gisteren zei ik nog dat ik yvonne wil vergeten maar daar ben ik niet meer zo zeker van.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:02 schreef nokwanda het volgende:
what's new?
quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:24 schreef nokwanda het volgende:
Diepe diepe diepe zucht. Ja.... dan ben je echt echt heel erg in de war. Haal jezelf in godsnaam uit de war en hou hiermee op.
Ik wil zoooo graag geduld met je hebben maar dat maak je zo wel erg lastig
mensen verliezen altijd hun geduld als ik iets doe dus wat is nieuwquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:24 schreef nokwanda het volgende:
Diepe diepe diepe zucht. Ja.... dan ben je echt echt heel erg in de war. Haal jezelf in godsnaam uit de war en hou hiermee op.
Ik wil zoooo graag geduld met je hebben maar dat maak je zo wel erg lastig
quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:26 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Soms denk ik dat Sara niet bewust is van haar eigen gedrag en dat ze niet ziet dat ze er helemaal niets aan heeft waardoor ze steeds blijft hangen in hetzelfde schuitje. En soms het idee dat ze zelf niet echt een relatie wilt en dat ze daarom steeds iets zoekt wat toch niet haalbaar is.
Maar goed ik weet natuurlijk niet hoe het zit. Eenzaamheid doorbreken kan het ook zijn, bang zijn om een relatie aan te gaan en die eenzaamheid die daardoor ontstaat doorbreken op de manier waarop Sara vaak bezig is.
Over mijn eigen foute aanpak weet ik alleen te zeggen dat ik het steeds zoek in uitleggen van mijn eigen gebrek aan activiteiten, steeds proberen uit te zoeken waarom het zo moeilijk is om de muren te breken van mijn denken en dan niet overgaan op echte actie. Kan jaren lang proberen te analyseren waar het aan ligt, en dan nog steeds niets hebben eraan. Soms is de stap zetten beter, eens zonder stil te staan beginnen met iets.
Een boek pakken of een wandeling maken zonder eens te denken of het wel leuk is om te doen, eens afspreken met vrienden zonder stil te staan of het wel zo gezellig gaat worden. Eens niet kijken naar mijn stemming want dan blijf ik bezig ermee. Stemming die wisselt door ermee bezig te zijn als het ware, aanvoelen hoe ik me voel en vervolgens de stemming die naar beneden zakt omdat de stemming teveel aandacht krijgt.
Ik neem het je niet kwalijk dat je die gevoelens hebt.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:29 schreef sararaats het volgende:
[..]
mensen verliezen altijd hun geduld als ik iets doe dus wat is nieuw
(yvonne is gewoon lekker, dat neem je me toch niet kwalijk hé)
ik ben ook minder op het forum omdat ik nog andere activiteiten heb
heb vannacht de maan door m'n telescoop gezien ondanks de bewolking
douchen en dan naar Tierlantijn want m'n ouders weten niet waar ik blijf
euh ik heb lang gezwegen. komt mede door het feit dat ik niemand voor de voeten wil lopenquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik neem het je niet kwalijk dat je die gevoelens hebt.
Maar wel dat je er maar over blijft doorgaan.
DV, je ziet heel erg scherp.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:26 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Soms denk ik dat Sara niet bewust is van haar eigen gedrag en dat ze niet ziet dat ze er helemaal niets aan heeft waardoor ze steeds blijft hangen in hetzelfde schuitje. En soms het idee dat ze zelf niet echt een relatie wilt en dat ze daarom steeds iets zoekt wat toch niet haalbaar is.
Maar goed ik weet natuurlijk niet hoe het zit. Eenzaamheid doorbreken kan het ook zijn, bang zijn om een relatie aan te gaan en die eenzaamheid die daardoor ontstaat doorbreken op de manier waarop Sara vaak bezig is.
Over mijn eigen foute aanpak weet ik alleen te zeggen dat ik het steeds zoek in uitleggen van mijn eigen gebrek aan activiteiten, steeds proberen uit te zoeken waarom het zo moeilijk is om de muren te breken van mijn denken en dan niet overgaan op echte actie. Kan jaren lang proberen te analyseren waar het aan ligt, en dan nog steeds niets hebben eraan. Soms is de stap zetten beter, eens zonder stil te staan beginnen met iets.
Een boek pakken of een wandeling maken zonder eens te denken of het wel leuk is om te doen, eens afspreken met vrienden zonder stil te staan of het wel zo gezellig gaat worden. Eens niet kijken naar mijn stemming want dan blijf ik bezig ermee. Stemming die wisselt door ermee bezig te zijn als het ware, aanvoelen hoe ik me voel en vervolgens de stemming die naar beneden zakt omdat de stemming teveel aandacht krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |