Wij hadden dus een etentje hier thuis donderdagavond, dus toen hebben we er even over gepraat en kwam dat naar voren! Ze wisten de naam van die man ook, maar dat ben ik alweer vergeten.quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:05 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Echt waar?![]()
![]()
Zou Paul dat geweten hebben dan?![]()
Hahaquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:08 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Wij hadden dus een etentje hier thuis donderdagavond, dus toen hebben we er even over gepraat en kwam dat naar voren! Ze wisten de naam van die man ook, maar dat ben ik alweer vergeten.
Toen we gingen fantaseren kwamen we tot de conclusie dat Paul er een keer geweest moest zijn, hij zal wel gedacht hebben.. als ik ga moet het maar in een uithoek ofzo![]()
Het is eerder deze week opgenomen! Dus ja, wel MWDL!quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:17 schreef Houtspeer het volgende:
Er is dus wel mooi weer de leeuw, maar heeft Paul geen concert?
Ja Paul was donderdag avond al in Arnhem zei hij gisteren bij Boulevard voor de repetitie'squote:Op zaterdag 3 november 2007 18:40 schreef Fred_B het volgende:
Het was maandag al opgenomen, AlwaysConnected was er immers bij.
Ik hoorde vandaag trouwens dat er volgende week iemand met een wens bij schijnt te zijn die ik ken
Was het leuk de opname's van MWDL ?quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:07 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
nu niet ivm het concert van paul
yESquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Was het leuk de opname's van MWDL ?
er is volgende week geen uitzendingquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:40 schreef Fred_B het volgende:
Het was maandag al opgenomen, AlwaysConnected was er immers bij.
Ik hoorde vandaag trouwens dat er volgende week iemand met een wens bij schijnt te zijn die ik ken
Dat is nietquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:07 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
er is volgende week geen uitzending![]()
Dus jij zit achter Cor bakkerquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:06 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
yES
erg leuek vergeet niet te kijken zo
Ik zit in het publiek Achter het orkest, als het goed is zit er een gast de steeds ze hand opsteekt
daar naast zit zijn vriending, daarnaast me maat en dan ik in het rood![]()
ivm schaatsen zeker op NED 3 vanuit Salt Like City ?quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:07 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
er is volgende week geen uitzending![]()
Ik mag hopen 1 keer, want ik verwacht Sinterklaas nog wel eigenlijkquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:25 schreef Fred_B het volgende:
Is er één keer geen uitzending dan? Of is het nu al winterstop?
als er één aftandse serie wordt uitgezonden op de publieke omroep...quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:37 schreef Aoristus het volgende:
ik vond kinderen geen bezwaar een stuk aangenamer
Celine was er vorige week een keer, dat maakt het een stuk leukerquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:37 schreef Aoristus het volgende:
ik vond kinderen geen bezwaar een stuk aangenamer
Daan staat op Internet en zijn klasgenootjes betalen daar voor, zodat hij binnenkort autorijlessen kan nemen. Hij nam alvast een voorproefje en stal de auto van Gerard. Het boefje. Inke filmde het allemaal.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Celine was er vorige week een keer, dat maakt het een stuk leuker(niet alleen qua uiterlijk
)
Was ze er nu ook, of was dat eenmalig?
Beargumentatie, SunChaser de Tweede?quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:25 schreef Aoristus het volgende:
de Leeuw moet eens een jaartje op vakantie ofzo
comment?quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:34 schreef Jivis het volgende:
[..]
Beargumentatie, SunChaser de Tweede?
Die keek idd link zeg!quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:20 schreef het-is-mij het volgende:
Die kerel die de tomatensaus op zn blouse en broek kreeg keek niet echt grappig hehe.
Wel erg leuke uitzending vond ik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |