.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_54223376
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 14:51 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik neem het je niet kwalijk dat je die gevoelens hebt.
Maar wel dat je er maar over blijft doorgaan.
euh ik heb lang gezwegen. komt mede door het feit dat ik niemand voor de voeten wil lopen
Werewolf
pi_54223555
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 14:26 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

DV, je ziet heel erg scherp.
En je bent lief, want je hebt geduld
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')