Wat een kolder.quote:
Jaquote:
Ja, die vriend van haar (kwam in de laatste episode van S1 voorbij) is zo'n coole acteurquote:Op zondag 4 januari 2009 17:57 schreef Devrim_ het volgende:
Jammer dat Juliet trouwens niet meer mee speelde
Zij was het meeste
Over? Als in gecanceld?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 @ 09:32 schreef Tazmaniac het volgende:
Ja de season finale komt sowieso nog.. maar waarschijnlijk is het daarna ook meteen over
Worden niet meer uitgezonden. Alleen te downloaden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:05 schreef wonderer het volgende:
Zijn ze op tv geweest? Of alleen te downloaden?
quote:Author note: This show has been cancelled in the US but these episodes have been aired here in SA.
They are TV quality, but watchable, apologies if they are not up to standard but we did the best we could with what we had. Figured people would at least want to finish watching the season and its better than nothing.
Kans op S3quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:30 schreef wonderer het volgende:
Nou, ik had weinig gemist als ik het NIET had gekeken... hoe snugger zijn ze om NIEUWE plotlijnen te gaan bedenken??
Nou, dat van Lisa en die boeken is inderdaad niet zo gezegd. Maar ik haalde dat wel uit hoe lief en volwassen ze later weer deed tegen Nick. Ze zei ook dat ze zichzelf niet meer kende enzo. Nou ja, t is voor meerdere uitleg vatbaar denk ik....quote:Op zondag 22 maart 2009 21:18 schreef Michellee het volgende:
Net de laatste 2 afleveringen gezien! Vond het wel vermakelijk! Nog niet echt afsluitend, maar goed, inderdaad een hele happy ending is ook zo cheesy!
Volgens mij is er nergens gezegd dat Lisa niet gaat kloten met boeken, in de eerste (van de drie) aflevering zag je Lisa met een nieuwe lover en daarna pas dat gedoe met het boek en Lisa vraagt in de laatste aflevering zelfs of ze weer samen kunnen komen!
Brian wasmet zijn "devilschild" van Karen...
18 Jul 09 The Factsquote:Op maandag 20 juli 2009 00:00 schreef Adelante het volgende:
ABC
Saturdays 10/9c for four weeks
Starting July 18th
Huh, gaat ABC nu alsnog de laatste 4 eps uitzenden? En deel 10 lijkt totaal niet op de crappy cam versie?
Maar het zijn dus niet die 4 (?) afleveringen die -naar ik meen- al in Zuid Afrika zijn uitgezonden?quote:Op maandag 20 juli 2009 11:16 schreef Tazmaniac het volgende:
Ja, er zou eerst niks meer uitgezonden worden waardoor er een snel een (slecht) einde aan de serie gemaakt werd. Maar de laatste 4 episodes die volgens de kenners zeker het kijken nog waard zijn worden toch op ABC uitgezonden via het bovenstaande schema
Jezus, wat een hype om niksquote:Op maandag 20 juli 2009 11:54 schreef APK het volgende:
[..]
Maar het zijn dus niet die 4 (?) afleveringen die -naar ik meen- al in Zuid Afrika zijn uitgezonden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |