Zeg dat wel ja.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:46 schreef Luftwaffles het volgende:
Wat een wereld van verschil, Engeland met of zonder Wilkinson.
Is niet chauvinistisch, ze houden gewoon van hun land!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Toch weer Wilkinson die het doet hoor
Schitterend chauvinistisch commentaar van die Fransen trouwens
Dat zeg ik, chauvinistischquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:47 schreef its_me_ het volgende:
[..]
Is niet chauvinistisch, ze houden gewoon van hun land!
Daar is op zich niks mis mee.quote:
De BBC zegt ook al: Wilkinson puts England into final.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:49 schreef SCH het volgende:
Frankrijk had het wel verdiend, was als team echt beter.
Ja, dat vind ik ook jammer en het levert niet het mooiste rugby op. Die schoten zijn leuk maar ik ben er toch niet zo weg van als dat de overhand heeft.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:53 schreef Leatherface het volgende:
[..]
De BBC zegt ook al: Wilkinson puts England into final.
Die man is echt 24 karaats goud waard voor dat team.
Maar te veel op 1 man leunen, daar schuilt natuurlijk ook veel gevaar in.
True, true. Maar Wilko is toch wel de man die hét verschil kan maken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:51 schreef phluphy het volgende:
Wilkinson scoorde dan wel de punten, maar hield echt niet in zijn eentje die Fransozen tegen!
Er is goed gewerkt in de verdediging.
Als Engeland die laatste 2 scores niet gehad had, had Frankrijk gewonnen op alleen maar kicks.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook jammer en het levert niet het mooiste rugby op. Die schoten zijn leuk maar ik ben er toch niet zo weg van als dat de overhand heeft.
Zeker, ik had dan ook gehoopt dat Frankrijk aan het eind nog terecht een try maakte. Dat was wel verdiend geweest. Die try aan het begin was dodelijk.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:58 schreef phluphy het volgende:
[..]
Als Engeland die laatste 2 scores niet gehad had, had Frankrijk gewonnen op alleen maar kicks.
Dat vind ik helemaal waardeloos, als het team dat wel een try scoorde, verliest van alleen maar 3punters.![]()
Wat is een home nationquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:14 schreef knnth het volgende:
Ik weet niet of er ook jongensboeken zijn over rugby, maar het toernooi van Engeland begint er verdacht veel op te lijken. Erg gaaf. Toch mooi weer een home nation in de finale
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:42 schreef Leatherface het volgende:
Engeland in de finale, wie had dit zelfs aan het begin van dit toernooi nog gedacht.
Engeland, Schotland, Wales en Ierland.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:15 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Wat is een home nation
Engeland en de andere Commonwealth-landen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |