quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:14 schreef Varen het volgende:
auto voor mama ruikt naar benzine
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een onzin allemaal. Huub is stapel op zijn broers, zus , vader en moeder . Hij belt regelmatig met allemaal alleen is Huub nogal kwistig met zijn ceepees in b.v. weddenschappen, beetje dom.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:15 schreef Guuskeee het volgende:
ze hebben zelfs een actie-pop gemaakt van para-mamma!!!
[afbeelding]
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:17 schreef gomi het volgende:
[..]
onzin?
als hij zijn cps uitgeven aan domme weddenschappen belangrijker vindt dan bezoek van familie, zegt t mij dat degeen die de cps uitgeeft aan bezoek van zijn fam, closer is met zijn fam dan degeen die er liever somme weddenschappen mee aangaat.
ik zeg btw, niet dat hjij niet stapel is op ze, maar zijn band is weldegelijk minder close dan brians band met zijn fam
ik zeg btw, niet dat hjij niet stapel is op ze, maar zijn band is weldegelijk minder close dan brians band met zijn fam
[..]
onzin?
als hij zijn cps uitgeven aan domme weddenschappen belangrijker vindt dan bezoek van familie, zegt t mij dat degeen die de cps uitgeeft aan bezoek van zijn fam, closer is met zijn fam dan degeen die er liever somme weddenschappen mee aangaat.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ik zou moeten gokken wie van hun twee 'm er bij zijn eigen moeder in zou willen douwen, is het inderdaad Brian.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ik zou moeten gokken wie van hun twee 'm er bij zijn eigen moeder in zou willen douwen, is het inderdaad Brian.
[..]
onzin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |