abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53752874
Hoe herken je louche types op msn

Het leek mij zeer interessant om eens een totaalbeeld te schetsen van allerlei waarschuwingssignalen, als je een vreemde op je msn toelaat.

Een slimme msn’er is nml op zijn toekomst voorbereid.

Heel vaak hoor je verhalen over vreemde mannen, die bv kleine meisjes uit de kleertjes praten.
Gelukkig zijn we op Fok allen het piepkleine meisjesstadium wel voorbij inmiddels.
Mits er wat stoute kleine girlies zijn die zich hier stiekem hebben aangemeld en hun leeftijd verkeerd ingevoerd hebben. Maar daar kan Fok ook niets aan doen.

Of de dames (die zijn er echt hoor!) die het mega leuk vinden om mannen op de webcam te zien rukken en hiervan roflollend een filmpje maken om deze hierna ''erg funny'', op youtube te zetten..
Dan sta je echt wel voor paal.

Anyways, ik met mijn inmiddels enorme 007 msn en chat ervaring, zal eens even uit de doeken doen, waar je dus zeker op moet letten.

Een gewaarschuwd mens telt immers voor twee .

Voor de dames of girlies
Let op:
1:Het komt online en zegt’HAI’.
‘Hai’ is zo eh ‘Hai’..dus al een beetje vaag ,
ipv bv;’ Hallo ik ben er!’…dat komt al veel beter over, en ik denk dat diegene met ‘HAI’ al stevig iets te verbergen heeft.
2:Het komt online en aan de bovenzijde van je msn zie je de welbekende msn palmen staan…
Geen foto, geen leuke avatar, let op!
Wat klopt er hier niet?
Nou?
A: Hij verbergt zijn gezicht want hij is echt oerlelijk maar toch te eerlijk om je dit meteen te bekennen.
B: Hij is getrouwd, en wil niet herkend worden, aangezien hij nogal paranoia is en vermoed dat de hele wijk op internet zit is de kans groot dat er ooit iemand in zijn msn komt die hem kent.
C:Hij is dom en kan nog geen foto op zijn pc zetten

3: Bij het binnenkomen op msn begint hij al over je natte muts, denkend dat jij die opmerking niet snapt, natuurlijk snap jij die wel, en het had zeker niet te maken met je avatar want, die had geen muts op.

A: Hij wil maar een ding nml sex met jou al is het om zich even lekker te doen relaxen achter zijn pc voor hij achter moeders de vrouw kruipt.
B:Hij wil je bloot zien achter je webcam
C: Nog even wachten en hij opent zijn webcam en douwt je zijn geslachtsdeel zonder pardon voor je msn neus…
4: Hij begint over hoe geweldig jij wel niet bent en hoeveel respect hij voor je heeft, en dat je echt geweldig intelligent bent en lief en mooi.

A:Lees de fabel ‘De vos en de raaf’ nog eens door
B:Hij meent het echt
C: Hij is een moordenaar met snode plannen

5: Hij is erg druk en bijna nooit online en zo ja dan heeft hij nauwelijks tijd voor je.
A: Hij is echt retedruk
B:Hij lult met tien andere mokkels op msn tegelijkertijd
C:Hij vind je geen reet aan

6:Hij zegt dat hij later een foto zal maken en deze aan je zal laten zien tzt
Geloof hem niet, hij wil je een oor aannaaien nml.
Zijn vrouw vingert zich onderwijl plat terwijl hij vieze dingen tegen jou zegt op msn

7: Geef nooit je telefoonnummer aan iemand die je niet kent
Gooi deze ook nooit zomaar in een dronken bui in een chatroom!
Koop een aparte kaart voor je mobieltje en geef dit nummer aan nognietnadertebeschrijvenpersonen
De kaart kun je tzt altijd weggooien is wel zo handig!

Ok nu de heren en de boyies

1: Het komt online en zegt HAI en tikt dan al meteen in : hihihihihi…
Pas op! Dit is een lolbroek en die neemt jevast en zeker in de zeik!

2: Er staat een mega mooi wijfje in die avatar van haar, je hartje klopt je al in de keel en je denkt..wowwwww is zij dat?
Uiteraard ontkend zij dit niet…Zou niemand doen immers?
Maar achter die pc aan de andere kant zit een mega dik mormel met vet lillen all over..
Die niemand nog wil hebben.

3: Je begint over sex en zij niet…Kijk uit dit kan een beginnend non in spe zijn!
Die wil waarschijnlijk maar 1x per maand sex en ok, die sex is dan heeeeel geweldig tof, waarbij je een maand moet bijkomen van de sex ellende reumatiek an de ruggegroat enzo..
Rode ontvelde penissen etc..
Ja ook dat komt voor na te ruige sex..
Maar wil je liever elke dag 3x sex, lul dan vooral niet met deze zg niets begrijpende a.s non
Meteen blokkeren dus!!!

4: Je vraagt of zij haar webcam aan wil doen, maar aangezien zij wel weet wat Zhe devilll vertelde op fok, doet zij dit niet..
Vooral meteen blokken..
Mail mij voor verdere info!
(Natuurlijk mag je altijd op MIJN msn)

5: Jij bent zo intens opgewonden bij het idee dat je een meisje op je msn hebt eindelijk, dat je staat te springen om je ‘springinhetveld’ te laten zien aan dat lieve kind..
Je doet je webcam aan en doet net, alsof zij dit zeer interessant en leuk gaat vinden, je springt op en showt je penis in vol ornaat!
Je ziet haar kokhals bewegingen maken en jij denkt dat ze al klaarkwam door de schrik van die loeierd van jou.
Pas nu op voor bewegingen die zij maakt richting pc beeldscherm…dit duidt erop dat je op de film gezet gaat worden!
NIET DOEN DUS>>>uit die webcam als je youtube leven je lief is!
6: Je vraagt of zij haar borsten wil showen op de webcam, ze zegt ja en je staat te trappelen van ongeduld, ze geeft een intense show weg om werkelijk stijl van achterover te slaan zo professioneel..
En wat blijkt ze tuned haar webcam door naar een of andere website waar men ranzige dingetjes doet met elkaar op de webcam..
Zij was het niet op de webcam , in ieder geval!
je bent gePWND
7:Let op, ze zegt dat ze vrijgezel is maar elke avond rond een bepaalde tijd gaat ze zg slapen, of opeens is zij offline, geloof mij, haar man of vriend kwam thuis van zijn avonddienst!

Ik hoop dat ik zo velen heb kunnen behoeden voor enig onheil online!
I did my very best
Met vriendelijke groetjes
Zhe Devillltje
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 23:10:43 #2
164607 sc00p
D66-rechter
pi_53752914
Omg, had je niets te doen ofzo?
Mag ik je toevoegen op msn? :$4$:$;4:$?
Ik ook, bedankt!
pi_53752974
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 23:10 schreef sc00p het volgende:
Omg, had je niets te doen ofzo?
Mag ik je toevoegen op msn? :$4$:$;4:$?

Heeyzzzzzz ik wil enkel mensen redden hoor!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_53752998
ik heb het niet gelezen,maar als je msn gewoon niet gebruikt heb je ook geen problemen met louche types
blablablablablablablablablablablablablabla
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 23:15:40 #5
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_53753003
Ik heb het helemaal gelezen.

En nee, het is hem niet niet.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
pi_53753028
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 23:15 schreef Paramnesia het volgende:
Ik heb het helemaal gelezen.

En nee, het is hem niet niet.

WEG ermee in de prullebak van je msn!
Doe je dat!???????
DOEN HOOR!
niet twijfelen hoor!
pi_53753093
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 23:16 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

WEG ermee in de prullebak van je msn!
Doe je dat!???????
DOEN HOOR!
niet twijfelen hoor!
pro
pi_53753095
heb ik al wat menschen gered op fok?
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 23:21:03 #9
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_53753098
quote:
Zijn vrouw vingert zich onderwijl plat terwijl hij vieze dingen tegen jou zegt op msn

Dat zal toen wel een aparte ervaring voor je zijn geweest.
pi_53753121
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 23:21 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Dat zal toen wel een aparte ervaring voor je zijn geweest.

Nou die dingen maakte ik niet mee maar ik hoor zoveel van anderen he!
Zoals die ene gozer,,, aardig wastie!
Niet te filmen een hele nette gozer!
Denk zo, ik viel er niet op, waar wel op?
Maar goed anyways..
Zag later zijn ranzige rukfilms via via...
denk ieuwww is hij dat? Ja dat was hij...
het kan zo verkeren dat je je zo vergist in iemand nml
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 23:27:13 #11
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_53753220
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 23:22 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Nou die dingen maakte ik niet mee maar ik hoor zoveel van anderen he!
Zoals die ene gozer,,, aardig wastie!
Niet te filmen een hele nette gozer!
Denk zo, ik viel er niet op, waar wel op?
Maar goed anyways..
Zag later zijn ranzige rukfilms via via...
denk ieuwww is hij dat? Ja dat was hij...
het kan zo verkeren dat je je zo vergist in iemand nml

Gelukkig nooit dat soort dingen meegemaakt, maar altijd wel leuk om te lezen wat ''idioten'' allemaal meemaken.
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 23:31:50 #12
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_53753318
Ik moet ineens weer denken aan die geweldige topicreeks van die kerel die zo'n neppe stream deed en zo allemaal kansloze liet rukken en ze dan op internet pleurde met naam, achternaam en adres

Even de brakke search gebruiken...
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_53753443
Goed topic.
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 23:39:41 #14
165512 MASD
Music is dead.
pi_53753503
het is maar waar je je druk op maakt op je 40ste
Long live music.
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 23:40:52 #15
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_53753525
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 23:39 schreef MASD het volgende:

Is TS echt 40?
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_53753564
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 23:40 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Is TS echt 40?

Yesssssssss and i enjoy it!
Ben zoals men dit ooit noemde prettig gestoord, maar dat mag ik niet zeggen van mijzelf
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 23:43:09 #17
165512 MASD
Music is dead.
pi_53753575
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 23:40 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Is TS echt 40?
ja waarschijnlijk ook nog zo'n type die je tegenkomt in droge vagina reclames
Long live music.
pi_53753578
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 23:39 schreef MASD het volgende:

Ik maak mij intens zorgen over al die argeloze pubers..ja mag dat?
pi_53753592
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 23:43 schreef MASD het volgende:

[..]

nee hoor ik sop nog lekker
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 23:45:33 #20
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_53753620
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 23:43 schreef MASD het volgende:

[..]

Ik krijg altijd een erectie bij het zien en horen van die reclames. Best irritant zo onder het eten, als dat bord dan ineens om tieft op m'n schoot
LastFM
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 23:46:46 #21
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_53753651
Maar ik wil een samenvatting verdomme. Je denkt toch niet dat ik die OP helemaal ga lezen he
LastFM
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 23:47:16 #22
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_53753661
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 23:44 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Plaats eens een foto.
pi_53753668
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 23:46 schreef -skippybal- het volgende:
Maar ik wil een samenvatting verdomme. Je denkt toch niet dat ik die OP helemaal ga lezen he [afbeelding]

Nou ik ben zo aardig om jullie te waarschuwen tegen de ellende van msn leugenkalven..
dat was het!
dag
pi_53753682
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 23:47 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Plaats eens een foto.

ja ga ff een foto make van me poes...
does normaal en ff ontopic aub
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 23:52:10 #25
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_53753768
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 23:48 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

ja ga ff een foto make van me poes...
does normaal en ff ontopic aub

Viespeuk

Ik zat meer hier aan te denken
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 23:53:26 #26
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_53753792
Ik noem mensen niet vaak gestoord maar bij jou maak ik een uitzondering.

Lim kan koet.

Je kunt het zien als compliment natuurlijk, en dat is het wellicht ook. Afwijking van de norm betekend dat je een individu bent.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_53753802
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 23:52 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Viespeuk

[afbeelding]

ik aan dit

LUL
pi_53753820
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 23:53 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik noem mensen niet vaak gestoord maar bij jou maak ik een uitzondering.

Lim kan koet.

Je kunt het zien als compliment natuurlijk, en dat is het wellicht ook. Afwijking van de norm betekend dat je een individu bent.

Nou lets shake hands man!
Jij spoort ook van geen ene kant ben dan toch liever mijzelf
ik weet het tenminste jij niet
pi_53753849
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 23:52 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Viespeuk

[afbeelding]

Damn wat in dikke ass. Die 2 hebben elk zeker meer dan 4 kinderen gebaard
X
X
X
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 23:56:02 #30
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_53753852
Ik voeg alleen mensen toe die ik echt ken. Nouja, en Berenanus en Ladidadida dan...
Ladidadida: Trusten WurMpie!
fraubitch: truste WurM :*
yvonne: Trusten WurM
Meer van dit
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 23:57:06 #31
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_53753877
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 23:53 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

ik aan dit
[afbeelding]
LUL

what I do to deserve that

Wél mooi plaatje trouwens.
pi_53754093
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 23:57 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

what I do to deserve that

Wél mooi plaatje trouwens.

Nouw je zet er een plaatje neer van die zeeman wijven gatverdamme man!
does normaal!
Ja dan ben je een lul in mijn ogen en nee
dankbaarheid voor dit topic had ik op fok ook echt niet verwacht

ga even huillie doen brb
pi_53757333
Heb je dat allemaal getypt?
† The 3 Kings †
pi_53757785
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 23:07 schreef zhe-devilll het volgende:

Het leek mij zeer interessant om eens een totaalbeeld te schetsen van allerlei waarschuwingssignalen, als je een vreemde op je msn toelaat.

Een slimme msn’er is nml op zijn toekomst voorbereid.

Heel vaak hoor je verhalen over vreemde mannen, die bv kleine meisjes uit de kleertjes praten.
Gelukkig zijn we op Fok allen het piepkleine meisjesstadium wel voorbij inmiddels.
Mits er wat stoute kleine girlies zijn die zich hier stiekem hebben aangemeld en hun leeftijd verkeerd ingevoerd hebben. Maar daar kan Fok ook niets aan doen.

Of de dames (die zijn er echt hoor!) die het mega leuk vinden om mannen op de webcam te zien rukken en hiervan roflollend een filmpje maken om deze hierna ''erg funny'', op youtube te zetten..
Dan sta je echt wel voor paal.

Anyways, ik met mijn inmiddels enorme 007 msn en chat ervaring, zal eens even uit de doeken doen, waar je dus zeker op moet letten.

Een gewaarschuwd mens telt immers voor twee .

Voor de dames of girlies
Let op:
1:Het komt online en zegt’HAI’.
‘Hai’ is zo eh ‘Hai’..dus al een beetje vaag ,
ipv bv;’ Hallo ik ben er!’…dat komt al veel beter over, en ik denk dat diegene met ‘HAI’ al stevig iets te verbergen heeft.
2:Het komt online en aan de bovenzijde van je msn zie je de welbekende msn palmen staan…
Geen foto, geen leuke avatar, let op!
Wat klopt er hier niet?
Nou?
A: Hij verbergt zijn gezicht want hij is echt oerlelijk maar toch te eerlijk om je dit meteen te bekennen.
B: Hij is getrouwd, en wil niet herkend worden, aangezien hij nogal paranoia is en vermoed dat de hele wijk op internet zit is de kans groot dat er ooit iemand in zijn msn komt die hem kent.
C:Hij is dom en kan nog geen foto op zijn pc zetten

3: Bij het binnenkomen op msn begint hij al over je natte muts, denkend dat jij die opmerking niet snapt, natuurlijk snap jij die wel, en het had zeker niet te maken met je avatar want, die had geen muts op.

A: Hij wil maar een ding nml sex met jou al is het om zich even lekker te doen relaxen achter zijn pc voor hij achter moeders de vrouw kruipt.
B:Hij wil je bloot zien achter je webcam
C: Nog even wachten en hij opent zijn webcam en douwt je zijn geslachtsdeel zonder pardon voor je msn neus…
4: Hij begint over hoe geweldig jij wel niet bent en hoeveel respect hij voor je heeft, en dat je echt geweldig intelligent bent en lief en mooi.

A:Lees de fabel ‘De vos en de raaf’ nog eens door
B:Hij meent het echt
C: Hij is een moordenaar met snode plannen

5: Hij is erg druk en bijna nooit online en zo ja dan heeft hij nauwelijks tijd voor je.
A: Hij is echt retedruk
B:Hij lult met tien andere mokkels op msn tegelijkertijd
C:Hij vind je geen reet aan

7: Geef nooit je telefoonnummer aan iemand die je niet kent
Gooi deze ook nooit zomaar in een dronken bui in een chatroom!
Koop een aparte kaart voor je mobieltje en geef dit nummer aan nognietnadertebeschrijvenpersonen
De kaart kun je tzt altijd weggooien is wel zo handig!

Ok nu de heren en de boyies

1: Het komt online en zegt HAI en tikt dan al meteen in : hihihihihi…
Pas op! Dit is een lolbroek en die neemt jevast en zeker in de zeik!

2: Er staat een mega mooi wijfje in die avatar van haar, je hartje klopt je al in de keel en je denkt..wowwwww is zij dat?
Uiteraard ontkend zij dit niet…Zou niemand doen immers?
Maar achter die pc aan de andere kant zit een mega dik mormel met vet lillen all over..
Die niemand nog wil hebben.

3: Je begint over sex en zij niet…Kijk uit dit kan een beginnend non in spe zijn!
Die wil waarschijnlijk maar 1x per maand sex en ok, die sex is dan heeeeel geweldig tof, waarbij je een maand moet bijkomen van de sex ellende reumatiek an de ruggegroat enzo..
Rode ontvelde penissen etc..
Ja ook dat komt voor na te ruige sex..
Maar wil je liever elke dag 3x sex, lul dan vooral niet met deze zg niets begrijpende a.s non
Meteen blokkeren dus!!!

4: Je vraagt of zij haar webcam aan wil doen, maar aangezien zij wel weet wat Zhe devilll vertelde op fok, doet zij dit niet..
Vooral meteen blokken..
Mail mij voor verdere info!
(Natuurlijk mag je altijd op MIJN msn)

5: Jij bent zo intens opgewonden bij het idee dat je een meisje op je msn hebt eindelijk, dat je staat te springen om je ‘springinhetveld’ te laten zien aan dat lieve kind..
Je doet je webcam aan en doet net, alsof zij dit zeer interessant en leuk gaat vinden, je springt op en showt je penis in vol ornaat!
Je ziet haar kokhals bewegingen maken en jij denkt dat ze al klaarkwam door de schrik van die loeierd van jou.
Pas nu op voor bewegingen die zij maakt richting pc beeldscherm…dit duidt erop dat je op de film gezet gaat worden!
NIET DOEN DUS>>>uit die webcam als je youtube leven je lief is!
6: Je vraagt of zij haar borsten wil showen op de webcam, ze zegt ja en je staat te trappelen van ongeduld, ze geeft een intense show weg om werkelijk stijl van achterover te slaan zo professioneel..
En wat blijkt ze tuned haar webcam door naar een of andere website waar men ranzige dingetjes doet met elkaar op de webcam..
Zij was het niet op de webcam , in ieder geval!
je bent gePWND
7:Let op, ze zegt dat ze vrijgezel is maar elke avond rond een bepaalde tijd gaat ze zg slapen, of opeens is zij offline, geloof mij, haar man of vriend kwam thuis van zijn avonddienst!

Ik hoop dat ik zo velen heb kunnen behoeden voor enig onheil online!
I did my very best
Met vriendelijke groetjes
Zhe Devillltje

HAI!
pi_53759210
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 23:07 schreef zhe-devilll het volgende:

>Knip<

Stuur eens een foto van je natte muts naar mij toe
Ik wil miscommunicatie door verkeerde interpretatie van mijn articulatie voorkomen!
  zondag 7 oktober 2007 @ 12:18:48 #36
174235 Berenanus
Alleen voor geile beren!!
pi_53760247
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 08:56 schreef Hanstin het volgende:

[..]

HAI!
goffedomme, dat wilde ik al doen!
kusje!
pi_53761946
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 12:18 schreef Berenanus het volgende:

[..]

goffedomme, dat wilde ik al doen!

Je weet nu hoe het niet moet!
pi_53779382
Kuttopic _!
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_53780189
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 23:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
Kuttopic _!
kutkind
pi_53780351
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 23:44 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

maandag 8 oktober 2007 @ 00:17:22 #41
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_53780495
Net weer een loser verwijderd:

CRXed = total loss?? taschke oi
8-10-2007 0:00:28 taschke CRXed = total loss?? hoi, en jij bent?
8-10-2007 0:00:58 CRXed = total loss?? taschke i kben eddy en heb jouw msn van fok
8-10-2007 0:01:15 taschke CRXed = total loss?? wie ben je op fok dan?
8-10-2007 0:02:09 CRXed = total loss?? taschke nee lees daar af en toe, heb geen vaste naam
8-10-2007 0:02:29 taschke CRXed = total loss?? ozo en wat heb je gelezen van mij dan?
8-10-2007 0:05:16 CRXed = total loss?? taschke nou er was n topic dat ik las en daaar ga jij zeer interessante antwoorden
8-10-2007 0:05:17 taschke CRXed = total loss?? daar moet je lang over nadenken:')of ben je snel wat op aant zoeken
8-10-2007 0:05:25 taschke CRXed = total loss?? vertel
8-10-2007 0:06:43 CRXed = total loss?? taschke nee ben niks aan t zoeken ben nog druk
8-10-2007 0:06:57 CRXed = total loss?? taschke t ging over n topic wat blijkbaar alle meiden kunnen, maar toch niet bij allemaal lukt
8-10-2007 0:07:55 taschke CRXed = total loss?? ah daar heb je t al, in sex dus. nu goed, dagelijks voegen mensen van fok me toe om die reden, en daar zit ik eerlijk gezegd niet op te wachten, dus fijne avond nog doeii
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_53780570
Goed gedaan hoor!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')