Mooi, laat 't maar weten als er een nieuwe server is.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:16 schreef Suijk het volgende:
De speed server is bijna afgelopen (er zijn wat wereldwonderen level 95) dus er zal straks misschien ook weer een nieuwe speed server komen. Dan gaat het allemaal veel sneller, hopelijk kunnen we daar een goede fok alliantie starten.
Hahaha nee, ik heb hier Firefox (ongebruikt, nieuw in de doos, geen krassen, 1e eigenaar), ik ga het zelf eens proberen. Plus beviel me wel namelijk, alleen telkens dat Goud he..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:18 schreef Jump het volgende:
Moet ik je eens instellen als sitter zodat je de Plus kan zien? Wel geen troepen wegsturen of iets dergelijks
Dit is trouwens alleen toegestaan als je ook Plus hebt, niet dat ze erachter kunnen komen maar je moet dus niet zo dom zijn om wat screenshots van aanvalslogs op het travian forum te plaatsen.. Je weet maar nooit of ze een controle uitvoerenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:06 schreef Jump het volgende:
Ja en nee. Het gebouw in een wachtrij zetten is inderdaad de plus, dat grafiekje hierboven ook.
Die tijden onder mijn productie komen van Travian Beyond. Als je Firefox gebruikt, de GreaseMonkey extentie installeren en dan op http://www.denibol.com/proyectos/travian_beyond/ op download klikken. Dan wordt het script geinstalleerd.
quote:RogNL leverde aan TheThirdMark´s Dorp
quote:Productie:
Hout: 35 per uur
Klei: 36 per uur
IJzer: 32 per uur
Graan: 14 per uur
Eventueel zondag, de vrijdag en zaterdag ben ik beiden dagen werken.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:27 schreef Gurby het volgende:
Iemand die dit weekend voor sitter wil spelen op mijn account? Heb een weekendje Londen gepland...
quote:Productie:
Hout: 45 per uur
Klei: 60 per uur
IJzer: 60 per uur
Graan: 15 per uur
quote:dorp 1:
Productie:
Hout: 885 per uur
Klei: 885 per uur
IJzer: 750 per uur
Graan: 576 per uur
dorp 2:
Productie:
Hout: 188 per uur
Klei: 188 per uur
IJzer: 145 per uur
Graan: 81 per uur
Als je voor die tijd niet kortgejast word door een big badass mothafucka met expansiedrift.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:03 schreef TheThirdMark het volgende:
Lolz nou ja. Dan houdt het op heLog nu gewoon 1x per dag in. Kan ik 2 opdrachten laten uitvoeren. En dan heb ik over een maand of 2 ook wel een leuk dorpje
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als je voor die tijd niet kortgejast word door een big badass mothafucka met expansiedrift.Ik zat op server 5 van travian.com ook lekker te bouwen en te farmen hier en daar, totdat ik het in mijn hoofd haalde om een bezette oasis aan te vallen van een speler die al zo'n 3 dorpen bezat. Als represaille stuurde hij 240 axemen, 50 paladins, 16 rammmen, en 24 katapults naar mijn dorp, en in een grote explosie van geweld was ineens mijn level 10 muur en level 8 barakken verwoest. In de dagen daarna is ie om de paar uur teruggekomen met een soortgelijk leger en heeft me volledig in de pan gehakt.
Geen grote jongens boos maken dus.![]()
Die extensie is er alleen voor Firefox of niet?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:09 schreef Jump het volgende:
Ik dacht, dat dorpje zal wel niet veel troepen hebben, dat overleven ze welOelala
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |