quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Het gaat dus om 90 minuten (+additional time) ? Dus gewoon met gelijkspelen een geen verlenging?
quote:
Hamsko.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie is Lijpo op Hamachi?
Geen kaarten?quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:40 schreef Lijpo het volgende:
Bayern Munchen - Inter 0-0 . Inderdaad ik ben hamsko op hamachi.
Nope haha was een faire matchquote:
Jep, GG.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:56 schreef RayMania het volgende:
Real Madrid - AC Milan 0-0.
Kampioen worden wordt al lastig.
Doelsaldo werken hequote:
Klote lagquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:14 schreef Devrim_ het volgende:
Yeah!
Eerst potje gewonnen
[ afbeelding ]
Devrim is ook de enige waar ik last heb van lag. Gelukkig is het steeds hetzelfde zeg maar waardoor je erop kunt anticiperen.quote:
Zal er even over nadenkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:18 schreef Floeperdepoeppp het volgende:
Is het geen idee om de nr's 4 en 5 van divisie #1 en de nr's 2 en 3 van divisie #2 play-offs te laten spelen?![]()
Zorgt voor wat meer spanning en meer roulatie tussen teams in de verschillende divisies
nr.4 tegen nr. 3 en nr. 5 tegen nr.2
eventueel gewoon allemaal in een minipoule gooien
Ok topquote:
En ook Inter- Bayern is 0-0 geeindigd en geen kaarten niks. Saaai...quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:40 schreef Lijpo het volgende:
Bayern Munchen - Inter 0-0 . Inderdaad ik ben hamsko op hamachi.
Idd... saaiquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:35 schreef Lijpo het volgende:
[..]
En ook Inter- Bayern is 0-0 geeindigd en geen kaarten niks. Saaai...
Ik vind het ook extreem iritant dat het scoren zo lastig is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:11 schreef Sethje het volgende:
inter - barca 0-0 , pff het word wel redelijk irritant dat er zo moeizaam gescoord word. Probeer telkens verschillende dingen, lobje, hard, plaatsen, korte tikjes op d maar het mag niet baten.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Alleen voor de wedstrijden tegen JD moeten we tot Maart wachten.
Geen idee wat het minimum is, maar ik zit er wel onder denk ikquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:30 schreef Floeperdepoeppp het volgende:
Tja, wat is een lage upload ?
Zo veel zal fifa toch niet innemen, misschien een idee om de ander te laten hosten ?
Heb ik ook steeds tegen Devrim, behoorlijk irritant maja je doet er niets aan.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:39 schreef Kw4Kje het volgende:
Ik ook niet.
Tegen Devrim had ik laatst wil dikke lagstoten, bleef gewoon steeds 2 sec hangen en dan was je de bal alweer kwijt.![]()
Jep, misschien een proces dat opeens al z'n memory/cpu/bandwidth inneemt voor 1 seconde zodat je ingame ff 'stil staat'.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:51 schreef Kw4Kje het volgende:
Als iedereen lagt tegen Devrim, dan ligt het waarschijnlijk aan hem en kan hij er wel wat aan doen.
Jammer JD, maar wel goed dat je het even zegtquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:33 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Mijn internetabbo heeft een vrij lage upload.
Ik denk dat ik daardoor niet schokvrij kan spelen
Heb een contract tot eind maart bij de huidige aanbieder en dan gaat deze er uit en neem ik iets fatsoenlijks.
Tot die tijd denk ik dat het leuker is dat ik niet meedoe.
Het is niet leuk voor anderen om met een schokkerige verbinding te spelen, die soms ook uitvalt bij FIFA
Sorry, Ray.
Ik vind het prima, alleen zou ik dan wel willen dat je Liverpool neemt, als je het niet erg vindt. Anders moet ik namelijk een stuk of 15 pagina's aanpassen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:49 schreef klapband1987 het volgende:
Als het moet kan ik de plek van JD wel overnemen. Mijn naam bij Hamachi is klapband.
Zeker de eerste 1,5 week heb ik genoeg tijd om de wedstrijden te kunnen spelen. Maar daarna ook wel.
Ik heb er ook al heel wat wedstrijden opzitten in de fokserver van Devrim.
Zeg maar wat jullie ervan vinden en of het geen competitievervalsing is.![]()
Anders hosten de tegenstanders toch gewoon? Is geen probleem, in thuis of uit spelen zit geen verschil , boeit mij vrij weinig wie hostquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:54 schreef Floeperdepoeppp het volgende:
[..]
Jep, misschien een proces dat opeens al z'n memory/cpu/bandwidth inneemt voor 1 seconde zodat je ingame ff 'stil staat'.
Beetje irritant is het wel, gelukkig zit ik niet in zijn divisie![]()
![]()
Heb je nog een screentje?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:33 schreef Sethje het volgende:
6-1 verloren tegen BS, beste speler tot nu toe. Probeert goed op te bouwen en te scoren vanuit combinatiespel,als een van de weinigen, leuk om tegen te spelen. Het was wel een beetje geflateerd hehe, 3 reboundgoals, maar gg,
Geloof je hem anders niet?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Heb je nog een screentje?.
Ik de enige die gelijk heb gespeeld tegen BS.
Kan toch gewoon voor de lol?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:43 schreef Kw4Kje het volgende:
Maar het maakt dus niet uit of je al tegen iemand uit de andere divisie speelt dan?
Was idd gewoon een potje voor de lol.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:43 schreef Kw4Kje het volgende:
Maar het maakt dus niet uit of je al tegen iemand uit de andere divisie speelt dan?
Dacht dat het voor de League was, daarom die vraag om screenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Geloof je hem anders niet?![]()
.
Ah kijk, ben niet de enige, vandaar ook mijn vraag.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:18 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dacht dat het voor de League was, daarom die vraag om screen.
Heb je deze al verwerkt ray, die was namelijk wel voor de league.quote:Volgende keer niet gelijk afsluiten, ook al ben je beetje opgekokt sethje.Nu kon ik geen screenie maken.
Maargoed, 0 - 3 gewonne. Doelpuntenmakers: 1x Eduardo, 2x van Persie![]()
Nee, nog niet. Evenals Inter - Barça.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:21 schreef Kw4Kje het volgende:
]
Heb je deze al verwerkt ray, die was namelijk wel voor de league.![]()
Liverpool is geen probleem want ze hebben best wel een goed team en het scheelt jou ook weer veel werk.quote:Ik vind het prima, alleen zou ik dan wel willen dat je Liverpool neemt, als je het niet erg vindt. Anders moet ik namelijk een stuk of 15 pagina's aanpassen
Ik ga nu even de site en OP updaten. Je mag gerust spelenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:46 schreef klapband1987 het volgende:
[..]
Liverpool is geen probleem want ze hebben best wel een goed team en het scheelt jou ook weer veel werk.![]()
Je hebt evengoed al genoeg werk om alle scores en de site bij te houden.
Kan ik trouwens nu al meteen beginnen met wedstrijden spelen voor de competitie of moet ik wachten tot de site en de openingspost bijgewerkt is?
Hehe ja ik wil gewoon veel spelen, misschien ook meer een paar keer een friendly danquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:58 schreef RayMania het volgende:
En klaar, fouten hoor ik graag.
Vanavond wil ik ook wel een potje trouwens. DIvisie 1 gaat hard, Seth vooral.
Jepquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat trouwens de doen bij een verbroken verbinding. Ik heb namelijk last van een bug soms als ik scoor met Del Piero gaat de verbinding weg. met de melding voor beide spelers "Connection with other player lost" ofzo.
BS en Seth kunnen dit iig bevestigen.
Heeft FIFA wel vaker last van gehad helaas.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:04 schreef Sethje het volgende:
[..]
Jeperg apart. Nooit problemen gehad met de verbinding met TR, en hij scoort met Del Piero en ineens schiet fifa eruit
Verbinding verloren.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat trouwens de doen bij een verbroken verbinding. Ik heb namelijk last van een bug soms als ik scoor met Del Piero gaat de verbinding weg. met de melding voor beide spelers "Connection with other player lost" ofzo.
Jup, heb je toevallig Windows Vista + een nVidia videokaart ?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:55 schreef Jeroen_S. het volgende:
hey hebben jullie er trouwens ook last van dat bijvoorbeeld in teammanagement, bij de opstelling bijvoorbeeld, dat het werken met de muis zo langzaam gaat, voordat er eenmaal een speler is geselecteerd bijvoorbeeld? dat het werken met de muis niet echt soepel verloopt
Ik welquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:46 schreef Floeperdepoeppp het volgende:
[..]
Jup, heb je toevallig Windows Vista + een nVidia videokaart ?
Zie spelregels, en post van Seth.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee dat ging wat moeilijkquote:
Koop een gamepad, heb je er geen last vanquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee dat ging wat moeilijkIk raakte een beetje gefrustreerd over het kansen en score verloop. En ramde op mijn toetsenbord. waaronder op het knopje return to desktop. Ik wilde de score wel invullen. Maar hij wilde die 20 minuten nog afspelen en dat deden we dus. Dus nee geen screenie
- van mij scoorde 2 x del piero.
En nu liep ie zeker niet vast hequote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:17 schreef TerroRobbie het volgende:
- van mij scoorde 2 x del piero.
hey ja ik heb het allebei, wat kan ik eraan doen? vreselijk irritant dit.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:46 schreef Floeperdepoeppp het volgende:
[..]
Jup, heb je toevallig Windows Vista + een nVidia videokaart ?
Volgensmij is er geen fixquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:29 schreef Jeroen_S. het volgende:
[..]
hey ja ik heb het allebei, wat kan ik eraan doen? vreselijk irritant dit.![]()
Heb het nu een beetje druk met school, Volgende week vakantie en dan kan ik weer volop gamen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Het is rustig te laatste tijd, hier en op hamachi.
Ja vind dat ook echt irritant, zijn altijd dezelfde die veel willen spelen en anderen haken echt snel afquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Het is rustig te laatste tijd, hier en op hamachi.
Helaas zit nu alles vol, jouw plek was al overgenomen door Klapbandquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:24 schreef -J-D- het volgende:
Ik heb een nieuwe pc met veel nieuwe foefjes en snufjes. Heb net online gespeeld en het gaat een stuk soepeler dan voorheen. Is mijn plekje nog vrij de league of is het al weer vergeven?
Ray?
Met een beetje goede wil kun je zo'n toernooitje in 1 a 2 weken afmaken. Op deze manier duurt het 2 maanden.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:04 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja vind dat ook echt irritant, zijn altijd dezelfde die veel willen spelen en anderen haken echt snel af
ja aan mij ligt het nietquote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Met een beetje goede wil kun je zo'n toernooitje in 1 a 2 weken afmaken. Op deze manier duurt het 2 maanden.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Helaas zit nu alles vol, jouw plek was al overgenomen door Klapband.
Ik was eigenlijk van plan om bij meerdere mensen die mee willen doen gewoon een derde divisie erbij te maken. Dan kan divisie twee ook degraderenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:07 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Misschien idee om een nieuwe divisie aan te maken?
Die word dan Hamachi FOK! FIFA 08 #2 only oid.
Als er een nieuw seizoen begint en er zijn minimaal vijf nieuwe mensen die mee willen spelen, dan wil ik wel een derde divisie erbij maken. Met clubs die nog niet gekozen zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:55 schreef Luistervink het volgende:
Hallo Jongens, Maar Vooral Raymania.
Ik wil graag met de volgende editie mee doen.. Dat kan toch wel ofnie? Ik doe het lieft zo snel mogelijk mee. Maar dat begrijp. Als er weer een nieuwe seizoen wordt geopend kan iedereen dan weer een nieuw team kiezen?
Ciao, Stuur even wat back
Er kennen geen 18 man op 1 Hamachi toch?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:10 schreef RayMania het volgende:
Als er een nieuw seizoen begint en er zijn minimaal vijf nieuwe mensen die mee willen spelen, dan wil ik wel een derde divisie erbij maken. Met clubs die nog niet gekozen zijn. Gewoon dit topic in de gaten houden
.
Er is niemandquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:11 schreef RayMania het volgende:
Vanavond wil ik echt weer eens voor de league trouwens, dus divisie twee, kom online op Hamachi!.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Volgende competitie iedereen een ander team kiezen zou het leukste zijn.
Of een toernooitje met landenteams... Al zijn daar misschien niet genoeg gelijkwaardige teams.
Kwam internet niet meer op nadat ik van PC wisseldequote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Er is niemand. Incl GayMania!
Nu heb ik hem maar ingemaakt voor je...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:53 schreef RayMania het volgende:
Kwam internet niet meer op nadat ik van PC wisselde.
Tsss, dan had ik beter mee kunnen doenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:19 schreef klapband1987 het volgende:
Tweede keer verloren.![]()
Ik ga voor de laatste plaats.![]()
Begint als alles gespeeld is van seizoen 1. Dan is de indeling van divisie 1 en 2 andersquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:11 schreef -J-D- het volgende:
Ray, zet je me op de lijst voor de volgende league?
Of begint die nu al?
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Er kennen geen 18 man op 1 Hamachi toch?
Beetje lastig dan...
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Moet je persee op hetzelfde netwerk zitten om te kunnen connecten met Hamachi?
Een hele vieze goal jaquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:50 schreef RayMania het volgende:
Poeh, erg blij met deze zege. Ik zeg maar niets over de 1-2.
[ afbeelding ]
ik speel wel via ps3, maar gaat dat wel dan omdat juliie via de pc spelen ?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Begint als alles gespeeld is van seizoen 1. Dan is de indeling van divisie 1 en 2 anders.
En de nieuwelingen komen dan in divisie 3:GereedschapLeger Luistervink the_legend_killer -J-D-
Nope, je kan niet met een ps3 via een netwerk tegen pc spelers spelen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik speel wel via ps3, maar gaat dat wel dan omdat juliie via de pc spelen ?
ik moet dan even kijken hoe het zit met het download gedeelte.
Jammer dan kan ik helaas niet meedoen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:25 schreef GereedschapLeger het volgende:
[..]
Nope, je kan niet met een ps3 via een netwerk tegen pc spelers spelen.
Heeft Vaduz nog geen wedstrijd gespeeld? Anders lijkt me dat niet helemaal kloppen?quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:14 schreef RayMania het volgende:
Jammer Vaduz, maar wel begrijpelijk. Misschien kun je ooit weer meedoen als je zin krijgt
.
JD, zou jij de plaats van Vaduz willen innemen dan?
Nee, ik ook niet meerquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar die laatste heb ik hier nooit meer gezien.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:27 schreef Sethje het volgende:
85e minuut 1-0..what's the difference in die 5 fifa min gebeurt echt niks boeiends meer :bye:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |