quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:10 schreef toma het volgende:
[..]
net ofdat geld nog iets zegt met die kut van Geel die zn hand op de knip houdt.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Niet vol met bepalende spelers als Vermaelen, Davids, Leonardo etc. Dat is toch van een iets ander kaliber en een ander belang dan met alle respect vergeleken met Slory...
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:13 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Daar heb je een goed punt, er wordt toch wat goed fout gedaan bij Ajax, hoe kan het dat er zoveel blessures zijn?!?
En dat is elk seizoen wel het geval.
[..]
Niet vol met bepalende spelers als Vermaelen, Davids, Leonardo etc. Dat is toch van een iets ander kaliber en een ander belang dan met alle respect vergeleken met Slory...
[..]
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:13 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]Gefrustreerd Dennis?
Als je zo redeneert dan mogen 50 % van de Ajacieden in dit topic hun mond wel houden
Leonardo heeft de klasse om bepalend te worden. De vervangers zijn ook geblesseerd dat is het probleemquote:Op zondag 7 oktober 2007 15:15 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Leonardo bepalend?![]()
Vlaar, Greene en Slory zijn normaal gesproken ook gewoon basisspelers hoor![]()
Alleen Davids wordt denk ik echt gemist, voor de rest vind ik dat jullie best aardige vervangers hebben voor de weggevallen spelers.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:11 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Maar ze zijn te bang om ook maar een beetje geld uit tegeven voor een goeie aankoop
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:15 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Het helpt ook niet mee dat Ajax vaak spelers van glas koopt. Mitea, Leonardo, Manu, Luque ect
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ajax zou moeten spugen op geld, welke waarde heeft geld voor een slechtvoetballende ploeg? Nu heb je een prachtige zak met geld met een waardeloos team, Dank je wel bestuur!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Leonardo heeft de klasse om bepalend te worden. De vervangers zijn ook geblesseerd dat is het probleem
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:17 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Daarom betaalden ze 9 miljoen voor een speler uit Zweden die 19 was![]()
En ook gelijk 2 miljoen voor een onbekende Braziliaan en 5 miljoen voor een speler uit Belgie.
Allemaal in 1 seizoen![]()
quote:EREDIVISIE
ROTTERDAM (ANP) - Trainer Henk ten Cate wilde zondag na het
gelijkspel tegen Sparta (2-2) niet zeggen of hij voor het laatst
bij Ajax op de bank had gezeten. ,,Dat is ook niet aan mij'', aldus
de oefenmeester. ,,Volgens mij is het nu een zaak tussen Ajax en
Chelsea.''
De club uit Londen wil Ten Cate graag voor de komende drie
seizoenen als veldtrainer vastleggen. Chelsea heeft echter met Ajax
nog geen overeenstemming over een afkoopsom bereikt. ,,Als dat wel
gebeurt, dan bestaat de kans dat ik wegga'', verklaarde de
oefenmeester van Ajax.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:17 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Mitea en Manu hebben in al die jaren dat ze als talenten gezien worden ook echt veel laten zien....lekker dumpen die hap
Luque, Maduro, Vermaelen, Leonardo, Davids, Bakircioglu, Mitea, Manucharyan en ik vergeet er volgens mij nog wat, lees die namen en bedenk hoeveel spelers dat zijn en wat een verschil dat ZOU kunnen maken, wie dat niet ziet is gewoon een oerdomme basher.quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:18 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Dat heeft Slory ook. Komt erop neer dat jullie het gewoon beter op moeten vangen, punt.
Dus het is nu wel zeker dat ie gaat... Voor zover dat nog niet helemaal zker was.quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij vandaag nog weg is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |