abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53909328
Heb hem in ieder geval een PM gestuurd, weet niet hoe hij er op reageert maar het kan nooit kwaad
pi_53922125
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 12:44 schreef ROG het volgende:
Thanks guys! In de namiddag/avond kan ik dan hopelijk na genoeg gefarmd te hebben m'n toetatis donder onderzoeken.
Volgens mij had je meer gehad aan wat verdedigende troepen als ik dat zo lees? T is wel goed voor m'n graanoverschot
  zondag 14 oktober 2007 @ 11:50:44 #153
117098 Hathor
Effe niet
pi_53922174
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 11:46 schreef Gurby het volgende:

[..]

Volgens mij had je meer gehad aan wat verdedigende troepen als ik dat zo lees? T is wel goed voor m'n graanoverschot
Daarom stuurde ik ook alleen maar Praetorianen. Die lopen wel wat langer, maar dan heb je ook echte verdedigers. Het waren er alleen niet echt veel, ik spendeer de meeste grondstoffen aan pure offensieve units.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 14 oktober 2007 @ 15:31:52 #154
67385 ROG
Go on, say it.
pi_53925869
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 11:46 schreef Gurby het volgende:

[..]

Hm, ik ben vanochtend terwijl ik lag uit te slapen goed genomen ja.. Maarrr, het research naar de Toetatis Donder loopt!
pi_53926938
Ik ga 5 dagen op vakantie. Iemand behoefte aan een paar legionarissen?
  Lieve Belg zondag 14 oktober 2007 @ 16:30:24 #156
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_53926965
Volgens mij zou je beter een sitter zoeken die dan vijf dagen op jouw dorpje let en verder doet in plaats van je troepen ergens anders te zetten
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_53928372
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 16:30 schreef Jump het volgende:
Volgens mij zou je beter een sitter zoeken die dan vijf dagen op jouw dorpje let en verder doet in plaats van je troepen ergens anders te zetten
Ik zag dat dat kan ja.

Nou, op zoek dan maar .

vrijwilligers hier?

[ Bericht 4% gewijzigd door AffenStrudel op 14-10-2007 18:39:39 ]
pi_53947079
Wat is eigenlijk het verschil tussen een aanval en een overval?
pi_53950977
Zit er iemand op server 1 toevallig in de buurt van -6/-234? Zoja, zou je dara dan eens een kijkje willen nemen met een scout of zo? Of desnoods gewoon even raiden? Het is het tweede, zojuist geopende dorpje van een rivaal, en ik ben gewoon nieuwsgierig naar wat ie daar heeft.
  maandag 15 oktober 2007 @ 20:31:26 #160
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_53953833
Alle resources zo goed als op.

Nou ja, graanvelden bijna allemaal op 3 en de rest bijna allemaal op 2.

Schiet niet op man zo.
Kan maar liefst 2 velden per dag upgraden
  maandag 15 oktober 2007 @ 22:55:11 #161
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_53957233
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 20:31 schreef TheThirdMark het volgende:
Alle resources zo goed als op.

Nou ja, graanvelden bijna allemaal op 3 en de rest bijna allemaal op 2.

Schiet niet op man zo.
Kan maar liefst 2 velden per dag upgraden
Dat was een hint stelletje klojo's

pi_53958362
Ik heb een voorstel voor iedereen die deel uitmaakt van de FOK alliantie....geloof het of niet, maar mijn rivaal van het eerste uur heeft me een verbond voorgesteld, zo als de zaken zich nu ontwikkelen zullen we elkaar volledig kortjassen, en daar zitten we eigenlijk geen van beiden op te wachten, we willen nog wat langer fun hebben op deze server. Het voorstel luid als volgt, we joinen een nieuw te vormen alliantie, opgezet door spelers Heroic en Djengiz, twee serieuze en vergevorderde spelers, op mijn verzoek kan iedereen die nu deel uitmaakt van de FOK alliantie daarin binnentreden, er word alleen van je verwacht dat je terzijnertijd een tweede dorp start op een nader te bespreken lokatie waar het uiteindelijk de bedoeling is een wereldwonder te verwezenlijken. De onderhandelingen verlopen soepel op het moment, en ik moet zeggen dat ik die gasten eigenlijk ook wel liever als vriend dan als vijand heb, en blijkbaar is dat vice versa. Dus laat het maar even weten hier hoe je tegenover een nieuw te vormen alliantie die serieus aan de weg wil timmeren staat, want dat FOK op deze server op een doodlopende weg zit is me inmiddels wel duidelijk. FOK moet het nog maar eens proberen wanneer een nieuwe server van start gaat.

Als je interesse hebt, kun je via je ambassade een uitnodiging tegemoet zien.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 00:09:14 #163
67385 ROG
Go on, say it.
pi_53959308
Ik wil graag richting wat behaagzaamheid aangezien ik als enige FOK!ker veraf zit, wat betreft het doodlopende spoor heb je helaas gelijk. Dus ik ben voor. FOK! als alliantie moet op een nieuw te starten server meer kunnen.
pi_53959656
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 00:09 schreef ROG het volgende:
Ik wil graag richting wat behaagzaamheid aangezien ik als enige FOK!ker veraf zit, wat betreft het doodlopende spoor heb je helaas gelijk. Dus ik ben voor. FOK! als alliantie moet op een nieuw te starten server meer kunnen.
Je krijgt terzijnertijd een uitnodiging via de alliantie, ik zal je naam doorgeven aan Heroic, dan kan hij het verder allemaal opzetten. Ik denk dat ie nu naar bed is, dat word dan pas morgen denk ik. Hijzelf heeft net een tweede dorp opgestart in de bewuste locatie en het is daar inderdaad erg rustig, een mooie plek om te groeien.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 01:13:56 #165
67385 ROG
Go on, say it.
pi_53960404
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 00:24 schreef Hathor het volgende:

[..]

Je krijgt terzijnertijd een uitnodiging via de alliantie, ik zal je naam doorgeven aan Heroic, dan kan hij het verder allemaal opzetten. Ik denk dat ie nu naar bed is, dat word dan pas morgen denk ik. Hijzelf heeft net een tweede dorp opgestart in de bewuste locatie en het is daar inderdaad erg rustig, een mooie plek om te groeien.
Dan ga ik me vanaf nu focussen op het kweken van Kolonisten, de enkele aanval die ik af en toe krijg is te incasseren.
pi_53960681
Ja, dat word voor mij ook eens tijd, ik zit met mijn paleis pas op level 4, dus dat duurt nog wel even, zeker nu de farms in mijn omgeving steeds dunner gezaaid zijn. Ik moet steeds verder reizen om een slag te slaan. Gelukkig maar dat ik inmiddels ook al een aardige cavalerie heb, dat gaat een stuk sneller.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:18:54 #167
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_53966218
Aangezien ik ook nogal ver van iedereen zit is het voor mij ook wel handig om een sterke alliantie achter de hand te hebben.
Stem dus voor

Man die grondstoffen verpesten het nu wel allemaal.
pi_53966332
De laatste tijd weinig kunnen stijgen ivm het upgraden van de residentie en het bouwen van de kolonisten. Maar eindelijk is het 2e dorpje er, nu kan ik weer groeien.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_53966945
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 12:18 schreef TheThirdMark het volgende:

Man die grondstoffen verpesten het nu wel allemaal.
Is een fase, moeten we allemaal doorheen, dus gewoon ff wat geduld hebben
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:14:12 #170
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_53967574
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 12:47 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Is een fase, moeten we allemaal doorheen, dus gewoon ff wat geduld hebben
Die fase gaat anders wel een maand duren. Voordat al mijn veldjes zo respectivelijk zijn dat ik echt leuke grondstoffen krijg.

Kost me 1 dag opbrengst om 1 veldje te upgraden.
pi_53967615
De speed server is bijna afgelopen (er zijn wat wereldwonderen level 95) dus er zal straks misschien ook weer een nieuwe speed server komen. Dan gaat het allemaal veel sneller, hopelijk kunnen we daar een goede fok alliantie starten.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:35:28 #172
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_53968037
Lijkt me leuk.
pi_53968328
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 13:14 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Die fase gaat anders wel een maand duren. Voordat al mijn veldjes zo respectivelijk zijn dat ik echt leuke grondstoffen krijg.

Kost me 1 dag opbrengst om 1 veldje te upgraden.
Doe je het wel gelijkmatig? Dus eerst alle velden naar level 1 en dan verder naar niveau 2?

Als je het zo doet zul je zien dat het steeds sneller gaat, en het zal echt geen maand duren voor de vaart er in komt. Hooguit een week zonder farmen (anderen overvallen).
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
  Lieve Belg dinsdag 16 oktober 2007 @ 19:08:57 #174
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_53973954
Zoals je hier ziet, zie je dat het alsmaar sneller gaat:

Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_53974110
Voor de FOKkers die mee gaan met de nieuwe opzet en al in staat zijn een tweede dorp te stichten, doe het zo rond de coorinaten 0,-225, Niet te kort op elkaar graag, 7x 7 eromheen is me opgedragen, in verband met verdere uitbreiding. Ikzelf kom er nog niet aan toe de eerste dagen, dat word waarschijnlijk niet eerder dan het weekend, maar dan sticht ik zeker mijn tweede dorp. Het zou allemaal wat vlotter gaan als allle farms in mijn omgeving niet zouden verdwijnen als sneeuw voor de zon, ik kan hooguit 1x per dag mijn paleis uplevelen op deze manier, maar goed....ik kom er wel.

Dus als je er de mogelijkheden voor hebt, claim vast een plekje binnen de opgegeven coordinaten, en binnenkort zitten we daar dan met een sterk blok dat in staat moet zijn het eindspel te halen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')