qua drank alleen de 2 dames, vandaar dat alleen hun zo iritant waren en filemon er mooi nuchter opmerkingen over aan het maken wasquote:Op maandag 17 december 2007 13:02 schreef RaymanNL het volgende:
Geweldige aflevering![]()
Maar één ding snap ik niet, waarom waren ze zo bezopen/van't pad ? Lachgas werkt toch maar 5 minuten ofzo. En ze hebben ook niet veel gezopen ofzo? Of ben ik gek
Ik heb sophie ook niet echt actief dien drinken, Nicolette oké, maar bij sophie zag je constant het halfvolle glas absinth staanquote:Op maandag 17 december 2007 13:32 schreef NrSiX het volgende:
[..]
qua drank alleen de 2 dames, vandaar dat alleen hun zo iritant waren en filemon er mooi nuchter opmerkingen over aan het maken wasDuidelijke iritatie van zijn kant
Ja hij zat er ook met coke op.quote:Op maandag 17 december 2007 13:32 schreef NrSiX het volgende:
[..]
qua drank alleen de 2 dames, vandaar dat alleen hun zo iritant waren en filemon er mooi nuchter opmerkingen over aan het maken wasDuidelijke iritatie van zijn kant
Zou het ook bloedirritant vinden. Zijn wel aparte vrouwen, maar zo onnozel en irritant als de pestquote:Op maandag 17 december 2007 13:32 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Die link werkt hier perfect, zonet de hele uitzending gezien. Thanks!quote:Op maandag 17 december 2007 13:15 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Iemand nog een andere link?
[Centraal] Wie is dit / kent hem/haar plaatjes topicquote:Op maandag 17 december 2007 22:15 schreef Peppy666 het volgende:
Weet iemand wie dit is?
Ik heb me rot gezocht maar ben er nog niet achter...
Ze was te gast al 18+ actrice bij spuiten en slikken van BNN.
Kan wel, via bnn.nl. Moet je je alleen even inschrijven (gratis)quote:Op vrijdag 16 mei 2008 03:45 schreef justshutup het volgende:
Verder kan ik het nog steeds niet weerstaan om te kijken, wel vervelend dat je ze niet op uitzendinggemist, kan terugkijken zeg!
Mijn excollega Hadjar Benmiloud.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:01 schreef jmac het volgende:
Wie is dat debiele mens dat te gast is vandaag(francine ? )
Mediatraining heeft ze vorig jaar gehad. Ik denk 7 of 8 maanden lang. En ze mag drooooomen dat ze op Maryam lijkt!quote:Op zondag 18 mei 2008 23:10 schreef jmac het volgende:
Ah een spunkertje.
Ze heeft bij 101 zeker geleerd dat ze heel stoer is en dat iedereen d'r tof vind maar ze brengt alles een beetje slechtMaar goed ze is nog jong en de uitgeverij stuurt d'r vast nog wel eens op mediatraining.
Ze lijkt trouwens wel een (klein) beetje op maryam hassouni.
Ik weet echt zeker dat ze 7 a 8 maanden training heeft gehad. Ze leerde toen over fictie/nonfictie en over doelgroepen. Het was bij een college met een vrouwennaam. Kan er even niet opkomen.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:25 schreef jmac het volgende:
Geloof 't meteen...
7/8 maanden? De trainingen die collega's van me krijgen duren vaak niet lager dan 2/3 dagen
Ben benieuwd of d'r boek wat is. Heb die boeken van Renske/Raoul/Jan en ehh.. Hanna? toen voor werk moeten recenseren en was verrast door de kwaliteit ervan. Lekker vlot geschreven boeken. Maar dit meisje is nogal irritant. Ze wil waarschijnlijk een bepaald imago uitdragen op TV maar het komt nogal geforceerd/stoerdoenerig over.
Ja idd, jezus wat was ze aanwezig zegquote:Op zondag 18 mei 2008 23:01 schreef jmac het volgende:
Wie is dat debiele mens dat te gast is vandaag(francine ? )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |