Daar ben ik het niet mee eens. Bij barca werd hij juist geroemd om zijn omgang met de spelers en het motiveren van de jongens. En dat zoekt Chelsea volgens mij, iemand voor de spelers/ training.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:36 schreef HeatWave het volgende:
HtC wordt ook schromelijk overschat door Chelsea denk ik.
Hij is een typische "manager" hij kan het prima vertellen zoals hij het wil, maar er daadwerkelijk iets aan doen lukt hem niet echt. Daar mist ie inzicht en mensenkennis voor.
Tja, omgang met spelers. Maar Perez is al weg en ik las hier gisteren een stukje van KJH waarin ook stond dat die verhouding nou niet al te best was ook. Tussen de regels in was Klaas er niet rouwig om dat Henk evt weg zou gaan.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:40 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Bij barca werd hij juist geroemd om zijn omgang met de spelers en het motiveren van de jongens. En dat zoekt Chelsea volgens mij, iemand voor de spelers/ training.
Wat ik dan echt niet snap is dat hij er bij Ajax geen ENKEL automatisme in de ploeg geslepen krijgt. Dat zou juist zijn sterke kant moeten zijn. Zal hij dan zo afgeleid worden door de externe zaken als persconferenties dat dit niet meer goed lukt? Dat vind ik wel kwalijk namelijk.
Hoe matig je selectie ook is, wat automatismen moeten er altijd in kunnen.
Ik ook ja. 4-4-2 spelen en constant presteren.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:39 schreef M0NTANA het volgende:
Het liefst heb ik dat er nu een trainer/coach komt die 4-4-2 gaat spelen.
Volgens Borst was de hele selectie er niet rouwig om als Henk zou vertrekken. Ze zouden juist opgelucht zijn.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, omgang met spelers. Maar Perez is al weg en ik las hier gisteren een stukje van KJH waarin ook stond dat die verhouding nou niet al te best was ook. Tussen de regels in was Klaas er niet rouwig om dat Henk evt weg zou gaan.
Das al 2 praktijk voorbeelden en dan weten we van de rest van de spelers nog niet eens hun mening.
Die neem ik ook niet serieus hoorquote:Op maandag 8 oktober 2007 11:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Volgens Borst was de hele selectie er niet rouwig om als Henk zou vertrekken. Ze zouden juist opgelucht zijn.
Dat hele beleidsplan stelt geen ene ruk voor.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:01 schreef Blight het volgende:
Waar het naar mijn idee misgaat is dat de top van Ajax met dat beleidsplan van ze denkt te werken aan de lange termijn.
Ben het met je eens dat we de moeilijkste clubs nog krijgen, al vind ik het wel érg kort door de bocht door te stellen dat AZ (als club in het rechterrijtje) makkelijker zou zijn dan bijvoorbeeld NAC (als club in het linkerrijtje).quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:53 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Ik vraag me af hoe Ajax er nou werkelijk voor staat. 2e met 1 punt achter Feyenoord is natuurlijk niet verkeerd. Alleen als je kijkt naar welke tegenstanders Ajax tot nu toe heeft gehad in de competitie:
De Graafschap
SC Heerenveen
FC Groningen
Heracles Almelo
AZ
VVV-Venlo
Sparta Rotterdam
Allemaal tegenstanders uit het rechter rijtje (behalve Groningen dan).
De volgende wedstrijd tegen NEC moet wel te doen zijn. Maar daarna zal het toch een stuk moeilijker worden.
FC Utrecht
SC Heerenveen
Roda JC
Feyenoord
Vitesse
NAC Breda
Willem II
PSV
Wanneer word Davids weer fit verwacht? Die zul je in deze reeks erg hard nodig hebben.
Ajax doet het vaak goed tegen goede clubs, maar laten het vaak liggen tegen met alle respect mindere clubs.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:53 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Ik vraag me af hoe Ajax er nou werkelijk voor staat. 2e met 1 punt achter Feyenoord is natuurlijk niet verkeerd. Alleen als je kijkt naar welke tegenstanders Ajax tot nu toe heeft gehad in de competitie:
De Graafschap
SC Heerenveen
FC Groningen
Heracles Almelo
AZ
VVV-Venlo
Sparta Rotterdam
Allemaal tegenstanders uit het rechter rijtje (behalve Groningen dan).
De volgende wedstrijd tegen NEC moet wel te doen zijn. Maar daarna zal het toch een stuk moeilijker worden.
FC Utrecht
SC Heerenveen
Roda JC
Feyenoord
Vitesse
NAC Breda
Willem II
PSV
Wanneer word Davids weer fit verwacht? Die zul je in deze reeks erg hard nodig hebben.
quote:Tring tring. Danny Blind aan de lijn. ,,Ik heb het zondag diverse malen geprobeerd, maar het is me niet gelukt om de Ajax-supporters persoonlijk te bedanken voor de geweldige actie met het prachtige doek. Ik kreeg er werkelijk kippenvel van. Echt fantastisch, ik was geraakt en geroerd.” Het prachtige doek is gemaakt door Vak 410 in samenwerking met het sfeerteam. Blind vertelt dat hij graag voor de wedstrijd of tijdens de rust de Ajax-fans persoonlijk had willen begroeten en bedanken. Maar dat leek het Ajax-icoon niet gepast. Blind: ,,Uiteindelijk heb ik geprobeerd om na de wedstrijd naar het vak te komen of de bussen te bereiken. Helaas waren de Ajax-supporters vrij snel vertrokken.”
,,Op deze manier wil ik toch nog iedereen bereiken die
indrukwekkende groet van de Ajax-fans hebben mogelijk gemaakt,” aldus de ‘echte Ajacied’.
Van mijn part spelen we met de kamikaze opstelling 1-1-8. Als er maar gewonnen wordt. Hoe en met welk voetbal is later pas aan de orde. Eerst de resultaten, dan pas perfectioneren.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:39 schreef M0NTANA het volgende:
Het liefst heb ik dat er nu een trainer/coach komt die 4-4-2 gaat spelen.
Nou nou... Een "flink" programma vind ik wel wat overdreven.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:11 schreef twi het volgende:
Ajax heeft gespeeld tegen Heerenveen, Groningen en AZ en is op bezoek geweest bij Heracles en Sparta (voor Ajax traditioneel geen zekere overwinning). Alleen VVV en De Graafschap zijn echt makkelijke tegenstanders. Voor de rest hebben we gewoon een flink programma gehad.
quote:Van Basten voor geen honderd miljoen naar Ajax'
08/10/2007 09:17
In het geval Henk ten Cate vertrekt bij Ajax hoeft de Amsterdamse club in de zoektocht naar een nieuwe hoofdtrainer niet aan te kloppen bij de KNVB. De voetbalbond ziet het niet zitten dat bondscoach Marco van Basten een dubbelrol gaat vertolken.
Een van de scenario's voor de opvolging van Ten Cate is dat Van Basten per 1 januari 2008 de functies van bondscoach én hoofdcoach van Ajax gaat combineren. Vanaf dat moment tot de EK-eindronde in Oostenrijk en Zwitserland speelt het Nederlands elftal alleen nog vriendschappelijke interlands.
'Absoluut onbespreekbaar', reageert KNVB-directeur Henk Kesler in De Telegraaf. 'Voor nog geen honderd miljoen euro. We staan niet toe dat de bondscoach en zijn assistent John van 't Schip op twee paarden wedden. Oranje verdient op weg naar het EK hun totale aandacht en betrokkenheid.'
Ajax moet zeer waarschijnlijk op zoek naar een nieuwe trainer, omdat Ten Cate bij Chelsea op de nominatie staat om onder manager Avram Grant als veldtrainer te gaan fungeren. Naar verluidt praten Ajax en Chelsea maandag verder over de afkoopsom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |