quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:35 schreef Py het volgende:
Moggûh![]()
Nou die ranzige beelden van Luc zijn onderbroekengrapje vallen wel mee.
Die lach van Brian baart mij pas echt zorgen, hij krabt zichzelf nog net niet open van extase![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian is voor mij![]()
Walgelijk dat hoge , hysterische lachje van hem, hij komt bijna klaar bij de gedachte aan wat Luc van plan is.
Ik denk ook dat het een geintje was van Luc, maar dan wel een smakeloos geintje.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:50 schreef riri het volgende:
[..]
Van Luc was het een grap....voor brian was het gewoon echt....als iemand dat bij amanda had gedaan had hij diegene in elkaar gebeukt en was de wereld te klein geweest....
Dat is ook zo mean aan Brian....die heeft echt een intense haat naar Lieke...Lieke is mentaal en fysiek heel sterk en hij is doodsbang voor die sterkte....
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:54 schreef riri het volgende:
[..]
Brian is voor mij ook![]()
![]()
Beequeen!!!
Had per ongeluk de verkeerde smilie geselekteerd en heb het in mijn bericht al aangepast.
Misschien is het mogelijk dat jij je bericht ook even aan kan passen?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:57 schreef Verida het volgende:
Ik geloof inderdaad dat het van luc een grapje was, hij maakt echt een verontschuldigend gebaar door Lieke een aai over haar schouder te geven. Brian is echt walgelijk en ik hoop echt dat ook Lieke dat hysterische lachje van Brian heeft gehoord.
Dat lachje van Brian en die bewegingen erbij, misselijkmakend
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:58 schreef Py het volgende:
[..]
Brian is het meest bang voor zichzelf. Hij wil graag de sensitieve zijn. Maar zijn enige manier van verdedigen die hij kent is agressie/fysiek geweld. En verbaal is hij zwak. Hij weet van zichzelf dat hij daarom zwak is in conflicten. Als iemand dan iets doet tegen iemand waar hij bang voor is, dan verliest hij bijna alle zelfcontrole van extase.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:40 schreef riri het volgende:
[..]
Het was duidelijk alsof....wat je zag was dat het de punt van zijn riem was...lieke deed even de ogen open en draaide zich om....luc streek haar toen even over de schouder...het was van hem bedoeld als grapje
Maar Brian stond erachter en kon niet zien wat hij echt deed ....dus als luc het echt had gedaan stond Brian daar gewoon keihard om te lachen.....hij spoorde luc ook aan om het te doen maar luc pakte duidelijk het puntje van zijn riem en deed alsof dat zijn piemel was,Lieke zag dat wel...als hij echt met zijn piemel voor haar had gestaan had ze wel anders gereageerd,Lieke kennende
Brian is voor mij echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:11 schreef ruby het volgende:
En Netty zal het natuurlijk weer fantastisch vinden wat Brian allemaal bewerkstelligt in de villa.
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:58 schreef Py het volgende:
[..]
Brian is het meest bang voor zichzelf. Hij wil graag de sensitieve zijn. Maar zijn enige manier van verdedigen die hij kent is agressie/fysiek geweld. En verbaal is hij zwak. Hij weet van zichzelf dat hij daarom zwak is in conflicten. Als iemand dan iets doet tegen iemand waar hij bang voor is, dan verliest hij bijna alle zelfcontrole van extase.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:15 schreef ruby het volgende:
[..]
Ze komt dinsdag geloof ik, dus we hebben nog even om ons geestelijk voor te bereiden.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 03:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eerder zat Nadia bij Japio op de bank. Japio verteld dat ze in z'n oor zat te fluisteren "Waarom doe je dit. Dennix heeft jou toch niets misdaan"
[afbeelding]
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:47 schreef Desii het volgende:
Ik zit net een filmpje te bekijken van het gesprek tussen Jaap en Dennix
Dennnix zegt daarin:" ik zorg gewoon dat hij ervoor gaat zorgen dat Huub hem op zijn bek ramt."... zijn dus nog steeds van plan om hem uit te lokken met fysiek geweld
zie bijgevoegd filmpje rond 40 seconden
Hier baal ik dus van he..... er is zo duidelijk afgesproken dat ze het niet gaan provoceren...
eerst spreek Brian het uit ri. Dennix
en nu Dennix tegen Jaap
Jaap zijn reactie: als het je lukt, zal ik respect voor je hebben...
Ik kots weer op alle drie........ dan moet je niet uitspreken, dat ze niet willen dat iemand met fysiek geweld de villa moet verlaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |