Die was ik helemaal vergetenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:43 schreef Leintjeuh het volgende:
Wat is daar dan fout aan? Er staat toch 'your number two' en niet 'you're number two'? Jouw nummer 2 en niet jij bent nummer 2?
Precies.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat is daar dan fout aan? Er staat toch 'your number two' en niet 'you're number two'? Jouw nummer 2 en niet jij bent nummer 2?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat is daar fout aan? Ze zegt dat ze de number two van Callie is. Dat is toch zo?
Volgens mij ook jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:47 schreef Zhenar het volgende:
Dat wilde ik nog vragen: die nieuwe (oude) intern, da's toch de vader van Lorelei en de opa van Rory?!![]()
Zeker weten ja. Hij grappig hoe verschillend z'n rol is, er was helemaal niets over van z'n stijve rol in Gilmore Girls.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:47 schreef Zhenar het volgende:
Dat wilde ik nog vragen: die nieuwe (oude) intern, da's toch de vader van Lorelei en de opa van Rory?!![]()
Ik zo van RIchard wat doen ze? Veuls te verwarrend! Zeven seizoenen GG gaan mixen met GA.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:47 schreef Zhenar het volgende:
Lexie vindt Alex een eikel omdat hij George "uit de kast" (quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:45 schreef octopussy het volgende:
Mer en Lexie is sowieso al wat beter nu ze het hebben gehad over Lexies moeder. Mer moet haar alleen nog even duidelijk maken dat een relatie krijgen met een attending (Alex) niet zo'n goed idee is![]()
Gilmore Girls is toch al afgelopen in Amerika ? Vandaar die baard van 'Richard' hij moest nodig weer eens aan de bakquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 09:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zo van RIchard wat doen ze? Veuls te verwarrend! Zeven seizoenen GG gaan mixen met GA..
Ze kwamen anders wel allemaal samen voor Izzie om afscheid te nemen van very old guy.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik mis toch een beetje het huis van Mededith's moeder tot nu toe. Het was altijd leuk wanneer ze allemaal bij elkaar waren. Ik merk nu dat alleen Mere en Christina bevriend zijn, de rest is gewoon collega's geworden lijkt het.
Tsja, het is irrationeel, kinderachtig en onlogisch, maar ik kan het echt prima snappenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:57 schreef Troel het volgende:
Wat betreft het wel of niet snappen van Meredith en Lexie. Alsof Lexie er wat aan kan doen dat hun vader Meredith verlaten heeft?
Ik snap dat het moeilijk is voor Meredith, maar om maar meteen je halfzusje dus niet te willen kennen vind ik erg ver gaan.
Verder ben ik deze week laat met kijken, aflevering is nog niet binnen, harddisk zat vol
Karev is een resident. Mark en Derek zijn atteningsquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:45 schreef octopussy het volgende:
Mer en Lexie is sowieso al wat beter nu ze het hebben gehad over Lexies moeder. Mer moet haar alleen nog even duidelijk maken dat een relatie krijgen met een attending (Alex) niet zo'n goed idee is![]()
Wat een goede uitleg!quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:39 schreef Zeurberus het volgende:
Toffe ep![]()
Wat Karev deed was hufterig maar wel goed. Hij had zelf net een preek gehad over hoe interns moeten opkijken naar residents/attendings maar doordat ze opkijken naar George is daar weinig meer van over. Hij 'moest' ze dus even op het rechte pad zetten, en dat doet hij op zijn eigen hufterige manier![]()
Jaquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:47 schreef Zhenar het volgende:Norman
![]()
Met z'n "seriously" en "McSleazy" enzo![]()
Haha iddquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:47 schreef Zhenar het volgende:Norman
![]()
Met z'n "seriously" en "McSleazy" enzo![]()
Inderdaad, terwijl ik normaal voor Izzie ben was ik nu voor Callie, echt mooi gedaan. Goed einde met McDreamy ook.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:00 schreef PeRi het volgende:
Callie, zo sneu. Zo zielig. Echt hartbrekend.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wat was Derek ongelooflijk dreamy, tof, eerlijk en schattig op het einde
Jij zegt 't! Die kerel met die voet iddquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:27 schreef LeNeHe het volgende:
Ik vond het echt weer een goeie ep! Er gebeurde veel...
Dat jochie zonder oren toen hij tegen Sloan "Hi dad" zei![]()
En Meredith met haar moeders' as en OMG die kerel die z'n voet eraf zaagde!!![]()
Leuk om Ava terug te zien, maar vond het wel een beetj onaf zo, zou Alex nog achter haar aan gaan?
En ben benieuwd hoe het gaat tussen Christina en dr. Hahn.
Ik hoop dat Alex nu achter Ava aangaat! En Christina die toch dat appartement niet aan The Chief gunt!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:07 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Jij zegt 't! Die kerel met die voet idd. En dat jochie was echt grappig
.
Ooh ik hoop dat Ava gewoon weer terugkomt. En omg Christina die op d'r nummer werd gezet door Hahn, en nu komt Hahn d'r werken.. nasty
.
Idd! Izzy was het leukste karakter, nu is ze een blonde muts.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:34 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik weet niet, maar ik vond Izzy echt veeeeeel leuker in de Denny-tijd. Ik kan weinig begrip hebben voor mensen die andermans partner afpakken. Ik vind haar nu maar een muts, maar ze heeft natuurlijk ook nog haar goede momenten. Was Denny maar blijven leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |