quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:10 schreef toma het volgende:
[..]
net ofdat geld nog iets zegt met die kut van Geel die zn hand op de knip houdt.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Niet vol met bepalende spelers als Vermaelen, Davids, Leonardo etc. Dat is toch van een iets ander kaliber en een ander belang dan met alle respect vergeleken met Slory...
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:13 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Daar heb je een goed punt, er wordt toch wat goed fout gedaan bij Ajax, hoe kan het dat er zoveel blessures zijn?!?
En dat is elk seizoen wel het geval.
[..]
Niet vol met bepalende spelers als Vermaelen, Davids, Leonardo etc. Dat is toch van een iets ander kaliber en een ander belang dan met alle respect vergeleken met Slory...
[..]
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:13 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]Gefrustreerd Dennis?
Als je zo redeneert dan mogen 50 % van de Ajacieden in dit topic hun mond wel houden
Leonardo heeft de klasse om bepalend te worden. De vervangers zijn ook geblesseerd dat is het probleemquote:Op zondag 7 oktober 2007 15:15 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Leonardo bepalend?![]()
Vlaar, Greene en Slory zijn normaal gesproken ook gewoon basisspelers hoor![]()
Alleen Davids wordt denk ik echt gemist, voor de rest vind ik dat jullie best aardige vervangers hebben voor de weggevallen spelers.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:11 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Maar ze zijn te bang om ook maar een beetje geld uit tegeven voor een goeie aankoop
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:15 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Het helpt ook niet mee dat Ajax vaak spelers van glas koopt. Mitea, Leonardo, Manu, Luque ect
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ajax zou moeten spugen op geld, welke waarde heeft geld voor een slechtvoetballende ploeg? Nu heb je een prachtige zak met geld met een waardeloos team, Dank je wel bestuur!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Leonardo heeft de klasse om bepalend te worden. De vervangers zijn ook geblesseerd dat is het probleem
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:17 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Daarom betaalden ze 9 miljoen voor een speler uit Zweden die 19 was![]()
En ook gelijk 2 miljoen voor een onbekende Braziliaan en 5 miljoen voor een speler uit Belgie.
Allemaal in 1 seizoen![]()
quote:EREDIVISIE
ROTTERDAM (ANP) - Trainer Henk ten Cate wilde zondag na het
gelijkspel tegen Sparta (2-2) niet zeggen of hij voor het laatst
bij Ajax op de bank had gezeten. ,,Dat is ook niet aan mij'', aldus
de oefenmeester. ,,Volgens mij is het nu een zaak tussen Ajax en
Chelsea.''
De club uit Londen wil Ten Cate graag voor de komende drie
seizoenen als veldtrainer vastleggen. Chelsea heeft echter met Ajax
nog geen overeenstemming over een afkoopsom bereikt. ,,Als dat wel
gebeurt, dan bestaat de kans dat ik wegga'', verklaarde de
oefenmeester van Ajax.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:17 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Mitea en Manu hebben in al die jaren dat ze als talenten gezien worden ook echt veel laten zien....lekker dumpen die hap
Luque, Maduro, Vermaelen, Leonardo, Davids, Bakircioglu, Mitea, Manucharyan en ik vergeet er volgens mij nog wat, lees die namen en bedenk hoeveel spelers dat zijn en wat een verschil dat ZOU kunnen maken, wie dat niet ziet is gewoon een oerdomme basher.quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:18 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Dat heeft Slory ook. Komt erop neer dat jullie het gewoon beter op moeten vangen, punt.
Dus het is nu wel zeker dat ie gaat... Voor zover dat nog niet helemaal zker was.quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij vandaag nog weg is.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:22 schreef Triptamine het volgende:
Maar wat mogen we in onze handen klappen dat Huntelaar totaal niet blesure-gevoelig is.
Klaas-Jan![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Luque, Maduro, Vermaelen, Leonardo, Davids, Bakircioglu, Mitea, Manucharyan en ik vergeet er volgens mij nog wat, lees die namen en bedenk hoeveel spelers dat zijn en wat een verschil dat ZOU kunnen maken, wie dat niet ziet is gewoon een oerdomme basher.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:24 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Inderdaad!
En wat nam ie die bal weer op zijn pantoffel! Geweldig!!!!
![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:26 schreef toma het volgende:
Henk op de radio.
excuses:
kansen laten liggen in de eerste helft.
suarez lat
1 op 1 situaties gemist
slecht verdedigen bij tegengoals
vermoeidheid van donderdag
we hadden geen geluk.
over Chelsea: De clubs onderhandelen. Als Ajax akkoord gaat is Henk weg.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:26 schreef toma het volgende:
vermoeidheid van donderdag
Dan zijn we het erover eens.quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:28 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Van dat lijstje heb je een punt met Davids, Vermaelen en Bakircioglu.
Mitea, Man-etc. en Leonardo zijn al zo lang/vaak geblesseerd dat je dat op moet vangen. Dat weet je gewoon. Luque en en Maduro is gewoon wat pech maar wij kunnen ook nog steeds niet beschikken over Lee bijvoorbeeld, en Slory, en Vlaar, en Vincken. En Greene is nu net terug maar kan ook nog geen 90 min. spelen.
Jullie hebben zeker wel veel blessures hoor, maar als wij een volledig fitte selectie hadden gehad, had het ook gescheeld. Ik denk dat het vooral Davids is die jullie missen, en daar hebben wij idd geen last van. Dan heb je het over een Hofland, Bronckhorst of Makaay.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dan zijn we het erover eens.
Overigens is het wel een pover excuus van een trainer om over geblesseerden te beginnen, zoiets calculeer je toch in en gezien de hoeveelheid blessure´s overal ter wereld is dat niet anders bij de concurentie.
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:28 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Maar ere wie ere toekomt, de voorzet van Suarez was ook heerlijk![]()
Sparta heeft altijd 15% extra energie die ze inzetten als het nodig is, stukje strijdkracht en vechtmentaliteit!quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:31 schreef Os__ het volgende:
Mooi doelpunt van Huntelaar toegegeven maar die goal van deRoover was ook prachtig, Urby en Johnny heel simpel weggespeeld en met zijn zwakkere linker been mooi langs Stekelenburg geschoten. Gelukkige 2-2 nog maar Sparta is bij deze wel kampioen gelijke spelen...
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:31 schreef Os__ het volgende:
Mooi doelpunt van Huntelaar toegegeven maar die goal van deRoover was ook prachtig, Urby en Johnny heel simpel weggespeeld en met zijn zwakkere linker been mooi langs Stekelenburg geschoten. Gelukkige 2-2 nog maar Sparta is bij deze wel kampioen gelijke spelen...
Bijvoorbeeld, of door uberhaupt spelers te kopen!quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:32 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Zoiets calculeer je in door minder blessure gevoelige spelers te kopen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Sparta uit blijft maar een lastig verhaal voor AjaxEn wat liet Furby zich toch kinderlijk uitspelen bij de 2-1
![]()
Die gast mag wat mij betreft de volgende wedstrijd op de bank rotten. Schilder deed het naar behoren vandaag namelijk.
En tsja Huntelaar ()... wat zijn we nou zonder hem...Dikke stront.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, of door uberhaupt spelers te kopen!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:34 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Urby heeft inderdaad last van de ergste vormcrisis ooit. Het lijkt wel een beetje op die film space jam alleen hebben ze Urby gepakt.. Een paar wedstrijden op de bank zou idd goed zijn. Of minder blowen, die jongen ziet er altijd uit alsof ie net de coffeeshop komt uitgerold
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dan zijn we het erover eens.
Overigens is het wel een pover excuus van een trainer om over geblesseerden te beginnen, zoiets calculeer je toch in en gezien de hoeveelheid blessure´s overal ter wereld is dat niet anders bij de concurentie.
Davids was inderdaad echt de weg kwijt, Hofland, Gio, Makaay of de Cler 1 van hun zou wel vergelijkbaar zijn...quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:37 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Mwah, Davids is gewoon een dombo. Zo'n belangrijke speler mag je wel als excuus gebruiken eventueel. Als wij morgen Hofland en Makaay kwijt zijn is dat ook wel een goed excuus.
Helemaal mee eens, Daley Blind en Wamberto zitten er ook nog en gisteren nog een type Davids gezien daar.quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:38 schreef Triptamine het volgende:
Ik vind ook dat Henk of de nieuwe trainer de jeugd veel meer de kans moet geven. Er zit veel talent op de bank. Gelukkig maken Schilder, Vertonghen en De Jong nu stapsgewijs hun debuut. Ajax moet weer de ploeg van de geweldige jeugd worden.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, Daley Blind en Wamberto zitten er ook nog en gisteren nog een type Davids gezien daar.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:39 schreef Nashje het volgende:
Mooi goaltje van De Jong?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Davids was inderdaad echt de weg kwijt, Hofland, Gio, Makaay of de Cler 1 van hun zou wel vergelijkbaar zijn...
Slijngaard?quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Zou kunnen ja, wel eentje met zo´n bos haar die een lekkere hoge bal in de benen heeft!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:39 schreef Nashje het volgende:
Mooi goaltje van De Jong?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, Daley Blind en Wamberto zitten er ook nog en gisteren nog een type Davids gezien daar.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:42 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wel een geluk dat al die 4 spelers niet echt heel blessuregevoelig zijn.
Wanneer is Davids terug eigenlijk?
quote:
In dit geval klaarblijkelijk niet nu het basisteam zo belachelijk draait, imho mag er wel een tweetal leuke middenvelders doorstromen.quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:44 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Juist die jeugd laat het keer op keer afweten, jullie moeten net als ons dit jaar en PSV gewoon eens een keertje oudere ervaren spelers halen en die aanvullen met jeugd, ipv andersom.
hij roeit de verkeerde kant op. Dat is t probleem.quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:45 schreef patrickt37 het volgende:
Ik snap niet dat iedereen maar loopt te roepen hoe kut het wel niet is met Ajax, en het bestuur en HtC krijgen de schuld.
Ik denk dat je HtC niet alles mag aanrekenen. Eerst worden 2 goede spelers verkocht(Sneijder en Babel), daarna komt 1/3 van de selectie in de ziekenboeg.
Dus HtC is gewoon aan het roeien met de riemen die hij heeft.
Dat hebben ze gedaan met Davids en Stam...quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:44 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Juist die jeugd laat het keer op keer afweten, jullie moeten net als ons dit jaar en PSV gewoon eens een keertje oudere ervaren spelers halen en die aanvullen met jeugd, ipv andersom.
Dat weet iedereen, maar henk kocht wel een Collin (verantwoordelijk voor de 2-0 Slavia praag!) en gaf hem een basisplaats!quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:45 schreef patrickt37 het volgende:
Ik snap niet dat iedereen maar loopt te roepen hoe kut het wel niet is met Ajax, en het bestuur en HtC krijgen de schuld.
Ik denk dat je HtC niet alles mag aanrekenen. Eerst worden 2 goede spelers verkocht(Sneijder en Babel), daarna komt 1/3 van de selectie in de ziekenboeg.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:45 schreef patrickt37 het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:44 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat hebben ze gedaan met Davids en Stam...
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:48 schreef DANILXL het volgende:
[..]
ik weet niet f jullie het doorhebben, maar stam maakt ook de ene blunder na de andere. hij is echt niet zo goed als wordt gedacht
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat hebben ze gedaan met Davids en Stam...
Stam wordt inderdaad ouder en heeft veel last van pijntjes, maar moet té veel goed maken van Furbie en Collin, dát nekt hem elke wedstrijd!quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:48 schreef DANILXL het volgende:
[..]
ik weet niet f jullie het doorhebben, maar stam maakt ook de ene blunder na de andere. hij is echt niet zo goed als wordt gedacht
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Stam wordt inderdaad ouder en heeft veel last van pijntjes, maar moet té veel goed maken van Furbie en Collin, dát nekt hem elke wedstrijd!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Stam wordt inderdaad ouder en heeft veel last van pijntjes, maar moet té veel goed maken van Furbie en Collin, dát nekt hem elke wedstrijd!
[..]
[..]
Het heeft iets moois en tegelijkertijd iets triest dat een verdediger van in de 30 omringt door jonge spelers het voortouw moet nemen naar de goal van Sparta...quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:52 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Terwijl ie wel net ff het hele veld dolt tot aan de 16....alleen jammer dat daardoor de 1-0 valt, maar dat kan dan weer Gabri verweten worden door zijn positie achterin niet in te nemen..
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:54 schreef MaxC het volgende:
Was niet direct Stam zijn schuld, hij probeerd wat te forceren. Dan is het ongelofelijk dat er maar 1 verdediger achterblijft tegen 2 man. Bovendien speelde Stam de rest van de wedstrijd fantastisch. Won elk duel
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:18 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Trouwens wanneer gaan die scouts eens hun werk doen!
[..]
quote:
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:00 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nou, dat is gebleken het afgelopen seizoen!
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:01 schreef TheVulture het volgende:
Emanuelsson is gewoon GEEN verdediger...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |