ach, ik heb een contract, en een functie binnen het bedrijf waar er maar één van is, en een onmisbare functie nog wel... Voor mn collegas is het gestresster...quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:18 schreef teigan het volgende:
Vervelend, geniet van je rust zolang het nog kan...
Jonge vent? Kort donker haar? Er reed een leraar Frans uit Groningen mee met de Visa club gisterquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Helaas heet hij meneer van Welsum en gelukkig weet ik niet wat zijn auto is.
Nee.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:40 schreef Dangel het volgende:
[..]
Jonge vent? Kort donker haar? Er reed een leraar Frans uit Groningen mee met de Visa club gister
Andere vent dan.quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee.
Oude kerel, onwijze flaporen, aap look-a-like en de koppigste mens on earth.
Pfff.. Moet je HBO es gaan doen, het 1e jaar. Alleeeen maar presentatie's geven over de meest onzinnige dingen, tenminste dat was mijn ervaring vorig jaar. Gelukkig is het dit jaar wat minder.quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Zo.
Bijna al mn schrijfwerk af, en ik ga nu maar eem de presentatie overlezen ofzo.
Kutpresentatie. Ik haat die dingen.
Gelukkig ga ik geen HBO-opleiding doenquote:Op maandag 8 oktober 2007 15:32 schreef Aryon het volgende:
[..]
Pfff.. Moet je HBO es gaan doen, het 1e jaar. Alleeeen maar presentatie's geven over de meest onzinnige dingen, tenminste dat was mijn ervaring vorig jaar. Gelukkig is het dit jaar wat minder.
Weer terug van stage en het was weer leerzaam. ^^ Wel beetje moe en vanaaf maar lekker vroeg naar bedje toe.
Gelukkig voor jou, I guess.quote:
Was wel een OK gozerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |