oha ja dat was emquote:Op zondag 14 oktober 2007 13:22 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Dat was dus grap over ongeluk met het bedrijfsuitje van de Kruidvat!
Ik ga zo kijken want ik was er gisteravond niet
Dat was toch de wens van een vrouw een week of 2 geleden?quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Weet iemand waar ik de tune van het programma kan downloaden voor m'n telefoon?
> http://www.nu.nl/news.jsp?n=1272961&c=60&rss <.quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:26 schreef RaymanNL het volgende:
Wat was dat nou van die twee meiden van de kruidvat ofzo? Heb ik vorige week iets gemist ofzo? Wat had paul gezegd daarover?
Yep klopt. Hopelijk komt het nummer nog eens op de site te staan oid.quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:55 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Dat was toch de wens van een vrouw een week of 2 geleden?
Die heeft Paul op zijn mobieltje.
quote:1.770.000
De scat-sessie?quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:41 schreef DaFrenk het volgende:
Was op zich ook wel een leuke aflevering. Jammer dat het op het laatst zo chaotisch werd, hij kondige de ene wens aan om die dan vervolgens weer weg te sturen voor een andere wens. Ben wel benieuwd naar die scat-sessie van volgende week![]()
Ja niet zo gek, Nederlands elftal speelde zaterdag.quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]! De keken meer mensen naar de day after dan naar de reguliere uitzending
logisch er was voetjebal zaterdagquote:Op maandag 15 oktober 2007 09:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]! De keken meer mensen naar de day after dan naar de reguliere uitzending
Ohwjaquote:Op maandag 15 oktober 2007 09:52 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja niet zo gek, Nederlands elftal speelde zaterdag.
Ja.. dat jazz achtige zingen zonder woorden.. en daarom had Charly z'n akoustische bas gehuurdquote:
Paul heeft alleen zaterdag uitgekleed...Maar niet in '' De Day After'''zojuist gekeken op video.quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:41 schreef DaFrenk het volgende:
Was op zich ook wel een leuke aflevering. Jammer dat het op het laatst zo chaotisch werd, hij kondige de ene wens aan om die dan vervolgens weer weg te sturen voor een andere wens. Ben wel benieuwd naar die scat-sessie van volgende week![]()
Maar echt.. Paul weer uit de kleren.. en ditmaal voor het orkest..![]()
![]()
Jawel, vlak na het touwtrekken.. toen stond de band in de coulissen bij de schilders.. en als "straf" trok hij z'n broek omlaagquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Paul heeft alleen zaterdag uitgekleed...Maar niet in '' De Day After'''zojuist gekeken op video.
Eens.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:17 schreef Viking84 het volgende:
Ik vond Bob de Rooij ook niet leuk en ik word er een beetje misselijk van![]()
. Altijd de neiging om weg te zappen als die gast ervoor komt.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:04 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Jawel, vlak na het touwtrekken.. toen stond de band in de coulissen bij de schilders.. en als "straf" trok hij z'n broek omlaag![]()
Dat zal Paul toch wel lukkenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:49 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Misschien dat Paul me vrolijk kan krijgen vandaag! Potver wat kun je toch een baaldag hebben zeg..Denk dat ik daarna mijn bed maar in kruip, hopelijk heb ik dan nog wat gelachen vandaag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |