Ooh.. Das nog best netjes ja. Me broer heeft een originele Volkswagenbus gekocht uit 1974 voor 3800 euri. Er zitten wat roestplekjes op, dus hij moet em nog verven + hij gaat het interieur nog veranderen (keuken, bed,cd speler en chillhoek inbouwen). Alleen de accu was een beetje gaar geloof ik. Want toen ie probeerde weg te rijden, moest ie eerst aan de startkabels.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bij Arnhem is een stuk bergaf. Als ik daar de wind in de rug heb, een flink warme motor heb (ergo: minstens 100 kilometer al gereden en een buitentemperatuur van mer dan 30 graden), en kan slipstreamen bij een stationwagon die met de goede snelheid rijd, en geen last heb van ander verkeer, kan ik daar de 138 km per uur aantikken op de teller.
Mwah.. Het scheelt dat het niet via Fok! was. Maja het maakt het wel weer leuker als je elkaar ziet imho. ^^quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:35 schreef ChipsZak. het volgende:
@ Aryon: Het barst hier van de lange-afstand relaties![]()
Fok! wat doe je![]()
.
Ach, jij hebt ten minste niet ook nog 5 verliefde huisgenootjes.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Iedereen hier heeft maar een relatie![]()
* Alexxxxx gaat alleen in een hoekje zitten
Ik heb twee verliefde huisgenootjes, en ze zijn beide verliefd op mijquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:44 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ach, jij hebt ten minste niet ook nog 5 verliefde huisgenootjes.
Ik heb haar ten huwelijk gevraagd in hara FoBo ja, verder niks meer van gehoordquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:49 schreef Aryon het volgende:
Ja ik ga even eten brouwen. Ff kijken wat er nu weer uitkomt.![]()
@ alexxxxx: Je had toch dat ene meiske/vrouwke, die van Ayreon hield, waarmee je ging trouwen of is dat alweer over dan?
Daar had ik in het begin ook last vanquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij Slayermobiel v1.0 kon ik niet slechts één pedaal tegelijk indrukken
Vet is dat hèquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:50 schreef Sebasser het volgende:
Oh god, ik ben helemaal verslaafd aan Wii tennis.
Foto's!quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ga voor pannenkoeken met dellen en ketjes btw, omdat de sate op is.
Absoluut. Je wilt het spel als je het eenmaal gedaan hebt vaker doen.quote:
Heb het voor de FOK! meet en erna ook nog veel gedaanquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Absoluut. Je wilt het spel als je het eenmaal gedaan hebt vaker doen.
Klopt.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:27 schreef TheSorrow het volgende:
Ik mis de pannenkoek met frikandel foto
En daar kom je nu na een jaar achter?quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Mn ex heeft blijkbaar de poedersuike gekregen bij de boedelscheiding![]()
Nu ben ik boos en heb ik geen honger meer. [ afbeelding ]
Ik heb nog bijna een half jaar met haar samen gewoond als vrienden, totdat ze ineens verliefd werd op een ander en me uit huis schopte.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:45 schreef Bob. het volgende:
[..]
En daar kom je nu na een jaar achter?Tsjonge, wat moet jij van poedersuiker houden en dit dus erg vinden.
![]()
Ik heb nog een busje poedersuiker met kaneel voor je?quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb nog bijna een half jaar met haar samen gewoond als vrienden, totdat ze ineens verliefd werd op een ander en me uit huis schopte.
En voor het eerst sinds die tijd dat ik weer thuis pannenkoeken eet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |