Ja. Dat heb je wel he, als ze er werkt.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:11 schreef mordradead het volgende:
Was dat leuke Indische meisje er weer?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:21 schreef Paladijn het volgende:dus dat was de reden dat het licht uitviel @ Romein gisteravond. Hier dit keer geen last van gehad, mijn klokken lopen nog goed
Wanneer viel ;t licht uit? :\quote:Op woensdag 5 december 2007 22:43 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Mits we nog kaartjes weten te spawnen ga ik met een groep van vijf
Hmmm.. Nee.quote:
22 dec naar de gloppe man !quote:Op donderdag 6 december 2007 13:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb gelijk! Fakkelteit was gewoon DE shit! En 22 dec ga ik naar Oosterpoort voor een good old opgezwolle optreden
Ja, maar ik heb niet de behoefte om ze te zien.quote:
22 dec OPGEZWOLLEquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:44 schreef DevilsWhore het volgende:
22 dec naar de gloppe man
Iets na 7en denk ik, eerst nog ff zitten snacken in Brongers en daarna richting Romein... waar we niet door mochten lopen van de stempelboer en moesten wachten tot de mensen voor ons hun kaartje gekocht hadden (lekker handig als wij al kaartjes hebben...), kort daarna *poof* en wat mensjes in paniek, was wel geinigquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:44 schreef DevilsWhore het volgende:
Wanneer viel ;t licht uit? :\
&Heb je me gespot?![]()
Hmm, niet gezien volgens mij.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:02 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Iets na 7en denk ik, eerst nog ff zitten snacken in Brongers en daarna richting Romein... waar we niet door mochten lopen van de stempelboer en moesten wachten tot de mensen voor ons hun kaartje gekocht hadden (lekker handig als wij al kaartjes hebben...), kort daarna *poof* en wat mensjes in paniek, was wel geinig
Heb je volgens mij niet gezien, maar eerlijk gezegd ook niet echt rond zitten kijken naar jeIk was zelf redelijk herkenbaar aan mijn rode ferrari polo tussen alle zwarte shirts, had na't werk niet echt tijd om thuis een ander/zwart shirt aan te doen
Die Zweedse 80s glamrock band zonder bijbehorende outfits was wel wazig trouwens, de Chinezen goed te doen (vooral het vrouwtje) en Ensiferum natuurlijk
wat pics van mijn crappy telefooncamera:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er liepen trouwens aardig wat lui met dure camera's rond
Stond je bij Dark Eclypse ook achter de bar ? ;pquote:Op woensdag 19 december 2007 11:02 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Vrijdag en zaterdag is er trouwens het festival van Drift en Geest in Wolwêze nabij het centrum op het Noordvliet. Hoe drukker het wordt, het gezelliger het wordt. En ik sta achter de bar.. Dus jullie worden op jullie wenken bediend.
Schop Durk eerst eens ff dat hij de webserver moet fixen, dode linkjes hebben we niet zoveel aanquote:Op woensdag 19 december 2007 11:02 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Vrijdag en zaterdag is er trouwens het festival van Drift en Geest in Wolwêze nabij het centrum op het Noordvliet. Hoe drukker het wordt, het gezelliger het wordt. En ik sta achter de bar.. Dus jullie worden op jullie wenken bediend.
Eventjes, maar ik deed voornamenlijk de garderobe die avond.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Stond je bij Dark Eclypse ook achter de bar ? ;p
Durk gaat daar niet over, ik ga daar over tegenwoordig.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Schop Durk eerst eens ff dat hij de webserver moet fixen, dode linkjes hebben we niet zoveel aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |