Dat valt best mee, hoor. Ik verdien best lekker.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:16 schreef wyccie het volgende:
Arme Scrut.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat valt best mee, hoor. Ik verdien best lekker.
Bergen!quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:36 schreef wyccie het volgende:
Hoeveel verdient pyl eigenlijk?
Contemporanistquote:Hij is toch docent of hoogleraar? Professor misschien?
Nee. Meneer is van achter de schermen alhoewel hij, bij mijn weten, wél de enige Nederlander is die ooit te gast was in het programma van Larry King op CNN.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:36 schreef Tokay het volgende:
Is het die ene van Koefnoen, die Balkenende altijd (zo slecht) nadoet? Owen nogiets...
Hij kwam daar vertellen over een Nederlands exportproduct.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:47 schreef wyccie het volgende:
Waarom was meneer bij Larry King te gast?
Nu ja, ik reken het goed. Hij is Paul Römer, één van de bedenkers en producent van Big Brother.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:54 schreef Tokay het volgende:
Ah, ik zie het (mede dankzij de hints) Het is die ene van Römer. Bart Römer. Het ging over Big Brother, waarschijnlijk.
Yep, dat is z'n broer.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:59 schreef Tokay het volgende:
O. Haha. Nou, dank je. Bestaat er eigenlijk wel een Bart Römer?![]()
Trustenquote:
Dat plaatje was een reuze succesquote:Op zondag 7 oktober 2007 00:08 schreef wyccie het volgende:
Weer zo'n kaarsenmaker?
Ik zie bomen op de achtergrond.quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:15 schreef wyccie het volgende:
Nee. Waarom denk je dat?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:26 schreef Scrutinizer het volgende:
De moeder van Flipje uit Tiel?
Is dat een wielerklassieker?quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:27 schreef wyccie het volgende:
Ik geef nog Arnhem-Brussel als hint.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Is dat een wielerklassieker?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:41 schreef Gellius het volgende:
Weer een nieuw topic. Zoiets stemt een mens soms weemoedig, nietwaar?
Ook? Wie nog meer?quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij ziet Fok ook liever ten onder gaan?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Ook? Wie nog meer?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:57 schreef Gellius het volgende:
Wyc. Het huisrebelletje.
Ach , als je over een poosje voor veel te weinig geld veel te hard moet werken als assistent heb je sowieso geen tijd meerquote:Op zondag 7 oktober 2007 00:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zou het niet heel erg vinden. Ik ben een waardeloze junkie.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 01:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Ach , als je over een poosje voor veel te weinig geld veel te hard moet werken als assistent heb je sowieso geen tijd meer![]()
Oh, dan is het helemaal afgelopen met Fok!ken: Geen tijd čn geen geld.quote:Op zondag 7 oktober 2007 01:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat co-assistenten worden betaald, hč?
Trustenquote:Op zondag 7 oktober 2007 01:06 schreef pyl het volgende:
Maar nu ga ik gauw slapen, want het is morgen weer vroeg dag!![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 01:06 schreef pyl het volgende:
Maar nu ga ik gauw slapen, want het is morgen weer vroeg dag!![]()
Ik zou maar een rijke kerel zoeken. Een dokter of een contemporanist of zo.quote:Op zondag 7 oktober 2007 01:06 schreef wyccie het volgende:
Precies. Geen geld, geen huur, geen internetverbinding.
Finito.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 01:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zou maar een rijke kerel zoeken. Een dokter of een contemporanist of zo.![]()
Een ex van mij had een oom die een bankrover was. Hij was alleen niet zo'n succesvolle bankroverquote:Op zondag 7 oktober 2007 01:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik ga wel een bank beroven.
Lekker rebels.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 01:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Een ex van mij had een oom die een bankrover was. Hij was alleen niet zo'n succesvolle bankrover![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 01:23 schreef wyccie het volgende:
Sla dan de bank over en loop gelijk naar het politiebureau.
Trusten bankrovertjequote:Op zondag 7 oktober 2007 01:29 schreef wyccie het volgende:
Ik ga slapen. Morgen moet ik weer werken, maar gelukkig zijn we pas laat open. Kan ik eindelijk echt uitslapen.
Trusten
quote:
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:38 schreef Tokay het volgende:
Volgens mij heeft meneer Delon zich vol laten spuiten met botox, of loopt hij de deur plat bij de plastisch chirurg. Hij is eng!
Ook een Zuid-Belgquote:Op zondag 7 oktober 2007 19:56 schreef Treinhomo het volgende:
Brigitte Bardot.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:01 schreef pyl het volgende:
wilde weg, wyccie ("wilde weg, wyccie")
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:30 schreef wyccie het volgende:
"De komende weken"?
Gaat het niet lukken om alles volgend weekend op te ruimen?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:52 schreef pyl het volgende:
The Return of the Verticuteerder: moet het Audrey Hepburn voorstellen?
Niet zo best.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:28 schreef Tokay het volgende:
Hoe gaat het hier?
Voel je je niet lekker?quote:
Ja, klopt. Maar pyl wist het tķch.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat een matig gelijkend standbeeld.
Alles.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:34 schreef Tokay het volgende:
Voel je je niet lekker?
Waar heb je geen zin meer in, wyccie?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:39 schreef wyccie het volgende:
Alles.Heb gewoon een
-bui.
Heb ook het hele weekend niks aan de studie gedaan, twee dagen gewerkt. En een echte vakantie is nog lang niet in zicht.
Arme wycciequote:Op zondag 7 oktober 2007 22:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar pyl wist het tķch.
[..]
Alles.Heb gewoon een
-bui.
Heb ook het hele weekend niks aan de studie gedaan, twee dagen gewerkt. En een echte vakantie is nog lang niet in zicht.
Precies! Vijf dagen studeren en twee dagen werken per week. Zou je er niet eens een baantje bijnemen?quote:
Weet jij nog een leuk baantje?quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Precies! Vijf dagen studeren en twee dagen werken per week. Zou je er niet eens een baantje bijnemen?![]()
Uitsmijter in een discotheek?quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:04 schreef wyccie het volgende:
Ik heb nog tijd voor een baantje tussen vrijdag en zaterdag.
Nee, dat moet je vrijhouden. Dat is het leukste moment van de week!quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:04 schreef wyccie het volgende:
Ik heb nog tijd voor een baantje tussen vrijdag en zaterdag.
Oh ja, ik zie er zo angstaanjagend uit. Voor mij zullen ze wel bang zijn.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:07 schreef Tokay het volgende:
Uitsmijter in een discotheek?
Tussen zaterdag en zondag dan?quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, dat moet je vrijhouden. Dat is het leukste moment van de week!
Uitsmijter bij Het Kolpinghuis?quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh ja, ik zie er zo angstaanjagend uit. Voor mij zullen ze wel bang zijn.![]()
En discotheken, nee, dank je.![]()
Ken je dat? Wel eens geweest?quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Uitsmijter bij Het Kolpinghuis?
Heel lang geleden heb ik daar wel eens opgetreden.quote:
quote:Daar wordt toch alleen maar gebingoot?
Nahquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:19 schreef wyccie het volgende:
Air guitar.
Ik heb één keer carnaval gevierd. Dat is niks voor mijquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:22 schreef wyccie het volgende:
Er wordt in het Kolpinghuis ook iets met carnaval gedaan.
Ik vlucht dan vaak naar boven de rivieren.
Ik ben operationeel leidinggevende in een creatieve omgevingquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:34 schreef wyccie het volgende:
Wat voor werk doe je?
Ook wel: iets vaags in de media/kunsten.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben operationeel leidinggevende in een creatieve omgeving![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:38 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ook wel: iets vaags in de media/kunsten.
Graag gedaanquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:40 schreef wyccie het volgende:
Ah, nu wordt het me duidelijk.
Je moet de balans nog een beetje vinden volgens mij. Je moet toch af en toe eens niets kunnen doen? Zondagavond, kwart voor twaalf, lijkt me zo'n moment.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:45 schreef wyccie het volgende:
Ik zit hier al uren met mijn schrift voor mijn neus, alsof ik iets ga doen. Daar stop ik mee. Ik werk morgen wel twee keer zo hard.
Gister heb je toch gewerkt?quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:51 schreef wyccie het volgende:
Ik heb gisteren ook al niks gedaan.
Over een paar jaar ben je nķg hartstikke jong. Hou je doelen voor de langere termijn voor ogen.quote:Die balans is wat lastig bij mij. De ene week studeer ik 8 uur lang op 1 dag, de andere week slechts 3.
Gut, en ik moet nog een paar jaar. Wat heb ik mezelf op de hals gehaald?
Hé Diaanquote:
Gaan jullie nu eindelijk trouwen?quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:38 schreef peaceman het volgende:
(nog even los van het feit dat we volgend weekend deels ook weg zijn vanwege een famlie-aangelegenheid.)
quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hé Diaan
Wat lees ik nou?
[..]
Gaan jullie nu eindelijk trouwen?
Ja, maar niks aan mijn studie gedaan.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Gister heb je toch gewerkt?
Was het maar alvast een paar jaar later.quote:Over een paar jaar ben je nķg hartstikke jong. Hou je doelen voor de langere termijn voor ogen.
Welterusten Diaan, lekker slapen in je nieuwe huisquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga trouwens slapen, lange en zware dagen nu![]()
![]()
![]()
Ja duhquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, maar niks aan mijn studie gedaan.
[..]
Daar hoef je maar een paar jaar op te wachten.quote:Was het maar alvast een paar jaar later.
Ik was al half in dromenland.quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga ook slapen. Welterusten wyccie![]()
En mocht Tokay er nog zijn: welterusten Tokay
quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:13 schreef Tokay het volgende:
Ik was al half in dromenland.
RJPvD'ertjes, welterusten!![]()
Niet klagen. Kijk maar eens als je een echte baan hebtquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:51 schreef wyccie het volgende:
Ik heb gisteren ook al niks gedaan.
Die balans is wat lastig bij mij. De ene week studeer ik 8 uur lang op 1 dag, de andere week slechts 3.
Gut, en ik moet nog een paar jaar. Wat heb ik mezelf op de hals gehaald?
Ik hou het op een brillenkoker en een vrij lange droge worst. Of een wandelstok.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:25 schreef Z het volgende:
Wat is dat, tussen z'n handen? Tot nader bericht houd ik het op stoelleuning van een merkwaardige stoel.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:51 schreef pyl het volgende:
(bruine schoenen).
De beste droge worst komt uit Groningen.quote:Als vanzelfsprekend houdt hij van worst, waarbij ik graag wil aantekenen dat de Duitse worsten, hoezeer ook ontwikkeld in verschillende smaken, kleuren, sappigheid en omvang, toch de mindere zijn van bijvoorbeeld de Franse, Spaanse en vooral Italiaanse worsten.
Tong, in de vakantie werkte ik ook al zo'n 40 uur in de week. Maar toen was ik tenminste vrij als ik thuis was.quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:12 schreef tong80 het volgende:
Niet klagen. Kijk maar eens als je een echte baan hebtGeniet er nog maar van
Maar moeders droge worst is de beste. Altijd.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:51 schreef pyl het volgende:
...waarbij ik graag wil aantekenen dat de Duitse worsten, hoezeer ook ontwikkeld in verschillende smaken, kleuren, sappigheid en omvang, toch de mindere zijn van bijvoorbeeld de Franse, Spaanse en vooral Italiaanse worsten.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:01 schreef wyccie het volgende:
In de toekomst zou ik wel eens een 60-urige werkweek kunnen hebben, maar daar klaag ik niet over, want ik denk dat dat leuk werk zal zijn dat veel voldoening geeft.
Komt je moeder uit Groningen?quote:Maar moeders droge worst is de beste. Altijd.![]()
Gellius!quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:02 schreef Gellius het volgende:
Wyccie!
quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[..]
Komt je moeder uit Groningen?
Ik voldoe graag aan de verwachtingenquote:Op maandag 8 oktober 2007 11:08 schreef Gellius het volgende:
Ah, het eerste woordgrapje-van-de-dag!
Oh, dát is dus het probleem.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Ah, daarom doe jij zo graag een tukkie.
Nu moest ik er wel om lachen. Maar ik ben dan ook heel erg moe.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:08 schreef Gellius het volgende:
Ah, het eerste woordgrapje-van-de-dag!
Neuh, ik moet vandaag weer aan het werkquote:Op maandag 8 oktober 2007 11:21 schreef Gellius het volgende:
Neem jij het dan maar, ik had het vorige week al. Van wyccie.
Dat kan natuurlijk nooit kwaad.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga even m'n tanden poetsen.
Geef toe dat dit een schitterend maatkostuum is, scrutinizer.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik raad zelden iemand in een maatkostuum.
Dat klopt, maar er staan overal in de beschaafde wereld gebouwen van hem.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:38 schreef pyl het volgende:
Ah, de Nieuwe Zakelijkheid. Dat dacht ik al. Het laatste gebouw staat in Wenen, vermoedelijk?
Dat lijkt me uitgesloten. Ik hou wel van kunstenaars in pakquote:Op maandag 8 oktober 2007 12:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Droeg meneer ook wel eens een knickerbocker in z'n vrije tijd?
Bovenstaand plaatje heeft overigens niets met mijn architect te maken hoor. Da's de schilder Max Beckmann, alhier vertegenwoordigd vanwege zijn pak. Lang niet zo'n mooi pak als mijn heer, trouwens.quote:The theories offound resonance with Mies, particularly the ideas of eradication of ornament and the casting off of the superficial, the use of unadorned but rich materials, the nobility of anonymity, and an admiration for the unfettered pragmatism of America. He joined the avant-garde Bauhaus design school as their director of architecture, adopting and developing their application of simple geometric forms in the design of useful objects.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:09 schreef Gellius het volgende:
Plaatje dan maar hč?
Alsjeblieft, speciaal voor jou:quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:09 schreef Gellius het volgende:
Plaatje dan maar hč?
Adolf Loos, pyl had het al 'geraden', hč?quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:14 schreef du_ke het volgende:
Ik zou toch wat architecten moeten herkennen, in theorie, maar deze Moravier ken ik zo niet vrees ik.
Ja nu je het zegt wist ik het ook wel weerquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:36 schreef Gellius het volgende:
[..]
Adolf Loos, pyl had het al 'geraden', hč?
Zucht. Vraag het maar aan pyl, dan.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:38 schreef Gellius het volgende:
Geen idee wie die ruimbedeelde mevrouw is, Tokay.
Die jij toch zou moeten kennen, hoor.quote:
Omdat ik toch mag aannemen dat jij al vanaf jonge leeftijd het wereldnieuws volgt.quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:14 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmmmmm .... 'want'?
O, dat had ik dan even niet begrepen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:25 schreef pyl het volgende:
Nee, nee, mijn opmerking sloeg op jouw gebruik van het voegwoordje 'want' ...![]()
...
quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:29 schreef pyl het volgende:
Het zou best eens Patricia Hearst kunnen zijn. Vroeger was die broodmager, meen ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je pret, Gellius?quote:
Het is je gegund, hoor.quote:
O ja, da's waar ook, Jurie Koolhof, wat een loser.quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:40 schreef tong80 het volgende:
Dit is idd Adrie Koster speler van Roda JC. Maar de gestrande bal in de modder van van Jurie Koolhof.
Insgelijks.quote:Oh ja Goeiemorgen
Gellius! Wat nú weer?quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:44 schreef Gellius het volgende:
Tokay! Ontuchtige!
Niet Stradivarius, maar je wordt al warmer.quote:
Onder de rokken van een plaatje turen, da's maar een handbreedte verwijderd van... van... die grote ondeugd... enfin - jeweetwel.quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:29 schreef Gellius het volgende:
Onder de rokken van een plaatje turen, da's maar een handbreedte verwijderd van... van... die grote ondeugd... enfin - jeweetwel.
Neuh, een echte vakman. Zo eentje uit die vroegere Grolsch-reclame, zeg maar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:08 schreef Gellius het volgende:
Is het een techneut, Tokae?
Nee-hee, zo bedoelde ik het niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:12 schreef Gellius het volgende:
Techneuten zijn geen echte vaklui, wil je maar zeggen?
Ach, daar valt niets aan uit te leggen, Gellius.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:15 schreef Gellius het volgende:
Zo klonk het anders wel. Leg dat eens uit?
Z, je denkt in de goede richting.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:19 schreef Z het volgende:
Bouwde hij kerkorgels?
Nee, meneer vond het instrument niet uit. Hij was geen concertzaalbouwer.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:28 schreef Z het volgende:
Was hij ook uitvinder van het instrument wat hij bouwde? Of bouwde meneer concertzalen?
Heinrich Engelhard Steinweg, later Steinway, inderdaad, pyl.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:45 schreef pyl het volgende:
Het is natuurlijk een meneer Steinway, of een meneer Bösendorfer. Of zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |