Dat lijkt me inderdaad ook, denk niet dat ze op zo'n manier uit de serie geschreven is. Hahn en McSteamy samen is een leuke matchquote:Op zaterdag 10 november 2007 14:21 schreef Cootz het volgende:
Ik verwacht Callie alleen geen chief meer is, maar nog wel gewoon als resident blijft.
Zit er dik inquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat grappig dat mensen zó tegen de George/Izzie verhaallijn zijn. Ik heb daar helemaal geen problemen mee en vind ze grappig, samen
. Ik denk ook dat de schrijvers zich érg bewust waren van hoe raar ze als koppel zouden zijn.
Het komt écht vaak zat voor dat meiden op 'het broertje' vallen. Niet vaak genoeg volgens de broertjes, maar tochquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:30 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Zit er dik inMaar deze serie moet 't niet hebben van de vreemde combi's, het zijn juist de realistische en geloofwaardige koppels die zo goed werken.
Je kunt het natuurlijk ook zo zien dat C-Note zijn vrouw en kind in Prison Break verlaten heeft, dat deze een nieuwe vriendin gescharreld heeft en hij haar de trap af geduwd heeft.quote:Op zondag 11 november 2007 14:49 schreef CarOnline het volgende:
Zo, in anderhalve dag 7 afleveringen gekeken, ben weer helemaal bij
Meredith is een zeur en Izzie en George moeten uit elkaar en Bailey is weer geweldig en wat deed C-Note uit Prisonbreak daar nou
Oh en die jongen zonder oren speelde ook in Prisonbreak. En die vader met dat hert in Dexter.
Wel lastig kijken, als je ze van andere series kent, maakt het toch minder 'echt'.
quote:Op zondag 11 november 2007 14:51 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je kunt het natuurlijk ook zo zien dat C-Note zijn vrouw en kind in Prison Break verlaten heeft, dat deze een nieuwe vriendin gescharreld heeft en hij haar de trap af geduwd heeft.
Aww, dat is mijn lievelingsaflevering van Grey's!quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:13 schreef Troel het volgende:
Vond deze aflevering net zo erg als die ene met die twee mensen met die paal aan elkaar
Nou ja hij is een weerwolf EN Scott Evil, de zoon van Dr. Evil *pink tegen getuite mondhoek zet*, dus hij kan vast wel tegen een stootje.quote:
Ik hoop het!quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:55 schreef Marble het volgende:
[..]
Nou ja hij is een weerwolf EN Scott Evil, de zoon van Dr. Evil *pink tegen getuite mondhoek zet*, dus hij kan vast wel tegen een stootje.
Omdat het thanksgiving was in Amerikaquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:21 schreef hetzusjevan het volgende:
Waarom is er deze week geen Grey's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |