abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 oktober 2007 @ 11:33:57 #281
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_53786758
Wat mij trouwens opviel: dit weekend speelt Koeman met Perez, farfan, Lazovich en Koevermans. En bij ons konden Sneijder en vd Vaart niet tegelijk spelen
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  maandag 8 oktober 2007 @ 11:36:04 #282
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53786815
HtC wordt ook schromelijk overschat door Chelsea denk ik.

Hij is een typische "manager" hij kan het prima vertellen zoals hij het wil, maar er daadwerkelijk iets aan doen lukt hem niet echt. Daar mist ie inzicht en mensenkennis voor.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_53786839
We worden kampioen!! met een buitenlandse trainert
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  maandag 8 oktober 2007 @ 11:38:24 #284
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53786873
Nou ja, de schade nationaal is nog beperkt. 2 weken vrij, fitte spelers erbij, andere trainer en het kan nog goed komen.....

Maar dan zal iedereen fit van de interlands moeten terugkomen en er zeker 2-3 spelers weer terugkomen van blessures.

Is dat haalbaar? Leo, Davids??
Get woke, go broke!
  maandag 8 oktober 2007 @ 11:39:18 #285
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53786894
Het liefst heb ik dat er nu een trainer/coach komt die 4-4-2 gaat spelen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 8 oktober 2007 @ 11:40:08 #286
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_53786917
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 11:36 schreef HeatWave het volgende:
HtC wordt ook schromelijk overschat door Chelsea denk ik.

Hij is een typische "manager" hij kan het prima vertellen zoals hij het wil, maar er daadwerkelijk iets aan doen lukt hem niet echt. Daar mist ie inzicht en mensenkennis voor.
Daar ben ik het niet mee eens. Bij barca werd hij juist geroemd om zijn omgang met de spelers en het motiveren van de jongens. En dat zoekt Chelsea volgens mij, iemand voor de spelers/ training.

Wat ik dan echt niet snap is dat hij er bij Ajax geen ENKEL automatisme in de ploeg geslepen krijgt. Dat zou juist zijn sterke kant moeten zijn. Zal hij dan zo afgeleid worden door de externe zaken als persconferenties dat dit niet meer goed lukt? Dat vind ik wel kwalijk namelijk.
Hoe matig je selectie ook is, wat automatismen moeten er altijd in kunnen.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  maandag 8 oktober 2007 @ 11:41:50 #287
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53786964
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 11:40 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens. Bij barca werd hij juist geroemd om zijn omgang met de spelers en het motiveren van de jongens. En dat zoekt Chelsea volgens mij, iemand voor de spelers/ training.

Wat ik dan echt niet snap is dat hij er bij Ajax geen ENKEL automatisme in de ploeg geslepen krijgt. Dat zou juist zijn sterke kant moeten zijn. Zal hij dan zo afgeleid worden door de externe zaken als persconferenties dat dit niet meer goed lukt? Dat vind ik wel kwalijk namelijk.
Hoe matig je selectie ook is, wat automatismen moeten er altijd in kunnen.
Tja, omgang met spelers. Maar Perez is al weg en ik las hier gisteren een stukje van KJH waarin ook stond dat die verhouding nou niet al te best was ook. Tussen de regels in was Klaas er niet rouwig om dat Henk evt weg zou gaan.

Das al 2 praktijk voorbeelden en dan weten we van de rest van de spelers nog niet eens hun mening.
Get woke, go broke!
pi_53787103
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 11:39 schreef M0NTANA het volgende:
Ik ook ja. 4-4-2 spelen en constant presteren.
pi_53787146
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 11:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Tja, omgang met spelers. Maar Perez is al weg en ik las hier gisteren een stukje van KJH waarin ook stond dat die verhouding nou niet al te best was ook. Tussen de regels in was Klaas er niet rouwig om dat Henk evt weg zou gaan.

Das al 2 praktijk voorbeelden en dan weten we van de rest van de spelers nog niet eens hun mening.
Volgens Borst was de hele selectie er niet rouwig om als Henk zou vertrekken. Ze zouden juist opgelucht zijn.
pi_53787244
Ik vraag me af hoe Ajax er nou werkelijk voor staat. 2e met 1 punt achter Feyenoord is natuurlijk niet verkeerd. Alleen als je kijkt naar welke tegenstanders Ajax tot nu toe heeft gehad in de competitie:

De Graafschap
SC Heerenveen
FC Groningen
Heracles Almelo
AZ
VVV-Venlo
Sparta Rotterdam

Allemaal tegenstanders uit het rechter rijtje (behalve Groningen dan).
De volgende wedstrijd tegen NEC moet wel te doen zijn. Maar daarna zal het toch een stuk moeilijker worden.

FC Utrecht
SC Heerenveen
Roda JC
Feyenoord
Vitesse
NAC Breda
Willem II
PSV

Wanneer word Davids weer fit verwacht? Die zul je in deze reeks erg hard nodig hebben.
  maandag 8 oktober 2007 @ 11:54:24 #291
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53787273
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 11:48 schreef Nashje het volgende:

[..]

Volgens Borst was de hele selectie er niet rouwig om als Henk zou vertrekken. Ze zouden juist opgelucht zijn.
Die neem ik ook niet serieus hoor . Maar ik denk ook niet dat ze het erg zullen vinden. Talentjes staan ernaast, zijn eigen speler speelt. Hij geeft tegen de pers altijd het veld of weet ik het de schuld, maar dat zal intern ook anders zijn denk ik.
Get woke, go broke!
pi_53787332
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 11:01 schreef Blight het volgende:
Waar het naar mijn idee misgaat is dat de top van Ajax met dat beleidsplan van ze denkt te werken aan de lange termijn.
Dat hele beleidsplan stelt geen ene ruk voor.

Als ze die doelstellingen moeten halen, is het op papier zetten van die ambities niet toereikend. Er zal ook naar gehandeld moeten worden. Je kan toch niet serieus tot de top16 in Europa willen behoren en dan spelers als Colin, Delorge, Rommedahl en Urzaiz halen en geen vervanger voor Sneijder halen ...
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 8 oktober 2007 @ 12:04:28 #293
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53787504
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 11:53 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Ik vraag me af hoe Ajax er nou werkelijk voor staat. 2e met 1 punt achter Feyenoord is natuurlijk niet verkeerd. Alleen als je kijkt naar welke tegenstanders Ajax tot nu toe heeft gehad in de competitie:

De Graafschap
SC Heerenveen
FC Groningen
Heracles Almelo
AZ
VVV-Venlo
Sparta Rotterdam

De volgende wedstrijd tegen NEC moet wel te doen zijn. Maar daarna zal het toch een stuk moeilijker worden.

FC Utrecht
SC Heerenveen
Roda JC
Feyenoord
Vitesse
NAC Breda
Willem II
PSV

Wanneer word Davids weer fit verwacht? Die zul je in deze reeks erg hard nodig hebben.
Ben het met je eens dat we de moeilijkste clubs nog krijgen, al vind ik het wel érg kort door de bocht door te stellen dat AZ (als club in het rechterrijtje) makkelijker zou zijn dan bijvoorbeeld NAC (als club in het linkerrijtje).
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_53787528
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 11:53 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:

De Graafschap
SC Heerenveen
FC Groningen
Heracles Almelo
AZ
VVV-Venlo
Sparta Rotterdam

FC Utrecht
SC Heerenveen
Roda JC
Feyenoord
Vitesse
NAC Breda
Willem II
PSV

Ajax doet het vaak goed tegen goede clubs, maar laten het vaak liggen tegen met alle respect mindere clubs.
AFC AJAX
pi_53787657
quote:
Tring tring. Danny Blind aan de lijn. ,,Ik heb het zondag diverse malen geprobeerd, maar het is me niet gelukt om de Ajax-supporters persoonlijk te bedanken voor de geweldige actie met het prachtige doek. Ik kreeg er werkelijk kippenvel van. Echt fantastisch, ik was geraakt en geroerd.” Het prachtige doek is gemaakt door Vak 410 in samenwerking met het sfeerteam. Blind vertelt dat hij graag voor de wedstrijd of tijdens de rust de Ajax-fans persoonlijk had willen begroeten en bedanken. Maar dat leek het Ajax-icoon niet gepast. Blind: ,,Uiteindelijk heb ik geprobeerd om na de wedstrijd naar het vak te komen of de bussen te bereiken. Helaas waren de Ajax-supporters vrij snel vertrokken.”

,,Op deze manier wil ik toch nog iedereen bereiken die
indrukwekkende groet van de Ajax-fans hebben mogelijk gemaakt,” aldus de ‘echte Ajacied’.
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  maandag 8 oktober 2007 @ 12:11:32 #296
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_53787698
Ajax heeft gespeeld tegen Heerenveen, Groningen en AZ en is op bezoek geweest bij Heracles en Sparta (voor Ajax traditioneel geen zekere overwinning). Alleen VVV en De Graafschap zijn echt makkelijke tegenstanders. Voor de rest hebben we gewoon een flink programma gehad.
  maandag 8 oktober 2007 @ 12:14:12 #297
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53787756
Nou ja, we kunnen met een beetje positieve blik het spel van gisteren nog aan de 120 min tegen Zagreb en de uitschakeling wijten.

Maar Ajax heeft vanaf nu geen enkel excuus meer om niet hard te werken en 1000% voor de titel te gaan. Ook de blessures niet. Ook gisteren ging het pas een beetje lopen toen Sparta moe was en Ajax wat extra aanzette. Gewoon vanaf min 1 er vol in!
Get woke, go broke!
  maandag 8 oktober 2007 @ 12:15:42 #298
52871 Blight
Supersized.
pi_53787788
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 11:39 schreef M0NTANA het volgende:
Van mijn part spelen we met de kamikaze opstelling 1-1-8. Als er maar gewonnen wordt. Hoe en met welk voetbal is later pas aan de orde. Eerst de resultaten, dan pas perfectioneren.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_53787842
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 12:11 schreef twi het volgende:
Ajax heeft gespeeld tegen Heerenveen, Groningen en AZ en is op bezoek geweest bij Heracles en Sparta (voor Ajax traditioneel geen zekere overwinning). Alleen VVV en De Graafschap zijn echt makkelijke tegenstanders. Voor de rest hebben we gewoon een flink programma gehad.
Nou nou... Een "flink" programma vind ik wel wat overdreven.
Als je kijkt welke tegenstanders Feyenoord al heeft gehad:

FC Utrecht
NAC Breda
Willem II
Roda JC
PSV
SC Heerenveen
Vitesse

En PSV:

Heracles Almelo
NEC
FC Twente
Vitesse
Feyenoord
NAC Breda
Willem II

Dan heeft Ajax toch duidelijk het makkelijkste programma gehad.
pi_53787913
In het Brabants Dagblad werd de theorie geopperd dat Ten Cate gehaald zou worden vanwege zijn amicale relatie met Ronaldihno.

Om een vertrek van Henk wordt nu niet rouwig gedaan, omdat het een oplossing lijkt te bieden voor het matige Ajax van de afgelopen tijd. Iedere ervaren supporter zal inzien dat een trainerswissel zelden tot beter spel leidt. Ik denk dan ook dat we nog spijt gaan krijgen als Henk vertrekt.
pi_53787924
quote:
Van Basten voor geen honderd miljoen naar Ajax'

08/10/2007 09:17

In het geval Henk ten Cate vertrekt bij Ajax hoeft de Amsterdamse club in de zoektocht naar een nieuwe hoofdtrainer niet aan te kloppen bij de KNVB. De voetbalbond ziet het niet zitten dat bondscoach Marco van Basten een dubbelrol gaat vertolken.

Een van de scenario's voor de opvolging van Ten Cate is dat Van Basten per 1 januari 2008 de functies van bondscoach én hoofdcoach van Ajax gaat combineren. Vanaf dat moment tot de EK-eindronde in Oostenrijk en Zwitserland speelt het Nederlands elftal alleen nog vriendschappelijke interlands.

'Absoluut onbespreekbaar', reageert KNVB-directeur Henk Kesler in De Telegraaf. 'Voor nog geen honderd miljoen euro. We staan niet toe dat de bondscoach en zijn assistent John van 't Schip op twee paarden wedden. Oranje verdient op weg naar het EK hun totale aandacht en betrokkenheid.'

Ajax moet zeer waarschijnlijk op zoek naar een nieuwe trainer, omdat Ten Cate bij Chelsea op de nominatie staat om onder manager Avram Grant als veldtrainer te gaan fungeren. Naar verluidt praten Ajax en Chelsea maandag verder over de afkoopsom.
Woo-loo-loo!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')