Heel erg leuk spel om samen met een vriendin te spelen, Wii Play en Sports ook trouwensquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:16 schreef American_Nightmare het volgende:
Ja hoor ik heb ook een wiiIk heb Need for speed carbon erbij.. maar daar doe ik denk ik niks mee dus als iemand wil ruilen?
Wat zijn verder leuke spellen om samen met de vriendin te doen? Brain academy misschien? Of is dat niks?
Mwah, een combo van beiden is toh nooit weg. Beter een game met goede gameplay en goede graphics dan een game met goede gameplay en crappy graphs..quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:34 schreef djkoelkast het volgende:
dat gejank over graphics, koop een PS3!
Gameplay, DIE moet goed zijn!
Niks gek aangezien de meeste spellen er knap beroerd uit zienquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Moet dat graphicsgezever nou elk topic gaan terugkomen.
Dat Wii Fit leek me eerst niet zoveel te boeien maar alleen al door deze foto lijkt het me alweer gaaf!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:46 schreef Ruzbeh het volgende:
Screen van Wii Fit:
[ afbeelding ]
Dat ziet er erg mooi uit.
Dezelfde team dat aan Mario Kart Wii werkt is dus bezig met Wii Fit. Wie weet komt het helemaal goed met de graphics van Mario Kart.
En dat ligt dus echt weer aan die lamzakken van een 3rd party developers, want de Wii kan het wel als je kijkt naar Mario Galaxy en SSBB.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:06 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Niks gek aangezien de meeste spellen er knap beroerd uit zien
Nou ga dan maar lekker Super Mario op de SNES spelen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:34 schreef djkoelkast het volgende:
dat gejank over graphics, koop een PS3!
Gameplay, DIE moet goed zijn!
quote:The Capcom has just revealed, in an event in London, some new delicious that our special envoy, Ricardo Esteves, just tell us on the phone.
To begin with we have the confirmation of Okami in Wii. This pearl (neglected, let it be said) the PS2 seems gain new life using the Wiimote. As in the original 128 bits of Sony, promised to bring moments of true genius for the Nintendo machine.
Het is nog niet bevestigt.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik had toch echt verwacht dat het nieuws dat een van de betere PS2 games de overstap naar de Wii zal maken hier ook werd gepost...Godskolere he
[..]
1 december in Japan, andere regios zijn nog niet bekend maar dus zeker niet voor 2008.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:52 schreef linebear het volgende:
Wanneer komt Wii Fit uit !?
Er staat toch confirmed door Capcom?quote:
Zit dat ook zo in het spel?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:20 schreef Xrenity het volgende:
http://wii.com/jp/article(...)ml#id=cv_mg-3-02-egg
Orchestrale Mario track
Volgens Nintendo zelf wordt het spel op 7 december uitgebracht, en aangezien Nintendo het spel zelf uitgeeft in Europa zal het ook wel kloppen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:38 schreef speknek het volgende:
Iemand enig idee wanneer Zack & Wiki trouwens uitkomt? Volgens IGN is het 26 oktober, maar volgens tothegame 7 december..
Wow! Heeft ergens ook wel wat weg van Zeldaquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:20 schreef Xrenity het volgende:
http://wii.com/jp/article(...)ml#id=cv_mg-3-02-egg
Orchestrale Mario track
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |