Helemaal mee eens, Daley Blind en Wamberto zitten er ook nog en gisteren nog een type Davids gezien daar.quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:38 schreef Triptamine het volgende:
Ik vind ook dat Henk of de nieuwe trainer de jeugd veel meer de kans moet geven. Er zit veel talent op de bank. Gelukkig maken Schilder, Vertonghen en De Jong nu stapsgewijs hun debuut. Ajax moet weer de ploeg van de geweldige jeugd worden.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, Daley Blind en Wamberto zitten er ook nog en gisteren nog een type Davids gezien daar.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:39 schreef Nashje het volgende:
Mooi goaltje van De Jong?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Davids was inderdaad echt de weg kwijt, Hofland, Gio, Makaay of de Cler 1 van hun zou wel vergelijkbaar zijn...
Slijngaard?quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Zou kunnen ja, wel eentje met zo´n bos haar die een lekkere hoge bal in de benen heeft!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:39 schreef Nashje het volgende:
Mooi goaltje van De Jong?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, Daley Blind en Wamberto zitten er ook nog en gisteren nog een type Davids gezien daar.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:42 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wel een geluk dat al die 4 spelers niet echt heel blessuregevoelig zijn.
Wanneer is Davids terug eigenlijk?
quote:
In dit geval klaarblijkelijk niet nu het basisteam zo belachelijk draait, imho mag er wel een tweetal leuke middenvelders doorstromen.quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:44 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Juist die jeugd laat het keer op keer afweten, jullie moeten net als ons dit jaar en PSV gewoon eens een keertje oudere ervaren spelers halen en die aanvullen met jeugd, ipv andersom.
hij roeit de verkeerde kant op. Dat is t probleem.quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:45 schreef patrickt37 het volgende:
Ik snap niet dat iedereen maar loopt te roepen hoe kut het wel niet is met Ajax, en het bestuur en HtC krijgen de schuld.
Ik denk dat je HtC niet alles mag aanrekenen. Eerst worden 2 goede spelers verkocht(Sneijder en Babel), daarna komt 1/3 van de selectie in de ziekenboeg.
Dus HtC is gewoon aan het roeien met de riemen die hij heeft.
Dat hebben ze gedaan met Davids en Stam...quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:44 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Juist die jeugd laat het keer op keer afweten, jullie moeten net als ons dit jaar en PSV gewoon eens een keertje oudere ervaren spelers halen en die aanvullen met jeugd, ipv andersom.
Dat weet iedereen, maar henk kocht wel een Collin (verantwoordelijk voor de 2-0 Slavia praag!) en gaf hem een basisplaats!quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:45 schreef patrickt37 het volgende:
Ik snap niet dat iedereen maar loopt te roepen hoe kut het wel niet is met Ajax, en het bestuur en HtC krijgen de schuld.
Ik denk dat je HtC niet alles mag aanrekenen. Eerst worden 2 goede spelers verkocht(Sneijder en Babel), daarna komt 1/3 van de selectie in de ziekenboeg.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:45 schreef patrickt37 het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:44 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:44 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:45 schreef patrickt37 het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat hebben ze gedaan met Davids en Stam...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |