Vorige competitie wedstrijd ook alquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:46 schreef DutchGooner het volgende:
Walcott valt goed in.
Nu welquote:
quote:
Beetje denigrerend imo... FFC is gewoon een mooie club, niet zo volks als de rest en ze hebben een mooie tijd gemaakt de laatste 10-15jaar.quote:
Nou het was niet mijn intentie om Fulham zo te verbeelden. My badquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:46 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Beetje denigrerend imo... FFC is gewoon een mooie club, niet zo volks als de rest en ze hebben een mooie tijd gemaakt de laatste 10-15jaar.
Ook al ben ik het met je eens qua verdedigende kwaliteiten van Zat.
Je bedoeld eik dat Man Utd nog meer punten moet gaan laten liggen?quote:Op zondag 21 oktober 2007 06:36 schreef Dos37 het volgende:
Beste uitslagen weer van het weekend. Alleen wordt het eens tijd dat Arsenal punten gaat laten liggen.
Ah, ze winnen een keer met meer dan 1 doelpunt verschil en het is gelijk hosannaquote:
Daar geloof ik wel in maar geloof niet dat Arsenal kampioen gaat worden al staat er een beter team dan vorig seizoen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 10:35 schreef One_conundrum het volgende:
Ach, als de titelstrijd na de winter pas wordt beslist is ook wel es leuk
al 2x op rijquote:Op zondag 21 oktober 2007 10:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ah, ze winnen een keer met meer dan 1 doelpunt verschil en het is gelijk hosanna
Sorryquote:
Die reactie van Ferdinand ook na afloop.quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:05 schreef DutchGooner het volgende:
Hoeveel heeft Man Utd betaald aan de verdediging van Villa?![]()
En die smerige Jamie Redknapp durft ook nog na de wedstrijd te beweren dat de scheids het bij alle beslissingen bij het rechte eind had.quote:Op zondag 21 oktober 2007 11:48 schreef zjroentje het volgende:
Lijkt me toch dat die scheids bij Everton - LFC een paar weken niet mag fluiten. Wat een joker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |