abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 oktober 2007 @ 08:30:34 #161
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53783257
Zou Ajax al een alternatief hebben?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  maandag 8 oktober 2007 @ 08:36:18 #162
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_53783310
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 20:50 schreef toma het volgende:
http://www.ajaxonline.org/ net als www.afca.nl ook op zwart.
Wanneer begrijpen die koekenbakkers nou eens dat je je club moet STEUNEN als het kut gaat.
-
pi_53783334
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 08:36 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Wanneer begrijpen die koekenbakkers nou eens dat je je club moet STEUNEN als het kut gaat.
Ja, ik begrijp dit ook niet helemaal. Wat voor zin heeft dit.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 8 oktober 2007 @ 08:38:52 #164
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_53783337
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 07:49 schreef Longmen het volgende:

[..]

Rommedahl wat mij betreft ook.
Gek genoeg komt de meeste dreiging van hem, op Suarez na dan.
Alleen kan ie daarna niets meer met de bal.
-
  maandag 8 oktober 2007 @ 08:39:21 #165
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_53783346
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 08:36 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Inderdaad En ondertussen maar het bestuur de schuld geven dat er de afgelopen jaren geen enkele trainer z'n contract heeft uitgediend
  maandag 8 oktober 2007 @ 08:39:34 #166
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_53783348
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 08:38 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ja, ik begrijp dit ook niet helemaal. Wat voor zin heeft dit.
Misschien denken ze dat het indruk maakt ofzo.
Alsof de beleidsmakers hier wakker van liggen (als ze het uberhaupt al weten . )
-
pi_53783366
Ajaxonline op zwart zal indruk maken zeg..... Hoorde gister ook, dat Van Wijk wel is de nieuwe grote man kan worden... Molenaar er ook bij en het begin is er... Van Geel krijgt voordeel van de twijfel.... Blind terug als trainer en bouwen aan nieuwe gloriejaren.....
Ajax!!
  maandag 8 oktober 2007 @ 08:40:40 #168
82589 S-Two
barba macacu
pi_53783367
Ik vind Rommedahl ook nog best meevallen ja.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  maandag 8 oktober 2007 @ 08:41:39 #169
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_53783381
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 08:40 schreef Cordoba32 het volgende:
Blind terug als trainer

, , !!!
En dan Erwin Koeman als partner in crime op de bank?
-
pi_53783390
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 08:38 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Gek genoeg komt de meeste dreiging van hem, op Suarez na dan.
Alleen kan ie daarna niets meer met de bal.
Rommedahl was dan ook een breedte aankoop. In die rol vind ik hem nog wel voldoen.
Klik dan als je durft
pi_53783399
En als we nou eens geen trainer nemen? Schokeffect?
  maandag 8 oktober 2007 @ 08:46:31 #172
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_53783433
Van Geel moet inderdaad gewoon blijven. Hoewel hij afgelopen zomer heeft gefaald, kan je dat meer wijten aan de wisselwerking tussen hem en Ten Cate. Co Adriaanse (bijvoorbeeld) is een ramp qua mens, en zie ik liever nooit terug. Maar mocht het zover komen, weet je in elk geval dat de tandem Van Geel - Adriaanse goed zal functioneren.

Van Geel heeft dus blijkbaar een gebrek in de omgang met trainers die wat teveel een eigen wil hebben qua aankopen, en kan dus beter omgaan met trainers die spelers beter maken in plaats van trainers die hun elftal willen versterken met (top)aankopen.

Overigens kan Ten Cate spelers ook beter maken, maar dan voornamelijk de spelers waar hij zelf heel veel potentie in ziet. Degenen waar hij het minder in ziet zitten, ontwikkelen zich toch nauwelijks en laat hij redelijk links liggen.
  maandag 8 oktober 2007 @ 08:46:33 #173
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_53783435
Ja laten we dat doen
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  maandag 8 oktober 2007 @ 08:46:59 #174
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53783441
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 21:42 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Dat past juist totaal niet bij het Ajax van nu. 10-20 jaren geleden was hij mischien wel geschikt maar als hij nu trainer wordt gaat het compleet fout. Hij zal koste wat kost 4-3-3 gaan spelen en dat kan gewoon niet meer.
Inderdaad, dat wordt een kut-aankoopbeleid (vriendjes) en eigenwijs 4-3-3 met de punt naar achteren.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_53783459
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 08:40 schreef Cordoba32 het volgende:
Blind terug als trainer
Ik vergeef het je omdat het nog vroeg is, maar wat is dit nou voor suf antwoord . En wie de neuk is Van Wijk nou weer? Iemand van KLM? Geweldig hoor.
  maandag 8 oktober 2007 @ 08:51:02 #176
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_53783487
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 08:46 schreef M0NTANA het volgende:
Inderdaad, dat wordt een kut-aankoopbeleid (vriendjes) en eigenwijs 4-3-3 met de punt naar achteren.
Iedereen in de voetbalwereld is vriendjes met Van Basten. Ik heb mijn twijfels of Van Basten het zal maken bij Ajax, maar een ding is zeker: wanneer hij aanschuift aan de onderhandelingstafel met een bepaalde speler, zal dat iemand eerder over de streep trekken als met welke andere coach die we sinds Cruijff hebben gehad.
pi_53783505
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 08:51 schreef twi het volgende:

[..]

Iedereen in de voetbalwereld is vriendjes met Van Basten. Ik heb mijn twijfels of Van Basten het zal maken bij Ajax, maar een ding is zeker: wanneer hij aanschuift aan de onderhandelingstafel met een bepaalde speler, zal dat iemand eerder over de streep trekken als met welke andere coach die we sinds Cruijff hebben gehad.
Maakt meer indruk dan Adri Koster en Hennie Spijkerman inderdaad. Plus Marco heeft zoveel geluk aan zijn kont hangen, dat we wel kampioen moeten worden!
Klik dan als je durft
  maandag 8 oktober 2007 @ 08:53:33 #178
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_53783521
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 08:46 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Te voorbarig.
En nogmaals, is wat anders dan NL-elftal waar je je spelers een keer of 4 per jaar een paar dagen ziet.
Bij Jong-Ajax deed hij het beter dan alles wat daarna is gekomen iig.
-
  maandag 8 oktober 2007 @ 08:53:38 #179
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53783523
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 08:51 schreef twi het volgende:

[..]

Denk dat half AZ hem dan naar Ajax volgt plus nog wat oud-AZ'ers (Denny Landzaat) bijvoorbeeld.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_53783551

En... nu heeft hij niet die regels dat hij iemand uit Nederland moet gebruiken. HIj heeft volgens mij best wel voetbalinzicht (ook als trainer) dus hij snapt denk ik wel welke speler je moet gebruiken voor welke positie en hoe hij zijn rol moet invullen.
Dus nu kan je bij wijze van spreken een of andere Fransman halen die wel op de linksback positie uit de voeten kan (hebben we bij Ajax toch niet). Bij het NL's elftal is dat ook een kutpositie.
  maandag 8 oktober 2007 @ 08:55:54 #181
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53783562
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 08:53 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Te voorbarig.
En nogmaals, is wat anders dan NL-elftal waar je je spelers een keer of 4 per jaar een paar dagen ziet.
Bij Jong-Ajax deed hij het beter dan alles wat daarna is gekomen iig.
Ajax (hetzelfde geldt eigenlijk ook voor de KNVB) is de beste voetbalclub van Nederland, ook onze trainer/coach moet daarom een absolute topper zijn. Waarom iemand die ervaring heeft opgedaan bij Jong Ajax en daarna vier jaar lang niet overtuigt met Oranje? Puur op basis van zijn verleden als voetballer?
pi_53783575
GODVERDOMME
Built for Speed
  maandag 8 oktober 2007 @ 08:58:45 #183
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_53783594
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 08:55 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ajax (hetzelfde geldt eigenlijk ook voor de KNVB) is de beste voetbalclub van Nederland, ook onze trainer/coach moet daarom een absolute topper zijn. Waarom iemand die ervaring heeft opgedaan bij Jong Ajax en daarna vier jaar lang niet overtuigt met Oranje? Puur op basis van zijn verleden als voetballer?
Omdat het bij jong-Ajax prima ging?
En je kan bondscoach niet vergelijken met clubtrainer. Van Gaal faalde ook hopeloos, maar maakt dat hem een slechte clubcoach?
-
pi_53783597
Wazzup?
pi_53783631
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 08:48 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ik vergeef het je omdat het nog vroeg is, maar wat is dit nou voor suf antwoord . En wie de neuk is Van Wijk nou weer? Iemand van KLM? Geweldig hoor.

Leo van Wijk
Van Wikipedia
Ga naar: navigatie, zoeken
Leo M. van Wijk (Amsterdam, 18 oktober 1946) is een Nederlandse topman. Hij is vooral bekend geworden als voorzitter van de Raad van Bestuur van luchtvaartmaatschappij KLM.

In 1971 studeerde van Wijk af in de econometrie aan de Universiteit van Amsterdam waarna hij direct begon bij de Automation Services van de KLM. In 1979 werd hij benoemd tot Manager Cargo Handling. Daarna vervulde hij diverse vicepresident-functies op verschillende afdelingen. Op 6 augustus 1997 werd Van Wijk KLM's president-directeur en Chief Executive Officer (CEO).

Op 25 februari 2007 werd bekendgemaakt dat hij de KLM directie verlaat om als vice president plaats te nemen in het executive committee van Air France-KLM. Als zodanig is hij verantwoordelijk voor allianties, strategie en IT-zaken. Tevens wordt hij voorzitter van de luchtvaartalliantie SkyTeam.

[bewerken] Onderscheiding
In september 2005 werd hij benoemd tot Officier de la Légion d'honneur, een van de belangrijkste Franse onderscheidingen die worden uitgereikt voor buitengewone diensten die op militair of burgerlijk gebied aan Frankrijk zijn verleend. Hij ontving deze onderscheiding voor de succesvolle samenwerking tussen Air France en KLM.

Op 2 juli 2007 werd hij door koninging Beatrix benoemd tot Commandeur in de Orde van Oranje-Nassau. De bijbehorende versierselen werden hem tijdens zijn afscheidsreceptie in het KLM-hoofdkantoor in Amstelveen uitgereikt door minister Eurlings van Verkeer en Waterstaat.

[bewerken] Nevenfuncties
Van Wijk is ook lid van de volgende organisaties:

de Raad van Bestuur van Northwest Airlines
de Raad van Toezicht van Martinair
de Raad van Advies van ABN AMRO Holding
de Raad van Toezicht van AEGON N.V.
de Raad van Toezicht van Randstad Holding N.V.
de Raad van Toezicht van TUI Nederland N.V.
de Raad van Toezicht van het Nederlands Bureau voor Toerisme
de Raad van Toezicht van het Kennemer Gasthuis
voorzitter bestuur Connekt

Dat is de persoon die we aan de top nodig hebben. Iemand met een sterke persoonlijkheid en Ajaxsupporter. En Blind? Ik heb zet gekkere namen langs zien komen..... Koster als interim... we zijn 7 potjes bezig
Ajax!!
pi_53783633
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 08:55 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Denk het wel ja, maar wij hoeven geen absolute topper te hebben. Blind heeft het in mijn ogen beter gedaan dan Ten Cate. Van Basten is een Ajax man, dat willen we allemaal toch. Ik wil hem best een kans geven, omdat ik denk dat het bondscoachschap en clubtrainer heel verschillend ligt. En anders moet ie maar in het bestuur komen ofzo .
  maandag 8 oktober 2007 @ 09:02:06 #187
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_53783642
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 08:53 schreef M0NTANA het volgende:
Denk dat half AZ hem dan naar Ajax volgt plus nog wat oud-AZ'ers (Denny Landzaat) bijvoorbeeld.
Ik denk dat dat verschrikkelijk voorbarig is. Buiten het feit dat AZ de spelers niet laat vertrekken naar Ajax en Denny Landzaat ook niet zomaar bij Wigan weg zal gaan (en uberhaupt geen vaste basisspeler is bij Van Basten), weet je in elk geval dat Van Basten heel veel zal gaan werken met jeugdspelers.

Je moet niet vergeten dat Oranje een heel ongebalanceerde selectie heeft. Slechts 1 echte linksbuiten (Robben), 4 spelverdelers van Europees topniveau, waarvan er 1 linksbenige het liefste vanaf rechts speelt, een handvol spitsen en een goede keeper. Ik bedoel, je wilt je beste spelers opstellen, maar dat kan nu eenmaal niet wegens het gebrek aan rechtsbuitens.

Wat tegen Van Basten spreekt is dat hij niet de formatie gebruikt waar hij de spelers voor heeft, maar de spelers tevergeefs probeert te gebruiken in een systeem wat hij voor ogen heeft.

Met dat systeem is denk ik in principe niets fout, alleen de invulling die naar binnen trekkende vleugelspelers daaraan geven zorgt voor de slechte speelwijze.
  maandag 8 oktober 2007 @ 09:06:44 #188
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_53783706
Blind heeft het relatief niet veel minder gedaan dan Ten Cate, maar met alle respect was het seizoen onder Blind nationaal wel het grootste drama, zowel qua spel als qua resultaat. Dat je met veel kunst- en vliegwerk de Champions League weet te halen via beide playoff-systemen doet daar niet veel aan af. Tegen Brondby waren we een tijd lang ook op de afgrond. En evenzo voor Grazer AK een jaar eerder met Koeman.

Toen viel het dubbeltje goed, nu niet. Dat is de verantwoordelijkheid van Ten Cate, maar ik kan niet zeggen dat de wedstrijden tegen eerder genoemde clubs nu echt meer perspectief boden dan die tegen Kopenhagen of Slavia.
  maandag 8 oktober 2007 @ 09:07:12 #189
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_53783709
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 09:00 schreef Nashje het volgende:

[..]

Denk het wel ja, maar wij hoeven geen absolute topper te hebben. Blind heeft het in mijn ogen beter gedaan dan Ten Cate. Van Basten is een Ajax man, dat willen we allemaal toch. Ik wil hem best een kans geven, omdat ik denk dat het bondscoachschap en clubtrainer heel verschillend ligt. En anders moet ie maar in het bestuur komen ofzo .
Dus omdat Blind zich plaatste voor de CL heeft ie het beter gedaan dan Ten Cate?
Je vergeet gemakshalve even dat we met samengeknepen billen 5de werden en het voetbal zowaar nog slechter was dan onder HtC? En Blind had ook nog eens betere spelers tot zijn beschikking,
Hoe kortzichtig kan je zijn?
-
  maandag 8 oktober 2007 @ 09:09:26 #190
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_53783753
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 09:07 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dus omdat Blind zich plaatste voor de CL heeft ie het beter gedaan dan Ten Cate?
Je vergeet gemakshalve even dat we met samengeknepen billen 5de werden en het voetbal zowaar nog slechter was dan onder HtC? En Blind had ook nog eens betere spelers tot zijn beschikking,
Blind had geen Stam en Davids natuurlijk, maar die heeft er ook niet bijster veel aan gedaan om Van der Vaart en De Jong te behouden.

Maar inderdaad. Bovendien heeft Ajax de playoffs afgelopen seizoen vrij overtuigend gewonnen van de op dat moment twee beste ploegen in de playoffs, waar Blind het geluk had dat AZ zich verslikte in Groningen, waarna datzelfde hem ook bijna overkwam.
  maandag 8 oktober 2007 @ 09:10:59 #191
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_53783780
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 09:09 schreef twi het volgende:

[..]

Blind had geen Stam en Davids natuurlijk, maar die heeft er ook niet bijster veel aan gedaan om Van der Vaart en De Jong te behouden.

Maar inderdaad. Bovendien heeft Ajax de playoffs afgelopen seizoen vrij overtuigend gewonnen van de op dat moment twee beste ploegen in de playoffs, waar Blind het geluk had dat AZ zich verslikte in Groningen.
Ten Cate heeft vrij weinig gehad aan Davids dit seizoen.
Sinds de winterstop, toen Davids kwam, heeft HtC 1 wedstrijd verloren. Het debacle tegen RKC viel hem niet echt aan te rekenen.
-
  maandag 8 oktober 2007 @ 09:11:00 #192
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53783781
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 09:02 schreef twi het volgende:

[..]

Ik denk dat dat verschrikkelijk voorbarig is. Buiten het feit dat AZ de spelers niet laat vertrekken naar Ajax en Denny Landzaat ook niet zomaar bij Wigan weg zal gaan (en uberhaupt geen vaste basisspeler is bij Van Basten), weet je in elk geval dat Van Basten heel veel zal gaan werken met jeugdspelers.

Je moet niet vergeten dat Oranje een heel ongebalanceerde selectie heeft. Slechts 1 echte linksbuiten (Robben), 4 spelverdelers van Europees topniveau, waarvan er 1 linksbenige het liefste vanaf rechts speelt, een handvol spitsen en een goede keeper. Ik bedoel, je wilt je beste spelers opstellen, maar dat kan nu eenmaal niet wegens het gebrek aan rechtsbuitens.

Wat tegen Van Basten spreekt is dat hij niet de formatie gebruikt waar hij de spelers voor heeft, maar de spelers tevergeefs probeert te gebruiken in een systeem wat hij voor ogen heeft.

Met dat systeem is denk ik in principe niets fout, alleen de invulling die naar binnen trekkende vleugelspelers daaraan geven zorgt voor de slechte speelwijze.
Ach, het "ik-mag-je-gehalte" is duidelijk aanwezig en je denkt toch niet dat Marco van Basten ineens helemaal veranderd als hij clubcoach wordt? Sowieso botst Van Basten met de grote namen, denk dus dat Edgar Davids sowieso stopt als Van Basten komt. Ook zal hij inderdaad blind vasthouden aan zijn eigen visie, ook al is daar helemaal geen draagvlak voor. Ik zie het absoluut niet zitten in Van Basten als opvolger van Henk ten Cate, dan zie ik nog liever dat ze Adrie Koster een contract tot medio 2010 geven!
  maandag 8 oktober 2007 @ 09:12:25 #193
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_53783802
Blind zat het de laatste 15-20 wedstrijden wel als een norse holbewoner op de bank. Diep weggedoken in zijn jas, amper ngo betrokken bij de wedstrijd. Dat vond ik met name vervelend aan het tijdperk Blind.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_53783815
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 09:07 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Hoe kortzichtig kan je zijn?
Als je naar de resultaten kijkt heeft Blind het gewoon beter gedaan. Je wordt dan wel 5e, maar 5e is tegenwoordig play-offs en die play-offs hebben we gewonnen waardoor we alsnog de vr CL in mochten. En die werd ook nog eens gewonnen.

Blind betere spelers? Daar ben ik het toch wel mee oneens. Denk niet dat ik de enige ben.
  maandag 8 oktober 2007 @ 09:14:29 #195
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_53783832
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 09:11 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ach, het "ik-mag-je-gehalte" is duidelijk aanwezig en je denkt toch niet dat Marco van Basten ineens helemaal veranderd als hij clubcoach wordt? Sowieso botst Van Basten met de grote namen, denk dus dat Edgar Davids sowieso stopt als Van Basten komt. Ook zal hij inderdaad blind vasthouden aan zijn eigen visie, ook al is daar helemaal geen draagvlak voor. Ik zie het absoluut niet zitten in Van Basten als opvolger van Henk ten Cate, dan zie ik nog liever dat ze Adrie Koster een contract tot medio 2010 geven!
Ach, als Jol komt is Davids ook weg hoor.
Maar behalve dat, je bent veel te voorbarig. Slaat helemaal nergens op.
Je hangt um op aan z´n gedrag als bondscoach, dat staat in geen verhouding met het werken als clubcoach.
Het voordeel is dat Ajax wil dat er 4-3-3 gespeeld wordt, dus dat kunnen we Marco iig niet aanrekenen dan. .
-
  Redactie Games maandag 8 oktober 2007 @ 09:16:57 #196
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_53783862
Waarom niet gewoon eens gek doen en een buitenlandse coach halen die het eens compleet anders doet.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
  maandag 8 oktober 2007 @ 09:17:03 #197
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_53783865
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 09:13 schreef Nashje het volgende:

[..]

Als je naar de resultaten kijkt heeft Blind het gewoon beter gedaan. Je wordt dan wel 5e, maar 5e is tegenwoordig play-offs en die play-offs hebben we gewonnen waardoor we alsnog de vr CL in mochten. En die werd ook nog eens gewonnen.

Blind betere spelers? Daar ben ik het toch wel mee oneens. Denk niet dat ik de enige ben.
Van de Vaart, Babel, Sneijder, De Jong (die deed het prima toen) zijn imo wel wat beter dan wat er nu op het middenveld staat.
En ja, HtC heeft Davids nu. En MET Davids deed HtC het prima.
Overigens doet HtC het beter, als je naar resultaten kijkt, moet je even kijken hoevel punten ze hebben gehaald.
-
  Redactie Games maandag 8 oktober 2007 @ 09:18:36 #198
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_53783889
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 09:13 schreef Nashje het volgende:

[..]

Als je naar de resultaten kijkt heeft Blind het gewoon beter gedaan.
Kijk dan nog even een keer. Blind heeft het belachelijk slecht gedaan.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
  maandag 8 oktober 2007 @ 09:20:04 #199
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_53783904
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 09:18 schreef Fathom het volgende:

[..]

Kijk dan nog even een keer. Blind heeft het belachelijk slecht gedaan.
Nog slechter dan Jantje W als ik mij niet vergis. .
-
  maandag 8 oktober 2007 @ 09:21:33 #200
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_53783922
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 09:11 schreef M0NTANA het volgende:
Ach, het "ik-mag-je-gehalte" is duidelijk aanwezig en je denkt toch niet dat Marco van Basten ineens helemaal veranderd als hij clubcoach wordt?
Marco van Basten heeft niets met grote namen, houdt vast aan zijn visie ondanks dat zijn spelers er niet geschikt voor zijn en heeft op zijn tijd een raar inconsequent selectiebeleid.

Grote namen heeft 'ie weinig mee te maken bij Ajax. Davids zal misschien stoppen, maar misschien niet. Voor de rest hebben we geen grote namen bij Ajax, en zullen er binnenkort ook geen grote namen terugkomen omdat die simpelweg nog niet klaar zijn in het buitenland (Clarence zegt al niet te willen, logisch).

Vasthouden aan een visie is zo slecht niet wanneer je de mogelijkheid hebt om je selectie zelf bij elkaar te kopen. Selectiebeleid voor een nationale ploeg is compleet anders, en daar ben je afhankelijk van de vlag achter de naam van de speler. Elke visie heeft zijn eigen favoriete formatie.

Die twee dingen vallen dus in principe weg bij een clubtrainerschap i.p.v. een bondscoachschap.

Ik heb het gevoel dat het, met de juiste spelers, qua voetbalvisie wel goed zit bij Van Basten. Hij weet wat hij wil, en bij een club kan hij kopen wie hij wil. Gepaard met het feit dat de deuren voor hem overal open zullen gaan kan daar dus best veel uitgehaald worden.

De grote vraag bij Marco is of hij de juiste spelers voor de juiste positie weet te kopen (op posities waar de jeugd niet voldoet). Tot nu toe is dat de afgelopen 20 jaar nog geen enkele trainer van Ajax gelukt, dus kun je dat in principe ook redelijk wegstrepen. Lukt dat hem wel, is dat alleen maar een bonus bovenop de afgelopen trainers.
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 09:12 schreef Cheiron het volgende:
Blind zat het de laatste 15-20 wedstrijden wel als een norse holbewoner op de bank. Diep weggedoken in zijn jas, amper ngo betrokken bij de wedstrijd. Dat vond ik met name vervelend aan het tijdperk Blind.
Dat is inderdaad wat ik van Ten Cate wel mag. Hij is licht ontvlambaar, kan niet tegen z'n verlies en ondanks dat het lijkt alsof het kwijl elke seconde uit zijn mondhoek zou kunnen gaan lopen is hij in elk geval betrokken bij de wedstrijden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')