Ik zou het niet doen. Ik snap Robin wel, maar zo vroeg voor Italië zou ik echt niet nog een oefenwedstrijd plannen.quote:Van Persie vraagt Van Basten om extra oefenduel
Robin van Persie heeft bondscoach Marco van Basten verzocht een extra oefenduel in te lassen om wedstrijdritme op te doen voor het EK-duel met Italië van komende maandag.
De aanvaller van Arsenal, die herstelt van een dijbeenblessure, speelde nog geen minuut mee tijdens de voorbereiding van het Nederlands elftal. Woensdag traint Oranje voor het eerst op Zwitserse bodem. Van Persie zal bij die gelegenheid voor het eerst aansluiten bij de groep.
De Rotterdammer verwacht dat hij volledig hersteld zal zijn voor het eerste groepsduel van Nederland, maar hoopt voor die tijd nog wedstrijdritme op te doen.
'Ik heb bij de bondscoach het verzoek voor een extra oefenwedstrijd aangekaart', zegt Van Persie. 'Eventueel in de vorm van een onderling duel op de training, maar een extra wedstrijd tegen een team uit de buurt is wat mij betreft ook goed.'
De mogelijkheden voor een extra oefenwedstrijd worden nu bekeken door de staf. Van Persie: 'Voor mij zou het ideaal zijn als er nog iets geregeld kan worden, maar ik begrijp dat de trainer ook aan de andere spelers moet denken. Het moet wel passen in het totaalplaatje.'
quote:Italian giants ready to pile pressure on Arsenal: JUVE £15M VAN PERSIE BID
EXCLUSIVE by GEOFF SWEET
JUVENTUS are ready to pile the pressure on Arsene Wenger with a £15million move for Robin van Persie. But Arsenal will issue a hands-off warning after already losing Mathieu Flamini to AC Milan and Alex Hleb to Barcelona, who also want hitman Emmanuel Adebayor. Juve see Dutch forward Van Persie as the perfect replacement for the talismanic Pavel Nedved. The Czech star, 35, has signed a one-year contract extension in Turin but is expected to call it a day next June.
Van Persie, 24, arrived at Arsenal in 2004 for £3m from Feyenoord and was touted as the new Dennis Bergkamp. His career has been blighted by injury but he has so far scored 28 goals in 87 appearances and scored twice for Holland during Euro 2008. Van Persie is contracted to the Gunners until 2011 but, worryingly for Wenger, he has recently criticised the club’s pay structure.
He also suggested Arsenal suffer when their offers are compared to Premier League and continental rivals. He said: “They won’t pay enormous amounts of money. They should go to a higher level of salary.”
Juve would prefer to do business now but are prepared to wait until Nedved packs in if necessary.
Iddquote:Op zondag 20 juli 2008 13:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nooit naar die kutclub gaan!
Laat hem maar lekker in Engeland voetballen, gaat prima daar.
Ik zou niet weten waarom nietquote:Op zondag 20 juli 2008 13:44 schreef TC03 het volgende:
Van Arsenal naar Juventus lijkt me niet bepaald een sportieve verbetering.
Ik zou Mutu wel goed vinden voor Arsenal, maar weet niet of daar een transfer mogelijk is. Zou je inderdaad meer moeten krijgen voor Van Persie dan wat je hier leest. Maar goed, kleine kans dat het gebeurd. RvP is volgend seizoen weer gewoon bij de fysio in Noord-Londen te zienquote:Op zondag 20 juli 2008 23:08 schreef DutchGooner het volgende:
Van mij mag ie verkocht worden maar voor meer dan die fooi en als ik zeker zou weten dat er een aanvaller voor terug zou komen die in staat is er min. 20 in te schieten.
Precies.quote:Op zondag 20 juli 2008 23:23 schreef mcyodogg het volgende:
RvP is volgend seizoen weer gewoon bij de fysio in Noord-Londen te zien
Eto'o voor in de plaats halen, die mag vertrekken bij Barcelona.quote:Op zondag 20 juli 2008 23:08 schreef DutchGooner het volgende:
Van mij mag ie verkocht worden maar voor meer dan die fooi en als ik zeker zou weten dat er een aanvaller voor terug zou komen die in staat is er min. 20 in te schieten.
The next Bergkampquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:32 schreef borisz het volgende:
Ik zou lekker in Londen blijven.
echt zo'n move die vaak verloren gaat voor de kijker omdat het te snel gaatquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:08 schreef Rejected het volgende:
Nou als jullie het NOG niet zien( Van Persie die met zn armen loopt te zwaaien als een nicht).
Hier in slow motion
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |