Nou ja, die uitslag kwam vlak na Idols, het zou me niets verbazen als veel mensen gewoon na Idols daar naartoe gezapt hebben.quote:Op zondag 21 oktober 2007 10:06 schreef sbientje het volgende:
welleuk dat ze meer kijkers scoren dan de uitslag van de halve finale van SYWBAP
SYWBAP begon pas een half uur na het eind van Idols.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:28 schreef hermanberghuis het volgende:
ik denk door de grote concurrentie op die zelfde tijd. op nederland 1 jounaal/ Paul de Leeuw en op sbs 6 SYWBAP. ik denk dat de kijkcijfers van Idols komende zaterdag nog meer omlaag gaan vanwege de finale van SYWBAP. De zaterdag daarop zal denk ik wel veel kijkers trekken omdat dan natuurlijk SYWBAP is afgelopen, die kijkers gaan dan grotendeels naar Idols kijken.
Dat klopt, maar de afgelopen weken was SYWBAP steeds op vrijdagavond te zien en dus geen concurrentie voor Idols op zaterdagavond. SBS6 heeft de finale van SYWBAP op zaterdag geprogrammeerd omdat op vrijdag a.s. de nieuwe reeks van Sterren dansen op het ijs al van start gaat. Niet meer dan een flauw trucje om te proberen de kijkers van SYWBAP ook warm te laten lopen voor SDOHI. Tegelijk wordt het wel interessant om te zien hoeveel kijkers dit weghaalt bij Idols komende zaterdag. Zelf ga ik in ieder geval de finale van SYWBAP live kijken. Kijkcijfers zijn niettemin stukken minder interessant dan vroeger nu de programma's in kwestie ook integraal op internet zijn terug te kijken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:08 schreef hermanberghuis het volgende:
in de nieuwe veronica gids van zaterdag 27-10 t/m vrijdag 2-11 staat dat Idols om 20.00 uur begint en dat SYWBAP ook om 20.00 uur begint. Idols eindigt om 21.20 uur en SYWBAP eindigt om 22.30
quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:13 schreef vw_caddy het volgende:
1 miljoen maar gisteravond... aiaiai
[ afbeelding ]
Veel te voorbarige conclusie. Zoals ik hierboven al had aangegeven lagen slechte kijkcijfers voor Idols deze week wel in de lijn der verwachting vanwege de gelijktijdig geprogrammeerde finale van SYWBAP.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:16 schreef superhero87 het volgende:
[..]
wel heeeel slecht
![]()
Laatste seizoen for sure
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |