Mijn cavia laten kiezen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:07 schreef gebruikersnaam het volgende:
ps.
beschouw je moet de leukste onderschriften een podiumplaats geven. hoe heb je dit nu weer voor elkaar gekregen
Niet dat ik weet.quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:30 schreef Bayswater het volgende:
Is deze al eens geweest?
Op zich zijn ze aardi uitgekauwd, die Postma-grappen maar deze:quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:44 schreef gebruikersnaam het volgende:
[ afbeelding ]
gomes met ado sjaal : "Welke keeper doe ik hier na ?"
quote:-gebruikersnaam-
-gomes met ado sjaal : "Welke keeper doe ik hier na ?"-
quote:-Beschouw-
-Koné: ''Zo, jij bent dus Niki Lauda? Dan ben ik Winston Churchill.".-
quote:-Blawh-
-Als moslim tijdens de ramadam met de schaal rondgaan is nooit grappig.
De opmaak is hier te vinden.quote:-dvdk-
-Tired of yo bullshit!-
Ondankbaar krengquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:17 schreef gebruikersnaam het volgende:
* gebruikersnaam had meer punten verwacht.
moet ik soms even naar je toe komenquote:
Slecht geheugen Beschouw voor een olifant. Jij was van de maandag, ik van de woensdag.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:54 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
"Hoe is het met de stand, Mieke?"
het is nu toch woensdag. hoe is het met de stand mieke ?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:24 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Slecht geheugen Beschouw voor een olifant. Jij was van de maandag, ik van de woensdag.![]()
Vanavond dus.
Waarom plaats je m dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:38 schreef Luco het volgende:
Lange tijd niet gezien deze ondertitel!! Gegarandeerde poedel dacht ik zo
Wellicht dat Blawh mijn originaliteit gaat belonenquote:
Ben benieuwd naar dat nummer. Is er een linkje van?quote:maar nog eerst Roberto pantaloni en de Vespa's met I delete the night!
We hebben een winnaarquote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:16 schreef dvdk het volgende:
[ afbeelding ]
RayMania: "Nog 1 keer Dvdk en dan bannen we je!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |