Volgens mij had je meer gehad aan wat verdedigende troepen als ik dat zo lees? T is wel goed voor m'n graanoverschotquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:44 schreef ROG het volgende:
Thanks guys! In de namiddag/avond kan ik dan hopelijk na genoeg gefarmd te hebben m'n toetatis donder onderzoeken.
Daarom stuurde ik ook alleen maar Praetorianen. Die lopen wel wat langer, maar dan heb je ook echte verdedigers. Het waren er alleen niet echt veel, ik spendeer de meeste grondstoffen aan pure offensieve units.quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:46 schreef Gurby het volgende:
[..]
Volgens mij had je meer gehad aan wat verdedigende troepen als ik dat zo lees? T is wel goed voor m'n graanoverschot![]()
Hm, ik ben vanochtend terwijl ik lag uit te slapen goed genomen ja..quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:46 schreef Gurby het volgende:
[..]
Volgens mij had je meer gehad aan wat verdedigende troepen als ik dat zo lees? T is wel goed voor m'n graanoverschot![]()
Ik zag dat dat kan ja.quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:30 schreef Jump het volgende:
Volgens mij zou je beter een sitter zoeken die dan vijf dagen op jouw dorpje let en verder doet in plaats van je troepen ergens anders te zetten
Dat was een hint stelletje klojo'squote:Op maandag 15 oktober 2007 20:31 schreef TheThirdMark het volgende:Alle resources zo goed als op.
Nou ja, graanvelden bijna allemaal op 3 en de rest bijna allemaal op 2.
Schiet niet op man zo.
Kan maar liefst 2 velden per dag upgraden
Je krijgt terzijnertijd een uitnodiging via de alliantie, ik zal je naam doorgeven aan Heroic, dan kan hij het verder allemaal opzetten. Ik denk dat ie nu naar bed is, dat word dan pas morgen denk ik. Hijzelf heeft net een tweede dorp opgestart in de bewuste locatie en het is daar inderdaad erg rustig, een mooie plek om te groeien.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:09 schreef ROG het volgende:
Ik wil graag richting wat behaagzaamheid aangezien ik als enige FOK!ker veraf zit, wat betreft het doodlopende spoor heb je helaas gelijk. Dus ik ben voor. FOK! als alliantie moet op een nieuw te starten server meer kunnen.
Dan ga ik me vanaf nu focussen op het kweken van Kolonisten, de enkele aanval die ik af en toe krijg is te incasseren.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je krijgt terzijnertijd een uitnodiging via de alliantie, ik zal je naam doorgeven aan Heroic, dan kan hij het verder allemaal opzetten. Ik denk dat ie nu naar bed is, dat word dan pas morgen denk ik. Hijzelf heeft net een tweede dorp opgestart in de bewuste locatie en het is daar inderdaad erg rustig, een mooie plek om te groeien.
Is een fase, moeten we allemaal doorheen, dus gewoon ff wat geduld hebbenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:18 schreef TheThirdMark het volgende:
Man die grondstoffen verpesten het nu wel allemaal.
Die fase gaat anders wel een maand duren. Voordat al mijn veldjes zo respectivelijk zijn dat ik echt leuke grondstoffen krijg.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:47 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Is een fase, moeten we allemaal doorheen, dus gewoon ff wat geduld hebben
Doe je het wel gelijkmatig? Dus eerst alle velden naar level 1 en dan verder naar niveau 2?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:14 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Die fase gaat anders wel een maand duren. Voordat al mijn veldjes zo respectivelijk zijn dat ik echt leuke grondstoffen krijg.
Kost me 1 dag opbrengst om 1 veldje te upgraden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |