ook op vi.nl dus.. (zal wel de 'oorspronkelijke bron' zijn...quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:44 schreef D1 het volgende:
[..]
Bron
Niet de meest betrouwbare bron maar wel erg opvallend nieuws. Had niet verwacht dat hij na dit seizoen al weg zou gaan. Helemaal jammer omdat de Jonge net heeft bijgetekend bij de Graafschap.
Ik moet het nog maar zien. Ik geloof niet dat ik heel rouwig om zal zijn, maar toch een beetje een dubbel gevoel erbij. De manager/mens Verbeek heeft onder meer in de zaak Alves veel krediet bij mij gewonnen. Daarnaast is het, ondanks dat hij natuurlijk ambities heeft en geen 2e Foppe wil worden, wel een clubman. De trainer Verbeek ben ik wat minder gecharmeerd van, hij maakt me teveel fouten op tactisch en technisch gebied, ondanks de redelijk goede resultaten die hij in de competitie (behalen Europees voetbal) heeft geboekt.quote:Verbeek en SC Heerenveen houden het voor gezien
30/11/2007 13:03
EXCLUSIEF - Gertjan Verbeek zei dit seizoen al dat hij 'geen tweede Foppe de Haan wilde worden'. Hij heeft woord gehouden: na dit seizoen vertrekt hij bij de Friese club.
Heerenveen en Verbeek hebben geen haast het nieuws naar buiten te brengen. Goed ingelichte kringen rond de club lieten VI.nl weten dat het streven is het nieuws over de aanstaande scheiding pas na het weekeinde wereldkundig te maken.
De clubleiding van Heerenveen voerde recent besprekingen met Verbeek over diens toekomst bij de club. Op basis van de uitkomst van die gesprekken heeft de oefenmeester besloten de club te verlaten.
Het is een publiek geheim dat Verbeek zich steeds meer stoorde aan het gegeven dat de Friezen - ondanks hun ambitieuze plannen - steeds hun beste spelers naar andere clubs zien vertrekken.
Verbeek volgde in 2004 de in Heerenveen legendarische De Haan op. Ervaring had de oud-speler van de club al: Verbeek was zeven jaar jeugdtrainer en diende acht seizoenen als assistent van zijn voorganger. Tussentijds werkte hij ook nog bij Heracles Almelo.
Het is nog onduidelijk of Heerenveen op korte termijn een poging onderneemt Verbeek op andere gedachten te brengen.
Jol en Adriaanse zijn allebei net financieel onafhankelijk geworden en willen nu wel weer eens bij een echt leuke club rustig aan het werk.quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:41 schreef SCH het volgende:
Ik ben wel voor Jan de Jonge.
In ieder geval niet Jol of Adriaanse of zo'n andere opgeblazen kikker. Dat wordt hem ook niet denk ik. Passen niet bij de club en zijn ook te hoge salarissen gewend.
Eerst de beer schieten ofzo.quote:Gertjan Verbeek heeft ontkent bezig te zijn aan zijn laatste seizoen bij SC Heerenveen. De 45-jarige trainer staat juist open voor een langer verblijf. 'Maar het kan zijn, dat de andere kant er misschien anders over denkt.'
(klas)Bak Nielsen, heldquote:'Aanvallers schrikken van mijn kale kop'
04/12/2007 23:30
Kristian Bak Nielsen lijkt bij SC Heerenveen moeiteloos de leidersrol te hebben overgenomen van de naar Stade Rennes vertrokken Petter Hansson. De 25-jarige Deen is bloedfanatiek en wil indruk maken met zijn uiterlijk.
'Ik heb me beklaagd over de winnaarsmentaliteit in de groep', vertelt Bak Nielsen in de nieuwe Voetbal International over zijn eerste maanden in Heerenveen. 'Of we nu wonnen of verloren, de stemming was altijd hetzelfde. Snapte ik niets van.'
Zelf gaat de Deen altijd voorop in de strijd en probeert hij tegenstanders af te schrikken. 'Toen ik in Nederland kwam, had ik nog lang haar. Maar dat heb ik er snel af gehaald. Als ik met een kale kop loop te schreeuwen op het veld, schrikken aanvallers sneller van me. Mijn idolen waren altijd spelers die hun ruwe kant lieten zien. Types als Thomas Gravesen, Dennis Wise, Roy Keane en Vinnie Jones.'
Het complete interview met Bak Nielsen lees je in VI nummer 49, die vanaf woensdag in de winkel ligt. Klik hier voor de volledige inhoud van de nieuwe Voetbal International.
Spannend hoor! Ik zie het allemaal wel... Zolang Heerenveen maar subtopper blijft of topper wordt!quote:Op woensdag 5 december 2007 17:54 schreef SCH het volgende:
Er schijnt contact te zijn met Frank de Boer. Zou hij de nieuwe trainer worden?
Hallo, dat dacht je dan maarquote:Op woensdag 5 december 2007 21:43 schreef venomsnake het volgende:
Nou nou, wat een optimisme hier zeg.. Zondag maar even een einde aan maken dan.
quote:De kans lijkt op dit moment klein dat Matusiak op tijd hersteld is van zijn kwetsuur. Op de training verdraaide de Pool zijn enkel. Daardoor begint Miralem Sulejmani waarschijnlijk met Gerald Sibon in de basis en is het spitsenkoppel dat aan het begin van het seizoen het vertrouwen kreeg hersteld.
Gianni Zuiverloon keert terug in de basis. Hij miste de uitwedstrijd tegen NEC door een schorsing. Roy Beerens is wel hersteld van zijn liesblessure, maar begint op de bank
quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:20 schreef SCH het volgende:
We gaan die boeren verslaan
Ik reken persoonlijk wel af met venomsnake
Ik zou dit voor geen geld willen missen!quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:08 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
Wie niet?Wie zou dit willen missen?
Dat is echt mooi meegenomen!!!quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:30 schreef Tommeke het volgende:
Ik werd deze week door een vriendinnetje gebeld, of ik mee wou!
Dan ook nog tegen Groningen, de krenten in de pap
Oh, das wel leuk, de laatste keer dat ik daar zat werd daar behoorlijk gezongen etcquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:59 schreef Mar0988 het volgende:
[..]
Dat is echt mooi meegenomen!!!
Trouwens, ik zit op het zuid!
We hebben er ook een paar niet echt helemaal terecht gewonnen (Vitesse) en hadden een beroerde start, denk nog even aan de eerste 4 wedstrijden.quote:Op zondag 9 december 2007 16:24 schreef One_conundrum het volgende:
Ik heb nu echt zoiets van; hadden we nou één wedstrijd meer gewonnen ...
Ja, dat had ik ook gehoopt.. Het mocht helaas niet baten...quote:Op maandag 10 december 2007 12:04 schreef One_conundrum het volgende:
tjah GGG wil zich misschien wat te graag laten zien alstie de bal heeft. Als hij wat meer kansen krijgt zal dat wel weer meevallen. Ik had gehoopt op Henrique ....
Dat vond ik echt geniaal!! Ik vond NN-actie veel beter dan die van Groningers...!!quote:Op maandag 10 december 2007 14:06 schreef Juan Zueco het volgende:Humor van NN:
[ afbeelding ]
(c) Harris
J.
Neuh, 0513-612100 als je interesse hebt.quote:Op maandag 10 december 2007 12:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Alleen aan eredivisie?
quote:Toch denkt Verbeek niet dat Heerenveen zich serieus kan mengen in de strijd om het kampioenschap. De trainer verwacht dat de topclubs zich tijdens de winterstop versterken en dat Heerenveen spelers kwijt raakt. Die kans is inderdaad aanwezig, want gisteren zaten maar liefst scouts van achttien buitenlandse clubs uit België, Duitsland, Frankrijk, Italië, Portugal, Engeland, Noorwegen, Schotland en Rusland op de tribune van het Abe Lenstra Stadion.
Die hadden hetzelfde als 2 jaar geleden, er stond zelfs 2003 op sommige spanddoekenquote:Op maandag 10 december 2007 14:15 schreef Mar0988 het volgende:
[..]
Dat vond ik echt geniaal!! Ik vond NN-actie veel beter dan die van Groningers...!!
Net als die Belgische club.quote:Op maandag 10 december 2007 14:57 schreef MaxPower het volgende:
www.sc-heerenveen.nl :
[..]
![]()
![]()
Ik vraag me trouwens af wat die Noorse club daartussen doet. Die zal vooral de bankzitters en tribuneklanten gescout hebben.![]()
Maar voor wie komen ze dan als Alves niet speelt?quote:Op maandag 10 december 2007 14:57 schreef MaxPower het volgende:
www.sc-heerenveen.nl :
[..]
![]()
![]()
Ik vraag me trouwens af wat die Noorse club daartussen doet. Die zal vooral de bankzitters en tribuneklanten gescout hebben.![]()
Zit ie wel bij Heerenveen?quote:Op maandag 10 december 2007 12:10 schreef MaxPower het volgende:
Garcia wordt verhuurd in de winterstop, dat kan niet missen. Ook in het tweede laat ie het niet zien. Volgens mij was dit een wissel om hem in de etalage te zetten.
Onbegrijpelijk, want bij AGOVV was het echt een hele goede voetballer met groeimogelijkheden naar een subtopper in de eredivisie.quote:Op maandag 10 december 2007 12:10 schreef MaxPower het volgende:
Garcia wordt verhuurd in de winterstop, dat kan niet missen. Ook in het tweede laat ie het niet zien. Volgens mij was dit een wissel om hem in de etalage te zetten.
Ja, ik had ook meer van hem verwacht. Soms komt het er helemaal niet uit op een of andere rare manier of stagneren voetballers in hun ontwikkeling.quote:Op maandag 10 december 2007 16:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk, want bij AGOVV was het echt een hele goede voetballer met groeimogelijkheden naar een subtopper in de eredivisie.
Wat een stunt als je die voor de 2e keer met winst weet te verkopen.quote:Op maandag 10 december 2007 16:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar voor wie komen ze dan als Alves niet speelt?
Sibon?
Jij weet dus duidelijk niet waar 2003 voor staatquote:Op maandag 10 december 2007 15:46 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Die hadden hetzelfde als 2 jaar geleden, er stond zelfs 2003 op sommige spanddoeken
Heb erg gelachen om dat kruis door ameland heen, geniaal
En de vorige keer was hij met 15 doelpunten niet belangrijkquote:Op maandag 10 december 2007 16:54 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Wat een stunt als je die voor de 2e keer met winst weet te verkopen.(al is ie nu wél belangrijk)
Ik vond hem toen redelijk belangrijk!quote:Op maandag 10 december 2007 18:03 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
En de vorige keer was hij met 15 doelpunten niet belangrijk
kunnen ook scouts zijn geweest van het nationale 11talquote:
Die naar onze goalie hebben gekeken... kan ookquote:Op maandag 10 december 2007 18:31 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
kunnen ook scouts zijn geweest van het nationale 11tal
Nee. Geen enkele wedstrijd tegen de top 3 gespeeld, 1 hattrick tegen Utrecht en voor de rest erg vaak geblesseerd. En hij speelde bij lange na niet zo gedreven als nu. Waarschijnlijk omdat de concurrentie nu groter is.quote:Op maandag 10 december 2007 18:03 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
En de vorige keer was hij met 15 doelpunten niet belangrijk
Ik solliciteer direct. Het is mijn natte droom om eens in dat pak te mogen rondstappenquote:‘Transfer’ mascotte Heero naar KNVB
11 december 2007
Heero, de mascotte van sc Heerenveen, tekent mogelijk een contract bij de KNVB. Hij is gevraagd komend jaar in het pak te stappen van Dutchy, de mascotte van het Nederlands elftal. Het contract wordt, zo is de verwachting, binnenkort ondertekend.
De KNVB-mascotte luistert veel sponsoroptredens op en is uiteraard aanwezig tijdens het komende Europees Kampioenschap in Oostenrijk en Zwitserland. Dutchy heeft twee gedaanten. De ene is een man uit Utrecht, de ander een acteur uit Zoetermeer. De laatste houdt ermee op en wordt dus mogelijk vervangen door Heero.
Heero' heeft zijn uitverkiezing te danken aan zijn optreden bij het EK onder 21 dat afgelopen zomer onder andere in Heerenveen werd gehouden. Heero, die anoniem wenst te blijven, blijft sc Heerenveen in ieder geval trouw. Hij zit nu zeven jaar in het Heero-pak en en is voorlopig niet van plan te stoppen.
Max zei helemaal niksquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:19 schreef One_conundrum het volgende:
Maar wat jij zegt max of eerste of negende ...
busreis wordt de donderdag voor de wedsijd altijd stopgezet eigen verveor was vandaa nog wel mogelijkquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:30 schreef Mindstate het volgende:
Ik baal nu nog erger dan vanmorgen. Vanochtend bij de ticketbox langs geweest om kaarten voor de uitwedstrijd incl. busreis te kopen, maar er werd bij beide winkels waar ik heen was gezegd dat de kaarten uitverkocht waren (iig dat ze niet meer die zitplaatsen naast elkaar hadden, teriwjl ik maar 1 kaartje bestelde), en dan nu deze uitslag
Maar wel heel vet natuurlijk
Ging lekker met je gisteravond of niet??quote:Op zondag 16 december 2007 05:26 schreef MaxPower het volgende:
[..]
busreis wordt de donderdag voor de wedsijd altijd stopgezet eigen verveor was vandaa nog wel mogelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |