Hoe herken je louche types op msnHet leek mij zeer interessant om eens een totaalbeeld te schetsen van allerlei waarschuwingssignalen, als je een vreemde op je msn toelaat.
Een slimme msn’er is nml op zijn toekomst voorbereid.
Heel vaak hoor je verhalen over vreemde mannen, die bv kleine meisjes uit de kleertjes praten.
Gelukkig zijn we op Fok allen het piepkleine meisjesstadium wel voorbij inmiddels.
Mits er wat stoute kleine girlies zijn die zich hier stiekem hebben aangemeld en hun leeftijd verkeerd ingevoerd hebben. Maar daar kan Fok ook niets aan doen.Of de dames (die zijn er echt hoor!)
![]()
die het mega leuk vinden om mannen op de webcam te zien rukken en hiervan roflollend een filmpje maken om deze hierna ''erg funny'', op youtube te zetten..
Dan sta je echt wel voor paal.
Anyways, ik met mijn inmiddels enorme
007 msn en chat ervaring, zal eens even uit de doeken doen, waar je dus zeker op moet letten.
Een gewaarschuwd mens telt immers voor twee .
Voor de dames of girliesLet op:
1:Het komt online en zegt’HAI’.
‘Hai’ is zo eh ‘Hai’..dus al een beetje vaag ,
ipv bv;’ Hallo ik ben er!’…dat komt al veel beter over, en ik denk dat diegene met ‘HAI’ al stevig iets te verbergen heeft.
2:Het komt online en aan de bovenzijde van je msn zie je de welbekende msn palmen staan…
Geen foto, geen leuke avatar, let op!
Wat klopt er hier niet?
Nou?
A: Hij verbergt zijn gezicht want hij is echt oerlelijk maar toch te eerlijk om je dit meteen te bekennen.
B: Hij is getrouwd, en wil niet herkend worden, aangezien hij nogal paranoia is en vermoed dat de hele wijk op internet zit is de kans groot dat er ooit iemand in zijn msn komt die hem kent.
C:Hij is dom en kan nog geen foto op zijn pc zetten
3: Bij het binnenkomen op msn begint hij al over je natte muts, denkend dat jij die opmerking niet snapt, natuurlijk snap jij die wel, en het had zeker niet te maken met je avatar want, die had geen muts op.
A: Hij wil maar een ding nml sex met jou al is het om zich even lekker te doen relaxen achter zijn pc voor hij achter moeders de vrouw kruipt.
B:Hij wil je bloot zien achter je webcam
C: Nog even wachten en hij opent zijn webcam en douwt je zijn geslachtsdeel zonder pardon voor je msn neus…
4: Hij begint over hoe geweldig jij wel niet bent en hoeveel respect hij voor je heeft, en dat je echt geweldig intelligent bent en lief en mooi.
A:Lees de fabel ‘De vos en de raaf’ nog eens door
B:Hij meent het echt
C: Hij is een moordenaar met snode plannen
5: Hij is erg druk en bijna nooit online en zo ja dan heeft hij nauwelijks tijd voor je.
A: Hij is echt retedruk
B:Hij lult met tien andere mokkels op msn tegelijkertijd
C:Hij vind je geen reet aan
6:Hij zegt dat hij later een foto zal maken en deze aan je zal laten zien tzt
Geloof hem niet, hij wil je een oor aannaaien nml.
Zijn vrouw vingert zich onderwijl plat terwijl hij vieze dingen tegen jou zegt op msn
7: Geef nooit je telefoonnummer aan iemand die je niet kent
Gooi deze ook nooit zomaar in een dronken bui in een chatroom!
Koop een aparte kaart voor je mobieltje en geef dit nummer aan nognietnadertebeschrijvenpersonen
De kaart kun je tzt altijd weggooien is wel zo handig!
Ok nu de heren en de boyies1: Het komt online en zegt HAI en tikt dan al meteen in : hihihihihi…
Pas op! Dit is een lolbroek en die neemt jevast en zeker in de zeik!
2: Er staat een mega mooi wijfje in die avatar van haar, je hartje klopt je al in de keel en je denkt..wowwwww is zij dat?
Uiteraard ontkend zij dit niet…Zou niemand doen immers?
Maar achter die pc aan de andere kant zit een mega dik mormel met vet lillen all over..
Die niemand nog wil hebben.
3: Je begint over sex en zij niet…Kijk uit dit kan een beginnend non in spe zijn!
Die wil waarschijnlijk maar 1x per maand sex en ok, die sex is dan heeeeel geweldig tof, waarbij je een maand moet bijkomen van de sex ellende reumatiek an de ruggegroat enzo..
Rode ontvelde penissen etc..
Ja ook dat komt voor na te ruige sex..
Maar wil je liever elke dag 3x sex, lul dan vooral niet met deze zg niets begrijpende a.s non
Meteen blokkeren dus!!!
4: Je vraagt of zij haar webcam aan wil doen, maar aangezien zij wel weet wat Zhe devilll vertelde op fok, doet zij dit niet..
Vooral meteen blokken..
Mail mij voor verdere info!
(Natuurlijk mag je altijd op MIJN msn)
5: Jij bent zo intens opgewonden bij het idee dat je een meisje op je msn hebt eindelijk, dat je staat te springen om je ‘springinhetveld’ te laten zien aan dat lieve kind..
Je doet je webcam aan en doet net, alsof zij dit zeer interessant en leuk gaat vinden, je springt op en showt je penis in vol ornaat!
Je ziet haar kokhals bewegingen maken en jij denkt dat ze al klaarkwam door de schrik van die loeierd van jou.
Pas nu op voor bewegingen die zij maakt richting pc beeldscherm…dit duidt erop dat je op de film gezet gaat worden!
NIET DOEN DUS>>>uit die webcam als je youtube leven je lief is!
6: Je vraagt of zij haar borsten wil showen op de webcam, ze zegt ja en je staat te trappelen van ongeduld, ze geeft een intense show weg om werkelijk stijl van achterover te slaan zo professioneel..
En wat blijkt ze tuned haar webcam door naar een of andere website waar men ranzige dingetjes doet met elkaar op de webcam..
Zij was het niet op de webcam , in ieder geval!
je bent gePWND
7:Let op, ze zegt dat ze vrijgezel is maar elke avond rond een bepaalde tijd gaat ze zg slapen, of opeens is zij offline, geloof mij, haar man of vriend kwam thuis van zijn avonddienst!
Ik hoop dat ik zo velen heb kunnen behoeden voor enig onheil online!
I did my very best
Met vriendelijke groetjes
Zhe Devillltje
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!