Wanneer begrijpen die koekenbakkers nou eens dat je je club moet STEUNEN als het kut gaat.quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:50 schreef toma het volgende:
http://www.ajaxonline.org/ net als www.afca.nl ook op zwart.
Ja, ik begrijp dit ook niet helemaal. Wat voor zin heeft dit.quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wanneer begrijpen die koekenbakkers nou eens dat je je club moet STEUNEN als het kut gaat.
Gek genoeg komt de meeste dreiging van hem, op Suarez na dan.quote:
Inderdaadquote:Op maandag 8 oktober 2007 08:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wanneer begrijpen die koekenbakkers nou eens dat je je club moet STEUNEN als het kut gaat.
Misschien denken ze dat het indruk maakt ofzo.quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp dit ook niet helemaal. Wat voor zin heeft dit.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:40 schreef Cordoba32 het volgende:
Blind terug als trainer
Rommedahl was dan ook een breedte aankoop. In die rol vind ik hem nog wel voldoen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gek genoeg komt de meeste dreiging van hem, op Suarez na dan.
Alleen kan ie daarna niets meer met de bal.
Inderdaad, dat wordt een kut-aankoopbeleid (vriendjes) en eigenwijs 4-3-3 met de punt naar achteren.quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:42 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Dat past juist totaal niet bij het Ajax van nu. 10-20 jaren geleden was hij mischien wel geschikt maar als hij nu trainer wordt gaat het compleet fout. Hij zal koste wat kost 4-3-3 gaan spelen en dat kan gewoon niet meer.
Ik vergeef het je omdat het nog vroeg is, maar wat is dit nou voor suf antwoordquote:Op maandag 8 oktober 2007 08:40 schreef Cordoba32 het volgende:
Blind terug als trainer
Iedereen in de voetbalwereld is vriendjes met Van Basten. Ik heb mijn twijfels of Van Basten het zal maken bij Ajax, maar een ding is zeker: wanneer hij aanschuift aan de onderhandelingstafel met een bepaalde speler, zal dat iemand eerder over de streep trekken als met welke andere coach die we sinds Cruijff hebben gehad.quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:46 schreef M0NTANA het volgende:
Inderdaad, dat wordt een kut-aankoopbeleid (vriendjes) en eigenwijs 4-3-3 met de punt naar achteren.![]()
Maakt meer indruk dan Adri Koster en Hennie Spijkerman inderdaad. Plus Marco heeft zoveel geluk aan zijn kont hangen, dat we wel kampioen moeten worden!quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:51 schreef twi het volgende:
[..]
Iedereen in de voetbalwereld is vriendjes met Van Basten. Ik heb mijn twijfels of Van Basten het zal maken bij Ajax, maar een ding is zeker: wanneer hij aanschuift aan de onderhandelingstafel met een bepaalde speler, zal dat iemand eerder over de streep trekken als met welke andere coach die we sinds Cruijff hebben gehad.
Te voorbarig.quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Inderdaad, dat wordt een kut-aankoopbeleid (vriendjes) en eigenwijs 4-3-3 met de punt naar achteren.![]()
Denk dat half AZ hem dan naar Ajax volgt plus nog wat oud-AZ'ers (Denny Landzaat) bijvoorbeeld.quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:51 schreef twi het volgende:
[..]
Iedereen in de voetbalwereld is vriendjes met Van Basten. Ik heb mijn twijfels of Van Basten het zal maken bij Ajax, maar een ding is zeker: wanneer hij aanschuift aan de onderhandelingstafel met een bepaalde speler, zal dat iemand eerder over de streep trekken als met welke andere coach die we sinds Cruijff hebben gehad.
Ajax (hetzelfde geldt eigenlijk ook voor de KNVB) is de beste voetbalclub van Nederland, ook onze trainer/coach moet daarom een absolute topper zijn. Waarom iemand die ervaring heeft opgedaan bij Jong Ajax en daarna vier jaar lang niet overtuigt met Oranje? Puur op basis van zijn verleden als voetballer?quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Te voorbarig.
En nogmaals, is wat anders dan NL-elftal waar je je spelers een keer of 4 per jaar een paar dagen ziet.
Bij Jong-Ajax deed hij het beter dan alles wat daarna is gekomen iig.
Omdat het bij jong-Ajax prima ging?quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ajax (hetzelfde geldt eigenlijk ook voor de KNVB) is de beste voetbalclub van Nederland, ook onze trainer/coach moet daarom een absolute topper zijn. Waarom iemand die ervaring heeft opgedaan bij Jong Ajax en daarna vier jaar lang niet overtuigt met Oranje? Puur op basis van zijn verleden als voetballer?
quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik vergeef het je omdat het nog vroeg is, maar wat is dit nou voor suf antwoord. En wie de neuk is Van Wijk nou weer? Iemand van KLM? Geweldig hoor.
Denk het wel ja, maar wij hoeven geen absolute topper te hebben. Blind heeft het in mijn ogen beter gedaan dan Ten Cate. Van Basten is een Ajax man, dat willen we allemaal toch. Ik wil hem best een kans geven, omdat ik denk dat het bondscoachschap en clubtrainer heel verschillend ligt. En anders moet ie maar in het bestuur komen ofzoquote:Op maandag 8 oktober 2007 08:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ajax (hetzelfde geldt eigenlijk ook voor de KNVB) is de beste voetbalclub van Nederland, ook onze trainer/coach moet daarom een absolute topper zijn. Waarom iemand die ervaring heeft opgedaan bij Jong Ajax en daarna vier jaar lang niet overtuigt met Oranje? Puur op basis van zijn verleden als voetballer?
Ik denk dat dat verschrikkelijk voorbarig is. Buiten het feit dat AZ de spelers niet laat vertrekken naar Ajax en Denny Landzaat ook niet zomaar bij Wigan weg zal gaan (en uberhaupt geen vaste basisspeler is bij Van Basten), weet je in elk geval dat Van Basten heel veel zal gaan werken met jeugdspelers.quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:53 schreef M0NTANA het volgende:
Denk dat half AZ hem dan naar Ajax volgt plus nog wat oud-AZ'ers (Denny Landzaat) bijvoorbeeld.![]()
Dus omdat Blind zich plaatste voor de CL heeft ie het beter gedaan dan Ten Cate?quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
Denk het wel ja, maar wij hoeven geen absolute topper te hebben. Blind heeft het in mijn ogen beter gedaan dan Ten Cate. Van Basten is een Ajax man, dat willen we allemaal toch. Ik wil hem best een kans geven, omdat ik denk dat het bondscoachschap en clubtrainer heel verschillend ligt. En anders moet ie maar in het bestuur komen ofzo.
Blind had geen Stam en Davids natuurlijk, maar die heeft er ook niet bijster veel aan gedaan om Van der Vaart en De Jong te behouden.quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dus omdat Blind zich plaatste voor de CL heeft ie het beter gedaan dan Ten Cate?
Je vergeet gemakshalve even dat we met samengeknepen billen 5de werden en het voetbal zowaar nog slechter was dan onder HtC? En Blind had ook nog eens betere spelers tot zijn beschikking,
Ten Cate heeft vrij weinig gehad aan Davids dit seizoen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:09 schreef twi het volgende:
[..]
Blind had geen Stam en Davids natuurlijk, maar die heeft er ook niet bijster veel aan gedaan om Van der Vaart en De Jong te behouden.
Maar inderdaad. Bovendien heeft Ajax de playoffs afgelopen seizoen vrij overtuigend gewonnen van de op dat moment twee beste ploegen in de playoffs, waar Blind het geluk had dat AZ zich verslikte in Groningen.
Ach, het "ik-mag-je-gehalte" is duidelijk aanwezig en je denkt toch niet dat Marco van Basten ineens helemaal veranderd als hij clubcoach wordt? Sowieso botst Van Basten met de grote namen, denk dus dat Edgar Davids sowieso stopt als Van Basten komt. Ook zal hij inderdaad blind vasthouden aan zijn eigen visie, ook al is daar helemaal geen draagvlak voor. Ik zie het absoluut niet zitten in Van Basten als opvolger van Henk ten Cate, dan zie ik nog liever dat ze Adrie Koster een contract tot medio 2010 geven!quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:02 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk dat dat verschrikkelijk voorbarig is. Buiten het feit dat AZ de spelers niet laat vertrekken naar Ajax en Denny Landzaat ook niet zomaar bij Wigan weg zal gaan (en uberhaupt geen vaste basisspeler is bij Van Basten), weet je in elk geval dat Van Basten heel veel zal gaan werken met jeugdspelers.
Je moet niet vergeten dat Oranje een heel ongebalanceerde selectie heeft. Slechts 1 echte linksbuiten (Robben), 4 spelverdelers van Europees topniveau, waarvan er 1 linksbenige het liefste vanaf rechts speelt, een handvol spitsen en een goede keeper. Ik bedoel, je wilt je beste spelers opstellen, maar dat kan nu eenmaal niet wegens het gebrek aan rechtsbuitens.
Wat tegen Van Basten spreekt is dat hij niet de formatie gebruikt waar hij de spelers voor heeft, maar de spelers tevergeefs probeert te gebruiken in een systeem wat hij voor ogen heeft.
Met dat systeem is denk ik in principe niets fout, alleen de invulling die naar binnen trekkende vleugelspelers daaraan geven zorgt voor de slechte speelwijze.
Als je naar de resultaten kijkt heeft Blind het gewoon beter gedaan. Je wordt dan wel 5e, maar 5e is tegenwoordig play-offs en die play-offs hebben we gewonnen waardoor we alsnog de vr CL in mochten. En die werd ook nog eens gewonnen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dus omdat Blind zich plaatste voor de CL heeft ie het beter gedaan dan Ten Cate?
Je vergeet gemakshalve even dat we met samengeknepen billen 5de werden en het voetbal zowaar nog slechter was dan onder HtC? En Blind had ook nog eens betere spelers tot zijn beschikking,
Hoe kortzichtig kan je zijn?
Ach, als Jol komt is Davids ook weg hoor.quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, het "ik-mag-je-gehalte" is duidelijk aanwezig en je denkt toch niet dat Marco van Basten ineens helemaal veranderd als hij clubcoach wordt? Sowieso botst Van Basten met de grote namen, denk dus dat Edgar Davids sowieso stopt als Van Basten komt. Ook zal hij inderdaad blind vasthouden aan zijn eigen visie, ook al is daar helemaal geen draagvlak voor. Ik zie het absoluut niet zitten in Van Basten als opvolger van Henk ten Cate, dan zie ik nog liever dat ze Adrie Koster een contract tot medio 2010 geven!
Van de Vaart, Babel, Sneijder, De Jong (die deed het prima toen) zijn imo wel wat beter dan wat er nu op het middenveld staat.quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als je naar de resultaten kijkt heeft Blind het gewoon beter gedaan. Je wordt dan wel 5e, maar 5e is tegenwoordig play-offs en die play-offs hebben we gewonnen waardoor we alsnog de vr CL in mochten. En die werd ook nog eens gewonnen.
Blind betere spelers? Daar ben ik het toch wel mee oneens. Denk niet dat ik de enige ben.
Kijk dan nog even een keer. Blind heeft het belachelijk slecht gedaan.quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als je naar de resultaten kijkt heeft Blind het gewoon beter gedaan.
Nog slechter dan Jantje W als ik mij niet vergis.quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:18 schreef Fathom het volgende:
[..]
Kijk dan nog even een keer. Blind heeft het belachelijk slecht gedaan.
Marco van Basten heeft niets met grote namen, houdt vast aan zijn visie ondanks dat zijn spelers er niet geschikt voor zijn en heeft op zijn tijd een raar inconsequent selectiebeleid.quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:11 schreef M0NTANA het volgende:
Ach, het "ik-mag-je-gehalte" is duidelijk aanwezig en je denkt toch niet dat Marco van Basten ineens helemaal veranderd als hij clubcoach wordt?
Dat is inderdaad wat ik van Ten Cate wel mag. Hij is licht ontvlambaar, kan niet tegen z'n verlies en ondanks dat het lijkt alsof het kwijl elke seconde uit zijn mondhoek zou kunnen gaan lopen is hij in elk geval betrokken bij de wedstrijden.quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:12 schreef Cheiron het volgende:
Blind zat het de laatste 15-20 wedstrijden wel als een norse holbewoner op de bank. Diep weggedoken in zijn jas, amper ngo betrokken bij de wedstrijd. Dat vond ik met name vervelend aan het tijdperk Blind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |