abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53785191
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 10:17 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Met een topper op tien zou je een beter, gebalanceerder elftal hebben staan en waren we nu misschien koploper in de eredivisie en actief in de CL. Je weet het niet, maar ik weet wel dat Henk ten Cate is belemmerd in zijn aankoopbeleid, dat men hem meer had moeten laten besteden.
[Kopt in] Nog meer Jurgen Colin's en andere vriendjes halen dus?

.
  maandag 8 oktober 2007 @ 10:28:19 #242
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53785263
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 10:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Dat we geen 1e staan is niet erg natuurlijk. We staan 1 puntje achter op Feijenoord dus dat zegt niets.
Mwah, de manier waarop Ajax nu voetbalt is een 2de plek een beetje veredeld. Gisteren kom je verdomd goed weg nog en dat mag gewoon niet in deze fase. 1 puntje door een wanhoopschot dat goed valt, anders is het meteen 3 weer.

Je verkloot in 1 week voor de 2de keer je seizoen, eerst verneuk je CL voetbal en nu weer UEFA en je verspeelt je voorsprong.

Als Ajax weer gaat draaien maak ik me geen zorgen om die ene punt, maar ik zie dat nog niet zo snel gebeuren met deze kreupele selectie.

Maar goed, 2 weken vrij, hopen op een fitte selectie en geen nieuwe interland blessures en dan over 2 weken fris 1000% voor de schaal gaan.

Met minder dan de beker en de schaal mag Ajax dit jaar geen genoegen nemen, op welke manier dan ook.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 8 oktober 2007 @ 10:29:19 #243
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53785286
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 10:25 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

[Kopt in] Nog meer Jurgen Colin's en andere vriendjes halen dus?

.
Als hij meer geld mocht besteden, had hij echt Jurgen Colin niet gehaald, dit was meer uit nood. Hetzelfde geldt voor Albert Luque, als Henk ten Cate meer uit te geven had, had er echt wel iemand als Luka Modric gekomen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 8 oktober 2007 @ 10:29:54 #244
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_53785301
Dat gejammer over Perez mag wel eens afgelopen zijn eigenlijk. Perez maakte zichzelf onmogelijk door zo graag weg te willen. Hij wilde altijd spelen, maar had simpelweg Sneijder voor zich. Jammer, maar helaas. Als hij zich te beroerd voelt om slechts de helft van het seizoen te spelen in plaats van altijd, dan had er niets aan de hand geweest. Dat Sneijder nu weg is, dat is makkelijk achteraf praten. Dat wist Perez niet toen hij in mei al aan het jammeren was.
  maandag 8 oktober 2007 @ 10:31:00 #245
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53785325
Boakye voor een prikkie wegdoen en Colin voor een prikkie ophalen is niet echt slim natuurlijk.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_53785334
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 10:20 schreef Cheiron het volgende:
- Henk had zn kop moeten houden en Perez moeten behouden voor Ajax. Ik mag ook niet al mijn collega's, deal with it!
Ja dat is een teken van onprofessionaliteit. Je hoeft inderdaad niet met iedereen door eenzelfde deur te kunnen, maar je kiest toch het beste voor je team? En je stelt je team toch niet samen op leukste persoonlijkheden?
  maandag 8 oktober 2007 @ 10:33:42 #247
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53785379
Had Ronald Koeman toen ook niet altijd bonje met Mido? En wie maakte Ajax kampioen in dat jaar? Juist.
Mind me if I'm wrong.
29.10 Novastar HMH
  maandag 8 oktober 2007 @ 10:34:26 #248
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53785391
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 10:29 schreef twi het volgende:
Dat gejammer over Perez mag wel eens afgelopen zijn eigenlijk. Perez maakte zichzelf onmogelijk door zo graag weg te willen. Hij wilde altijd spelen, maar had simpelweg Sneijder voor zich. Jammer, maar helaas. Als hij zich te beroerd voelt om slechts de helft van het seizoen te spelen in plaats van altijd, dan had er niets aan de hand geweest. Dat Sneijder nu weg is, dat is makkelijk achteraf praten. Dat wist Perez niet toen hij in mei al aan het jammeren was.
Ach, je weet dat een vertrek van Wesley Sneijder mogelijk is en met Kenneth Perez had je een waardig opvolger in huis. In de media riep Henk ten Cate echter al dat áls Sneijder zou vertrekken, Perez niet gezien werd als zijn opvolger in de basis. Logisch dus dat Perez weg wilde, maar was deze uitspraak wel slim van Ten Cate? Denk dat Perez dit seizoen al héél belangrijk had kunnen zijn voor Ajax, om nog maar te zwijgen over het feit dat hij nu je grootste concurrent beter maakt.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 8 oktober 2007 @ 10:35:29 #249
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53785416
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 10:29 schreef twi het volgende:
Het affaire Perez is gewoon net zoals het niet halen van CL, verlies tegen Zagreb etc een deel van de misere bij Ajax. En mag best nog wel eens aangehaald worden.

het is mbt HtC ook gewoon een optelsom. Dat ene incident was niet beslissend, maar alles bij elkaar geeft wel weer een beeld van alle problemen bij Ajax.

Geen goed aan- en verkoopbeleid, geen people management, geen taktiek, geen wedstrijdinzicht. Tja, wat moet je dan nog bij Ajax?
Get woke, go broke!
  maandag 8 oktober 2007 @ 10:37:58 #250
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53785466
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 10:33 schreef Damzkieee het volgende:
Had Ronald Koeman toen ook niet altijd bonje met Mido? En wie maakte Ajax kampioen in dat jaar? Juist.
Mind me if I'm wrong.
Ronald Koeman heeft enkel het werk van Co Adriaanse afgemaakt, die ontslagen werd ondanks het feit dat hij bovenaan stond. Koeman kwam gewoon in een gespreid bedje terecht, net als bij PSV (als opvolger van Guus Hiddink).
  maandag 8 oktober 2007 @ 10:38:46 #251
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53785481
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 10:37 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ronald Koeman heeft enkel het werk van Co Adriaanse afgemaakt, die ontslagen werd ondanks het feit dat hij bovenaan stond. Koeman kwam gewoon in een gespreid bedje terecht, net als bij PSV (als opvolger van Guus Hiddink).
Het ging mij niet om Koeman, maar om het feit dat je maar moet leren leven met gepikeerde/vervelende spelers.
Dat is hem wel goed gelukt blijkt wel.
29.10 Novastar HMH
  maandag 8 oktober 2007 @ 10:42:38 #252
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53785567
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 10:38 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Het ging mij niet om Koeman, maar om het feit dat je maar moet leren leven met gepikeerde/vervelende spelers.
Dat is hem wel goed gelukt blijkt wel.
Ronald Koeman is bij Ajax vertrokken, omdat hij de spelersgroep niet onder controle had (Zlatan, VDV).
  maandag 8 oktober 2007 @ 10:43:04 #253
52871 Blight
Supersized.
pi_53785579
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 10:37 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Nou, ik moet toch toegeven dat ik Koeman nu tactisch gezien wel een stuk sterker vind dan een paar jaar geleden. Hij gaat qua tactiek minder vaak de mist in dan Ten Cate de laatste tijd heeft gedaan.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  maandag 8 oktober 2007 @ 10:46:14 #254
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53785655
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 10:43 schreef Blight het volgende:

[..]

Nou, ik moet toch toegeven dat ik Koeman nu tactisch gezien wel een stuk sterker vind dan een paar jaar geleden. Hij gaat qua tactiek minder vaak de mist in dan Ten Cate de laatste tijd heeft gedaan.
Mwoah, hij is misschien beter geworden, maar nog geen topper. Hij verloor vorig seizoen bijna nog de titel!
  maandag 8 oktober 2007 @ 10:47:06 #255
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53785674
Koeman, Blind, Htc, allemaal verleden tijd.

Het is niet anders, belachelijk hoe het is gegaan, maar al die trainers is gewoon op hun eigen manier wel iets te verwijten.

Daarom nu niet weer een invaller of beginneling ofzo. Dat kan niet meer. Ajax moet volwassen, ervaren en degelijk geleid worden.

En het bestuur moet een stapje terug doen als het om bemoeienis op het veld en spelers gaat. De trainer moet meer mogen.
Get woke, go broke!
  maandag 8 oktober 2007 @ 10:47:33 #256
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53785689
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 10:46 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Mwoah, hij is misschien beter geworden, maar nog geen topper. Hij verloor vorig seizoen bijna nog de titel!
Ja, bijna, HtC helemaal....
Get woke, go broke!
pi_53785704
Voor Collin is het ergens nog wel sneu ook... Hij had er toch altijd van gedroomd in het rood/wit te spelen. Dat hij denkt het niveau aan te kunnen is ook logisch.. je moet in jezelf geloven...

Vind het ook niet echt menselijk wat Collin nu overkomt. Als hij opgesteld wordt dan speelt hij naar vermogen.. Lang niet goed genoeg natuurlijk, maar om een eigen speler zo onderuit te halen
Ajax!!
pi_53785766
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 10:47 schreef HeatWave het volgende:

En het bestuur moet een stapje terug doen als het om bemoeienis op het veld en spelers gaat. De trainer moet meer mogen.
Hoe zie jij die bemoeienis dan terug? Dat we op voorspraak van de trainer spelers als Colin halen?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 8 oktober 2007 @ 10:51:00 #259
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53785767
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 10:48 schreef Cordoba32 het volgende:
Voor Collin is het ergens nog wel sneu ook... Hij had er toch altijd van gedroomd in het rood/wit te spelen. Dat hij denkt het niveau aan te kunnen is ook logisch.. je moet in jezelf geloven...

Vind het ook niet echt menselijk wat Collin nu overkomt. Als hij opgesteld wordt dan speelt hij naar vermogen.. Lang niet goed genoeg natuurlijk, maar om een eigen speler zo onderuit te halen
het is lullig, maar meer niet. Ook hij is een professional en moet hier maar mee om kunnen gaan. Jammer dan.

Hij is niet alleen neit goed genoeg, hij heeft ook fiks gefaald op cruciale momenten, en dan ga ik hem echt niet steunen omdat hij zo zielig is. Hij moet gewoon niet meer worden opgesteld, dat is eigenlijk het idee achter het fluiten denk ik.

Hoort niet, maar weet je: 2 keer per jaar in 1 week het seizoen verneuken... dat hoort ook niet....
Get woke, go broke!
pi_53785771
Henkie, Danny, Koeman, Adriaanse, Wouters, Olsen...

Mensen die nog steeds denken dat het aan de trainer ligt
pi_53785806
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 10:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:

Mooi ook om te zien dat Adriaanse en Blind wel terug mogen komen
  maandag 8 oktober 2007 @ 10:53:40 #262
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53785829
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 10:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:

Niet alleen nee, maar ze helpen helaas allemaal ook niet. En HtC is ook gewoon deels schuldig en gaat nu zelf weg, dus wat moeten we?
Get woke, go broke!
  maandag 8 oktober 2007 @ 10:55:24 #263
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53785870
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 10:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, bijna, HtC helemaal....
Kwam Henk ten Cate in net zo'n gespreid bedje als Ronald Koeman bij PSV terecht? Nee.
pi_53785875
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 10:53 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Niet alleen nee, maar ze helpen helaas allemaal ook niet. En HtC is ook gewoon deels schuldig en gaat nu zelf weg, dus wat moeten we?
Ik vond dat idee van Hugo Borst wel strak. We hebben nu nog acht maanden de tijd. Ga met deze 6 trainers om de tafel zitten en ga eens kijken wat er allemaa aan schort binnen Ajax. Van daaruit proberen de organisatie weer op te bouwen. De rest van het seizoen gewoon afmaken met Groenendijk en Spijkerman. Laat Koster maar lekker bij Jong Ajax.
pi_53785980
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 10:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ik vond dat idee van Hugo Borst wel strak. We hebben nu nog acht maanden de tijd. Ga met deze 6 trainers om de tafel zitten en ga eens kijken wat er allemaa aan schort binnen Ajax. Van daaruit proberen de organisatie weer op te bouwen. De rest van het seizoen gewoon afmaken met Groenendijk en Spijkerman. Laat Koster maar lekker bij Jong Ajax.
Ja dat vond ik ook wel een strak idee. Alleen wordt daar natuurlijk toch niks mee gedaan .
  maandag 8 oktober 2007 @ 11:00:36 #266
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53785990
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 10:55 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Kwam Henk ten Cate in net zo'n gespreid bedje als Ronald Koeman bij PSV terecht? Nee.
Was de opdracht in de laatste wedstrijd voor PSV niet veel moeilijker? .
Get woke, go broke!
  maandag 8 oktober 2007 @ 11:01:22 #267
52871 Blight
Supersized.
pi_53786006
Waar het naar mijn idee misgaat is dat de top van Ajax met dat beleidsplan van ze denkt te werken aan de lange termijn. Omdat men de bui al zag hangen en vreesde voor weer een zeperd in de voorronde Champions League, heeft men na de verkoop van Sneijder en Babel de hand op de knip gehouden om (waarschijnlijk) wat financiele gaten sowieso te kunnen dichten. Nou is dat opzich niet ongebrijpelijk, gezien Ajax van te voren al aangaf 'een kleiner jasje aan te moeten' als de Champions League niet werd gehaald, maar naar mijn idee moet het kapitaal van een voetbalclub toch altijd op het veld staan.

Nu hebben we de Champions League misgelopen, gaat er wellicht weer een seizoen verloren en staan we aan het begin van volgend jaar met een wel erg leeg trainingsveld aangezien een groot deel van deze selectie zal vertrekken. Al met al zijn de euro's die nu op de bankrekening staan volgend seizoen dus alsnog nodig, en zal de knip flink getrokken moeten worden. Nou zou dit sowieso wel moeten gebeuren, Champions League of niet, maar het verschil is dat we nu 'veilig' het geld op de bank houden en een jaar kutvoetbal spelen, terwijl we anders het uitgegeven geld met sportprestaties hadden kunnen terug verdienen en we dus niet weer een tussenjaar zouden hebben..
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  maandag 8 oktober 2007 @ 11:04:30 #268
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53786079
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 11:00 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Was de opdracht in de laatste wedstrijd voor PSV niet veel moeilijker? .
Natuurlijk telt het uiteindelijke resultaat en is Ronald Koeman degene die lachend terugkijkt, maar Henk ten Cate heeft meer gepresteer dat seizoen. DIe moest alles nog opbouwen en kwam één doelpunt tekort, Ronald Koeman kwam in een gespreid bedje en verneukte het nog bijna. Maar goed, zoals gezegd: geen PSV-supporter die daar nu nog aan denkt.
pi_53786108
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 11:01 schreef Blight het volgende:
Waar het naar mijn idee misgaat is dat de top van Ajax met dat beleidsplan van ze denkt te werken aan de lange termijn. Omdat men de bui al zag hangen en vreesde voor weer een zeperd in de voorronde Champions League, heeft men na de verkoop van Sneijder en Babel de hand op de knip gehouden om (waarschijnlijk) wat financiele gaten sowieso te kunnen dichten. Nou is dat opzich niet ongebrijpelijk, gezien Ajax van te voren al aangaf 'een kleiner jasje aan te moeten' als de Champions League niet werd gehaald, maar naar mijn idee moet het kapitaal van een voetbalclub toch altijd op het veld staan.

Nu hebben we de Champions League misgelopen, gaat er wellicht weer een seizoen verloren en staan we aan het begin van volgend jaar met een wel erg leeg trainingsveld aangezien een groot deel van deze selectie zal vertrekken. Al met al zijn de euro's die nu op de bankrekening staan volgend seizoen dus alsnog nodig, en zal de knip flink getrokken moeten worden. Nou zou dit sowieso wel moeten gebeuren, Champions League of niet, maar het verschil is dat we nu 'veilig' het geld op de bank houden en een jaar kutvoetbal spelen, terwijl we anders het uitgegeven geld met sportprestaties hadden kunnen terug verdienen en we dus niet weer een tussenjaar zouden hebben..
Precies. Je moet durven investeren. Zeker een club als Ajax en zéker als je dan zo'n beleidsplan opstelt. Als er afgelopen zomer al beter was geinvesteerd hadden we waarschijnlijk komende zomer ook een minder groot probleem gehad. Geef het een grote kans dat we Slavia 'gewoon' hadden verslagen. Maar oke, da's dan weer achteraf.
  maandag 8 oktober 2007 @ 11:06:06 #270
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53786109
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 11:01 schreef Blight het volgende:

Zoals al vaker gezegd, Ajax had moeten durven investeren, want nu is het in een negatieve spriraal gekomen.
  maandag 8 oktober 2007 @ 11:07:16 #271
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53786136
Natuurlijk is alles achteraf. Maar Ajax leert al 10 jaar niet van achteraf. De oplossingen schieten je om de oren hier, niet allemaal haalbaar natuurlijk, maar het bestuur doet gewoon helemaal niets....
Get woke, go broke!
  maandag 8 oktober 2007 @ 11:07:43 #272
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53786147
Ik zou niet dit seizoen afmaken met Groenendijk en Spijkerman, maar investeren in een goede, nieuwe trainer. Anders begin je volgend seizoen weer zonder CL, moet de trainer weer bouwenaan een selectie en heb je maar 1 transferwindow om spelers te halen die de trainer graag zou willen.
29.10 Novastar HMH
  maandag 8 oktober 2007 @ 11:08:57 #273
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53786179
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 11:07 schreef Damzkieee het volgende:
Ik zou niet dit seizoen afmaken met Groenendijk en Spijkerman, maar investeren in een goede, nieuwe trainer. Anders begin je volgend seizoen weer zonder CL, moet de trainer weer bouwenaan een selectie en heb je maar 1 transferwindow om spelers te halen die de trainer graag zou willen.
Idd, nu kan je misschien in de winterstop nog iets halen. En als je een grote naam hebt is de kans weer iets groter dat ze komen..
Get woke, go broke!
pi_53786277
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 11:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Idd, nu kan je misschien in de winterstop nog iets halen. En als je een grote naam hebt is de kans weer iets groter dat ze komen..
Wat dat betreft is Van Basten een goede zet; beter dan Jol in ieder geval.
  maandag 8 oktober 2007 @ 11:14:31 #275
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_53786314
Heeft iemand hier nog hoop dat Heitinga, Huntelaar e.d. blijven aan het einde van dit seizoen?
Ook als er een nieuwe trainer komt, dan zal er in de komende zomer behoorlijk wat geinvesteerd moeten worden.
Stam weg, jullie held Urzaiz zal wel stoppen. Huntelaar weg, Heitinga/Vermaelen?
twijfels over Davids, Maduro (evt. Emanuelsson)

Lijkt op weer een overgangsjaar dan.
Nou zullen heus niet alle spelers weg gaan, maar er zal weer een nieuw team ingewerkt moeten worden.
pi_53786325
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 11:07 schreef HeatWave het volgende:
Natuurlijk is alles achteraf. Maar Ajax leert al 10 jaar niet van achteraf. De oplossingen schieten je om de oren hier, niet allemaal haalbaar natuurlijk, maar het bestuur doet gewoon helemaal niets....
Klopt, helemaal mee eens.

Daarom, zoals Borst gisteravond zei, moeten externe mensen eens om de tafel gaan zitten en kijken waar het probleem van Ajax ligt.
pi_53786415
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 11:15 schreef Nashje het volgende:

[..]

Daarom, zoals Borst gisteravond zei, moeten externe mensen eens om de tafel gaan zitten en kijken waar het probleem van Ajax ligt.
joh want het zit echt diep bij Ajax.. vond het idd wel een goed idee van Hugo..
pi_53786460
quote:

[..]

daar ben ik het mee eens, moet maar eens serieus opgelost worden.
AFC AJAX
  maandag 8 oktober 2007 @ 11:22:20 #279
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53786474
quote:
Johan Derksen gaf aan dat John Jaakke zelf een soort van problemen-dokter is in het bedrijfsleven, precies iets wat wij nodig hebben! Het probleem moet van binnenuit worden opgelost, want op dit moment gaat Ajax er helemaal kapot aan! Ajax is alleen nog maar vanwege haar historie een topclub, een pijnlijke constatering.
  maandag 8 oktober 2007 @ 11:22:46 #280
164283 Luco
Buongiorno!
pi_53786487
quote:
The winger said: “He is keen on attacking football. He has clear ideas of what he wants. He wants us to play football and create chances. He doesn’t tell us to go out and stand our ground and hope for the best.
Nog van 4 pagina's terug... Wtf, Ajax doet niks anders dan er staan en op het beste hopen!!!
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')