Voor zover ik weet nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:36 schreef Jimbo het volgende:
hey wii mensjes hier ff een snel vraagje, kan ik de WII ook via een VGA / DVI port aansluiten op mn monitor (met veloopkabel oid) ?
Er is nog maar 1 pakket en daar zit een Wii, Wiimote en nunchuck, composietkabel met scartblokje, voeding en de game Wii Sports in. Bij Bart Smit kun je wel online Mario Party erbij aanschaffen met korting (20 euro korting dacht ik)quote:en wat zit er allemaal in een wii pakket ? en welke paketten hebben ze ?
Geen dankquote:alvast bedankt !
.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:07 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet
[..]
Er is nog maar 1 pakket en daar zit een Wii, Wiimote en nunchuck, composietkabel met scartblokje, voeding en de game Wii Sports in. Bij Bart Smit kun je wel online Mario Party erbij aanschaffen met korting (20 euro korting dacht ik)
[..]
Geen dank![]()
Deze is goedkoopquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:36 schreef Jimbo het volgende:
XCM V-Box schijnt hetgeen te zijn dati k moet hebben , nu nog vinden waar ze voor een normale prijs te kopop zijn :/ iemand zn goede en goedkoope WII koopjeskelder site ?
Metroid Prime 1 vind ik wel een leuk spel, heb de game laatst weer opgepakt en moet zeggen dat het toch lekker wegspeelt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik speel nu Super Metroid, best gaaf. Zo te zien veel gameplayer voor een 2D game.
En die cubedelen, Metroid Prime en Metroid Prime 2 Echoes. Zijn die ook een beetje tof genoeg om te spelen?
One word.. Creditcard..!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:17 schreef Jesse_ het volgende:
verdomme heb nog 700 punten
moet ik weer een nieuwe kaart halen
Als je prime wilt moet je ff pm`en. Die ligt bij mij nog stof te happen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik speel nu Super Metroid, best gaaf. Zo te zien veel gameplay voor een 2D game.
En die cubedelen, Metroid Prime en Metroid Prime 2 Echoes. Zijn die ook een beetje tof genoeg om te spelen?
Creditcard kost geld johquote:
Paar euro per jaar.. Paar keer naar de stad op en neer rijden om zo'n kaartje te scoren en je hebt het geld er al uit..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:10 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Creditcard kost geld joh
en voor cc fraude ben ik te laf![]()
Fiets is gratisquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:37 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Paar euro per jaar.. Paar keer naar de stad op en neer rijden om zo'n kaartje te scoren en je hebt het geld er al uit..![]()
En ik ben nog nooit gefraudeerd..
wel gechanteerd, maar da's wat anders..![]()
![]()
Ja met een video naar VGA converter, echter is dat beperkt tot Composite signalen, is minder mooi dan via een component kabel op je lcd/plasma tv!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:36 schreef Jimbo het volgende:
hey wii mensjes hier ff een snel vraagje, kan ik de WII ook via een VGA / DVI port aansluiten op mn monitor (met veloopkabel oid) ?
Wat een brilliante besturing zegquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:38 schreef Konijnenjager het volgende:
Zo te zien gaat PES echt geweldig worden op de WIi (beter dan op elke andere console) ALS het idd werkt zoals het in dit filmpje werkt.
http://www.youtube.com/watch?v=Afoh-Clwbiw
Inderdaad, erg gaaf om te zien, ze hebben optimaal gebruik gemaakt van de technische mogelijkheden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wat een brilliante besturing zegIk ben benieuwd of het gaat werken
nog maar een maandje geduld, dan heb je geen tijd meer om al die games te spelenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:24 schreef Ruzbeh het volgende:
De Wii heeft echt meer games nodig. WTF zitten de third parties lekker te slapen. Ook Nintendo mag wat meer games uitbrengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |